Skocz do zawartości

zeniop

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zeniop

  • Urodziny 04/30/1977

Osobiste

  • Motocykl
    Drag Star 650 C
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Zamość

Osiągnięcia zeniop

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. 1. Do nawiercania/przecinania opon używa się automatów a nie ludzi z wiertatką czy nożem :biggrin: 2. co do aukcji ta jak ma być dobrze jak taki komentarz jest "pozytywem" : "Reichsfuhrer (44) (Kupujący) Pozytywny śro 01 paź 2008 15:05:20 CEST 421919620 Pokaż Daje pozytywa , chociaz nie jest on do konca zasluzony, opony z przecieciem to odpady z produkcji, a nie jakies testowe - bzdura , moja po tygodniu sie rozpadla, moto-beny oddal mi polowe kasy za kapcia .W opisie nie bylo mowy o rozwarstwionej gumie. " znaczy sprzedający wie co sprzedaje tylko kiche pociska i za to mu pozytywa ?? :flesje:
  2. Ja chyba mam problem czytania ze zrozumieniem: motocyklista wyprzedzał na skrzyżowaniu - przejście na którym zabił kobietę jest po drugiej stronie dużego skrzyżowania - o jakim zaskoczeniu piszecie ?? Wyprzedzał samochód poza dwoma ciągłymi tuż przy środku jezdni - pewnie kobieta w mgnieniu oka się tam pojawiła ?? Nie mógłby to być każdy z nas - tylko ci z nas którzy przepisy ruchu drogowego i zdrowy rozsądek mają daleko w poważaniu.
  3. Hamulców nie nazwałbym słabymi bo zarówno tył chociaż na bębnie jak i przód zablokować można bez większego problemu na normalnej nawierzchni. W porównaniu do dużego brata (bo w tym kontekście ta dyskusja) wymagają użycia jednak większej siły przez co są mniej precyzyjne. Wibracje - no ręce opadają - ludziska najpierw kupują V-ki, które w zamyśle miały być choperami (choć wyszły cruisery) a potem się dziwią że to wibruje. To ma wibrować :banghead: :buttrock:
  4. fazzi nie wiem kto przekładał instrukcję bo u mnie w oryginale jest tak: "To shift into neutral, depress the shift pedal repeatedly until it reaches the end of its travel, then raise the pedal slightly" A więc tak jak pisze majkelpl oryginał instrukcji mówi że aby wrzucić luz należy "zrzucić" do oporu a następnie delikatnie podnieść wajche żeby zejść z 1. Wydaje mi się że po prostu ktoś się machnął przy tłumaczeniu. ;) :biggrin: a teraz to ja powinienem zainwestować w okulary, bo widze że już do tego doszłeś ;) :banghead: jeszua prosze o wyrozumiałość :wink:
  5. Pewnie jestem trochę czarnowidzem, po tym, jak zjeździłem troche kilometrów w poszukiwaniu Draga i szlag mnie trafiał na teksty w stylu: - a to taki mały "scracth", nie wspomniałem przez telefon bo prawie go nie widać (szrama od lagi do końca przedniego błotnika szerokości 3 cm :biggrin: ) - w tym modelu to już chyba turbine założyli o tu (palec wskazujący AIS :) itp. ale oczywiście historia historii nie równa. Ważniejsze jest zdanie mechanika niż dumanie ze zdjęć. Tylko z tego co widze toti do tej warszawy ma spory kawałek więc IMHO primo telefon do właściciela i wypytać o wszystko o czym wspomniał Tatakis a potem dopiero wypad z kimś obeznanym.
  6. Tykania w czasie jazdy z pompki paliwowej nie powinno być ze względu na większą szybkość pracy. Tak jak Tatakis napisał powinna szumieć a nie terkotać. Sprawdziłbym na Twoim miejscu filtr paliwa, kranik, odpowietrzenie zbiornika i przewody paliwowe - może gdzieś dostało się troche syfu i pompka "męczy się" ciągnąc paliwo. Moim zdaniem nie ma co ogląć - Tatakis dobrze napisał - tym bardziej, że na tym zdjęciu http://www.toti123.za.pl/drag/slides/2.html widać oryginalne wydechy i na moje oko są nieźle przetarte więc w pełni zgadzam się z opinią Tatkisa
  7. Po jakieś wnioski to polecam zaprowadzić maszyne do serwisu bo ze zdjeć to możemy podyskutować jedynie o wyglądzie a jak wiadomo "o gustach ..." ;) Zastanawiają mnie tylko dwie rzeczy: 1. na pierwszym zdjęciu widze oryginalne zacz porysowane wydechy (na pozostałych założone "slash cut'y"), lakier chociaż miodzio jakoś wydaje mi się niefabryczny (chyba że monitor mi kolory przekłamuje) stąd rodzi się pytanie czy przypadkiem nie leżał ? 2. jakoś mocno zardzewiałe śruby mocujące tarczę jak na tak młode moto.
  8. No i tu się rodzi mały problem. Zupełnie bez ironii i moralizowania - możesz jeździć jak Valentino Rosii (czy jak sie go tam pisze) - tylko że gnając grubo ponad limitami po drogach publicznych to czy przeżyjesz niestety nie zależy tylko od Ciebie a od umiejętności, koncentracji i dobrej woli wszystkich kierowców, których spotkasz po drodze.
  9. Czyli jednak można ! :icon_rolleyes: * * jeździć czymś co z założenia nie musi łamać przepisów i budować stereotypów jak w temacie jednocześnie czerpiąc z tego przyjemność :banghead:
  10. czytając niektóre posty i notatki z kolumn o wypadkach musze się niezgodzić z przedmówcą - to już nie jest wyczyn. :icon_rolleyes: WYCZYN to jest, wbrew nieudolności japońskich konstruktorów motocykli sportowych jechać R1 50 km/h po mieście :banghead:
  11. Od razu nieprzyjemne, któż inny tak dokładnie wymasuje koledze 4 litery jak nie Drag :crossy: Co do zakresu to u mnie te wibracje kończą się w granicach 100-110 Km/h A co masz na myśli pisząc niezbyt dobrze ?? Bo może nie ma co szukać "za głęboko". Łysawa opona + polskie drogi + nierównomierne obciążenie i wystarczy. Pozdr. :buttrock:
  12. Witam wszystkich posiadaczy Jedynie Słusznego Modelu :lapad: Moim wiśniowo-brązowym Dragiem cieszę się już drugi sezon i "najszła mie" nieodparta ochota wymienić fabryczny wydech na coś ciekawszego. Po lekturze m.in tego forum napaliłem się na rury MCJ i tu zaczęły się schody. Gdzie kupowaliście wydechy tej firmy, bo jakoś nie mogę ich znaleść ?? Na allegro były wystawione ale sprzedajcy miał tylko do nowszych modeli (mój to rocznik '99).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...