Skocz do zawartości

Konus0

Forumowicze
  • Postów

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Konus0

  • Urodziny 09/18/1994

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle, motocykle ;))
  • Skąd
    Częstochowa

Osobiste

  • Motocykl
    ZX9R & GSXR 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5321638
  • Telefon
    535453055
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Konus0

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Ok już zrobione, nic się nie spaliło, więc moduł w tym motocyklu można podpinać jak się chce bez żadnych szkód :) Miałem urwaną wsuwkę na przewodzie który podaje prąd do cewki. Dzięki za pomoc, pozdro
  2. Witam, mam problem, odłączałem moduł zapłonowy w celu spisania z niego numerów. Przy module nie mam niestety kostki, tylko osobne kable z wsuwkami i przy podczepianiu pomyliłem się :/ Po włączeniu zapłonu wskazówka obrotomierza sięgnęła maksymalnych obrotów i opadła spowrotem, motocykl oczywiście więcej nie odpalił. Po podłączeniu modułu prawidłowo też nie odpalił, brak iskry na wszystkich cylindrach. Moduł jest sprawny, przewody, fajki i świece też, impulsator także i cewki prawdopodobnie tak samo. Co mogło jeszcze się spalić, bo mi brakło pomysłów? Bezpieczniki oczywiście sprawdzałem. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Pozdrawiam Motocykl to Suzuki GSXR 1100 92r.
  3. Zdecydowanie elektryka nie jest moją mocną stroną. Jak mam być szczery, nic z tego co do mnie napisałeś nie zrozumiałem, prócz tego żebym się nie dotykał, bo zrobię sobie krzywdę :) W takim razie nie wiem co mam zrobić, teoretycznie wszystko jest sprawne a iskry nie ma... Zmierzę tą rezystacje. Serwisówka pokazuje, że rezystancja powinna być w granicach 2.4 - 3.2 kOma. Miernik pokazuje 0,03. Błąd miernika czy spalone? :D
  4. ok ok, tylko jak to zrobić? :blush: Jak się dostać do uzwojenia pierwotnego i wtórnego, jak to poznać i w ogóle? Nie ma jakiegoś takiego prostszego, bardziej "zwyczajnego" sposobu?
  5. Nie odpalanie na ciepłym silniku nie brzmi dobrze, bo brzmi jak powypalane gniazda. Sprawdź luzy zaworowe i kompresję. Kawasaki ma to do siebie, że wraz z zwiększającym się przebiegiem, luzy maleją, a nie wzrastają. Zaniedbanie tego prowadzi do podparcia się zaworów, a to do wypalenia ich gniazd. Jak kompresja nie będzie zadowalająca, polecam zrobić próbę olejową, żeby wiedzieć na czym się stoi.
  6. Przekaźnik od rozrusznika zaczyna tak tykać kiedy masz słaby akumulator. Naładuj i ten problem minie. Pytanie retoryczne, jest iskra?
  7. Generalnie raczej jest to dość proste, moduł sprawdzisz np podłączając go pod CBRkę kolegi, żeby sprawdzić impulsator przydałby się multimetr. Musisz sprawdzić w serwisówce jaka ma być oporność na dwóch kablach od impulsatora i zmierzyć, ustawiając na czujniku żeby mierzył omy. Kable od impulsatora wydostają się zwykle gdzieś w okolicy akumulatora. Ja mam problem z ocenieniem czy mam sprawne cewki, ale myślę że dasz radę. Powodzenia :)
  8. Suzuki GSXR 1100 92r olejak. Nie wiedziałem że ma to znaczenie, dlatego nie napisałem tego w pierwszym poście.
  9. Witam. Mam pytanie, prawdopodobnie dość głupie... Po podłączeniu cewki tak jak w temacie i dotknięciu kablem do plusa w akumulatorze, iskra powinna pojawić się na świecy, dobrze myślę? Mnie się nie pojawia na świecy, jedyne miejsce gdzie wtedy iskrzy to między akumulatorem a kablem :) Mam spalone cewki? Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.
  10. Czesc, ja mam właśnie ten sam problem :) na pewno musisz sprawdzić po kolei, najpierw moduł zapłonowy, później cewki, przewody i świece (chociaż to akurat mało prawdopodobne) i impulsator.
  11. Odświeżę ten temat, żeby nie zakładać drugiego. Wie ktoś jak odblokować moduł zapłonowy w Suzuki GSXR 1100? Robił to ktoś, potrafi ktoś to zrobić?
  12. Numer ramy zaczyna mi się na GV73B. W dowodzie 77kW. Iglice są podniesione na maxa do góry. Dziękuje za informacje, zaraz idę sprawdzić jak jest z tym otwarciem, może naprawdę coś jest z tymi kołnierzami. Przepustnice niestety nigdzie się nie blokują jak popchnie się je palcem do góry. Otwierają się całe, więc pomysł z kołnierzami odpada. Dla następnych - dowiedziałem się, że Gixxer 1100 jest blokowany TYLKO I WYŁĄCZNIE na module. Nie ma sensu szukać czego innego. Odblokowanie w serwisie 600zł, szukam tańszej alternatywy :)
  13. Witam. Nabyłem niedawno GSXRa 1100, ostatniego olejaka z 1992. Suzuki generalnie jest bardzo oryginalne, nic nie było zmieniane, nic ruszane, sprowadzone w 2009 z Belgii, tutaj do tej pory miało jednego właściciela. Moim problemem jest to, że motocykl nie jeździ tak jak powinien, tzn jest za słaby. W dowodzie mam wpisaną moc 77kW, więc domyśliłem się, że mam zblokowaną wersję. Dobrałem się więc do gaźników (OMG!) i króćców. Nie znalazłem tam nic ciekawego, w króćcach zwężek nie ma, a w gaźnikach jedyne co znalazłem to zalepione (wyglądają na zalepione fabrycznie) dziurki koło iglicy. Patrząc od spodu na iglicę, po lewej i prawej stronie iglicy powinna być dziurka (albo nie, ale jest ślad), z tym że jedna z nich jest zalepiona. Nie wydaje mi się, że może być to blokada, ale może jednak? Może dwie mają być zalepione, albo dwie niezalepione? :) Jeśli to nie to, czy wie ktoś, lub ma jakiś pomysł gdzie jeszcze mogą być blokowane te sprzęty? Z góry dzięki za odpowiedzi, czekam na jakieś sugestie. Pozdrawiam, Konus0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...