Siemanko Yaaro! Oczywiście że pomierzę te moje gaźniki i podam Ci wymiary, które potrzebujesz, tyle tylko, że dopiero za jakiś czas, bo podłapałem prace w Kraku, a V maxa trzymam w Krośnie, bo niestety tu pod blokiem to niezbyt pewny temat. Co do Dyno Jetów, to pierwszym zauważalnym efektem był wzrost zużycia paliwa z ok 6/100 do 8/100. Ja mam na razie Stage 1 i wystarczy, bo i tak większość czasu jeżdzę po ulicach, a nie ścigam się na 400m. Podstawa właściwego działania, to wysokie obroty (w Vmax to około 6500) i dokładna pełna synchronizacja zapłonu i gaźników. W mojej wersji motocykla jak już wspominałem jest zamontowany oryginalny Vboost i switcher (zwykły przełącznik + mały układzik elektroniczny, który włącza Vboost jakieś 3000 obr/min wcześniej). W sumie całość daje troche lepszą dynamikę, ale co jest często mylone na pewno nie podnosi mocy silnika. Stage 7 wymaga już całkowitego wymontowania vboosta i zupełnie innego strojenia silnika. Nie nadaje się napewno do użytku codziennego, bo potrzebuje bardzo wysokich obrotów (rzędu 7500-8000), potrzebuje też super wydajnego systemu dolotowego (filtry) i wylotowego (wydech) - najlepiej 4w1 z jego specyfikacją sprzyjająca wysokim obrotom. Z tego co sie orientuję Stage 7 + wspomniane dodatki daje około 160 KM. A propos twojej VFR, to najlepiej szukać informacji na stronach firmowych Dyno Jet itp. Pozdrawiam. Yellow