-
Postów
62 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Konus0
- Urodziny 09/18/1994
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lubię
Motocykle, motocykle ;))
-
Skąd
Częstochowa
Osobiste
-
Motocykl
ZX9R & GSXR 1100
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
5321638
-
Telefon
535453055
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Konus0

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)
0
Reputacja
-
Złe podłączenie modułu zapłonowego - co spaliłem?
Konus0 odpowiedział(a) na Konus0 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Ok już zrobione, nic się nie spaliło, więc moduł w tym motocyklu można podpinać jak się chce bez żadnych szkód :) Miałem urwaną wsuwkę na przewodzie który podaje prąd do cewki. Dzięki za pomoc, pozdro -
Złe podłączenie modułu zapłonowego - co spaliłem?
Konus0 odpowiedział(a) na Konus0 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Moduł przekładałem do innego moto i jest sprawny. -
Złe podłączenie modułu zapłonowego - co spaliłem?
Konus0 opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam, mam problem, odłączałem moduł zapłonowy w celu spisania z niego numerów. Przy module nie mam niestety kostki, tylko osobne kable z wsuwkami i przy podczepianiu pomyliłem się :/ Po włączeniu zapłonu wskazówka obrotomierza sięgnęła maksymalnych obrotów i opadła spowrotem, motocykl oczywiście więcej nie odpalił. Po podłączeniu modułu prawidłowo też nie odpalił, brak iskry na wszystkich cylindrach. Moduł jest sprawny, przewody, fajki i świece też, impulsator także i cewki prawdopodobnie tak samo. Co mogło jeszcze się spalić, bo mi brakło pomysłów? Bezpieczniki oczywiście sprawdzałem. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam Motocykl to Suzuki GSXR 1100 92r. -
Podłączenie cewki zapłonowej bezpośrednio pod akumulator.
Konus0 odpowiedział(a) na Konus0 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Zdecydowanie elektryka nie jest moją mocną stroną. Jak mam być szczery, nic z tego co do mnie napisałeś nie zrozumiałem, prócz tego żebym się nie dotykał, bo zrobię sobie krzywdę :) W takim razie nie wiem co mam zrobić, teoretycznie wszystko jest sprawne a iskry nie ma... Zmierzę tą rezystacje. Serwisówka pokazuje, że rezystancja powinna być w granicach 2.4 - 3.2 kOma. Miernik pokazuje 0,03. Błąd miernika czy spalone? :D -
Podłączenie cewki zapłonowej bezpośrednio pod akumulator.
Konus0 odpowiedział(a) na Konus0 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
ok ok, tylko jak to zrobić? :blush: Jak się dostać do uzwojenia pierwotnego i wtórnego, jak to poznać i w ogóle? Nie ma jakiegoś takiego prostszego, bardziej "zwyczajnego" sposobu? -
Podłączenie cewki zapłonowej bezpośrednio pod akumulator.
Konus0 odpowiedział(a) na Konus0 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Hm, więc jak je sprawdzić? -
Kawasaki ZX6R przestaje chodzić na wszystkie cylindry
Konus0 odpowiedział(a) na mbolek1991 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Nie odpalanie na ciepłym silniku nie brzmi dobrze, bo brzmi jak powypalane gniazda. Sprawdź luzy zaworowe i kompresję. Kawasaki ma to do siebie, że wraz z zwiększającym się przebiegiem, luzy maleją, a nie wzrastają. Zaniedbanie tego prowadzi do podparcia się zaworów, a to do wypalenia ich gniazd. Jak kompresja nie będzie zadowalająca, polecam zrobić próbę olejową, żeby wiedzieć na czym się stoi. -
Problem z odpaleniem Hondy CB 400N
Konus0 odpowiedział(a) na kobajaszi temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Przekaźnik od rozrusznika zaczyna tak tykać kiedy masz słaby akumulator. Naładuj i ten problem minie. Pytanie retoryczne, jest iskra? -
Brak Iskry Honda CBR 600 F2
Konus0 odpowiedział(a) na Kempes600f2 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Generalnie raczej jest to dość proste, moduł sprawdzisz np podłączając go pod CBRkę kolegi, żeby sprawdzić impulsator przydałby się multimetr. Musisz sprawdzić w serwisówce jaka ma być oporność na dwóch kablach od impulsatora i zmierzyć, ustawiając na czujniku żeby mierzył omy. Kable od impulsatora wydostają się zwykle gdzieś w okolicy akumulatora. Ja mam problem z ocenieniem czy mam sprawne cewki, ale myślę że dasz radę. Powodzenia :) -
Podłączenie cewki zapłonowej bezpośrednio pod akumulator.
Konus0 odpowiedział(a) na Konus0 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Suzuki GSXR 1100 92r olejak. Nie wiedziałem że ma to znaczenie, dlatego nie napisałem tego w pierwszym poście. -
Podłączenie cewki zapłonowej bezpośrednio pod akumulator.
Konus0 opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam. Mam pytanie, prawdopodobnie dość głupie... Po podłączeniu cewki tak jak w temacie i dotknięciu kablem do plusa w akumulatorze, iskra powinna pojawić się na świecy, dobrze myślę? Mnie się nie pojawia na świecy, jedyne miejsce gdzie wtedy iskrzy to między akumulatorem a kablem :) Mam spalone cewki? Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam. -
Brak Iskry Honda CBR 600 F2
Konus0 odpowiedział(a) na Kempes600f2 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Czesc, ja mam właśnie ten sam problem :) na pewno musisz sprawdzić po kolei, najpierw moduł zapłonowy, później cewki, przewody i świece (chociaż to akurat mało prawdopodobne) i impulsator. -
Odblokowywanie Modułu Zapłonowego, co i jak, czy warto?
Konus0 odpowiedział(a) na brudny_harry89 temat w Motorowery/Skutery
Odświeżę ten temat, żeby nie zakładać drugiego. Wie ktoś jak odblokować moduł zapłonowy w Suzuki GSXR 1100? Robił to ktoś, potrafi ktoś to zrobić? -
Suzuki GSXR 1100 1992, gdzie, jak i czy zblokowany.
Konus0 odpowiedział(a) na Konus0 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Numer ramy zaczyna mi się na GV73B. W dowodzie 77kW. Iglice są podniesione na maxa do góry. Dziękuje za informacje, zaraz idę sprawdzić jak jest z tym otwarciem, może naprawdę coś jest z tymi kołnierzami. Przepustnice niestety nigdzie się nie blokują jak popchnie się je palcem do góry. Otwierają się całe, więc pomysł z kołnierzami odpada. Dla następnych - dowiedziałem się, że Gixxer 1100 jest blokowany TYLKO I WYŁĄCZNIE na module. Nie ma sensu szukać czego innego. Odblokowanie w serwisie 600zł, szukam tańszej alternatywy :) -
Witam. Nabyłem niedawno GSXRa 1100, ostatniego olejaka z 1992. Suzuki generalnie jest bardzo oryginalne, nic nie było zmieniane, nic ruszane, sprowadzone w 2009 z Belgii, tutaj do tej pory miało jednego właściciela. Moim problemem jest to, że motocykl nie jeździ tak jak powinien, tzn jest za słaby. W dowodzie mam wpisaną moc 77kW, więc domyśliłem się, że mam zblokowaną wersję. Dobrałem się więc do gaźników (OMG!) i króćców. Nie znalazłem tam nic ciekawego, w króćcach zwężek nie ma, a w gaźnikach jedyne co znalazłem to zalepione (wyglądają na zalepione fabrycznie) dziurki koło iglicy. Patrząc od spodu na iglicę, po lewej i prawej stronie iglicy powinna być dziurka (albo nie, ale jest ślad), z tym że jedna z nich jest zalepiona. Nie wydaje mi się, że może być to blokada, ale może jednak? Może dwie mają być zalepione, albo dwie niezalepione? :) Jeśli to nie to, czy wie ktoś, lub ma jakiś pomysł gdzie jeszcze mogą być blokowane te sprzęty? Z góry dzięki za odpowiedzi, czekam na jakieś sugestie. Pozdrawiam, Konus0