-
Postów
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O sidney
- Urodziny 10/07/1977
Osobiste
-
Motocykl
HD Sportster 883
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
małopolskie
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia sidney

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Problem z obrotami silnika Sportster.
sidney odpowiedział(a) na sidney temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Witam, Analizując dotychczasowe odpowiedzi sądze że dla własciwego efektu ukończenia już zaczętej pracy powinienem jednak założyć fuel pack . Czy macie jakieś swoje typy co najlepiej założyć do sportstera 883 na wtrysku ? Power Commander czy może SE lub V&H ? Gdzie po zakupie dokonać montazu i regulacji ( oczywiście musi być hamownia ) ? Słyszałem dobre opinie o warsztacie Ratka Motocykle w Mikołowie. W grę wchodzi śląsk lub małopolska. Pozdrawiam. -
Problem z obrotami silnika Sportster.
sidney odpowiedział(a) na sidney temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
wydech mam V&H http://www.vanceandhines.com/store/sportster/fullsystems/17219 natomiast filtr powietrza Kuryakyn http://www.kuryakyn.com/Products/963/Complete-Chrome-Hypercharger-Assembly czy po analizie problemów jakie sygnalizuje komputer sterujący wtryskiem i zapłonem ( jeżeli takie się pojawią ) jest możliwość poprzez eliminację alarmów lub regulację z poziomu sterowania tym komputerem poprawić sytuację tj. wyregulować dawkę paliwa czy jednyną możliwością poprawy sytuacji jest dołożenie fuelpack? Czy wolne schodzenie z obrotów po instalacji filtra o większym przepływie powietrza nie jest oznaką zbyt ubogiej mieszanki a jeśli tak to moim zdaniem może mieć to wpływ na trwałośc silnika o ile tak sytuacja trwa dosyć długo tj. np. powiedzmy 10 000 km jazdy na tak nie do końca właściwie pracującym silniku. -
Problem z obrotami silnika Sportster.
sidney opublikował(a) temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Witam wszystkich, Mam problem ze spadkiem obrotów silnika w moim Sportster 883 na wtrysku. Problem zaczął się kiedy wymeniłem wydechy na V&H oraz filtr powietrza na Hypercharger. Silnik wolniej schodzi z obrotów wysokich i rownież gorszy jest efekt hamowania silnikiem. Przed założeniem akcesoryjnego filtra i wydechu pytałem w różnych miejscach czy musze również założyć jakiś fuelpack np. V&H lub Power Commander. Zarowno w serwisie Harleya jak i w innych warsztatach zazwyczaj odpowiadano że to nie jest konieczne jeżeli nie zależy mi na zwiększeniu mocy ponieważ oryginalny komputer HD poradzi sobie z akcesoryjnym filtrem i zwiększy odpowiednio dawkę paliwa. Problem nie jest jakiś poważny ,jeżdżę już tak 2 lata tylko trochę denerwuje to wolne schodzenie z obrotów i zastanawiam się czy nie ma to wpływu na trwałość silnika. Założenie jakiegoś akcesoryjnego fuelpack trochę kosztuje jednak jeśli jest to w tym przypadku nie zbędne i pewne że po tym problem zniknie to jestem skłonny jak najbardziej coś takiego zrobić . Proszę o Wasze opinie, będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam. -
Propozycja szyby do Sportstera.
sidney odpowiedział(a) na sidney temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Zdarza się choć rzadko że robię Sportsterem 500 km dziennie i mam standardowe siodło, da się wytrzymać choć trzeba robić częste postoje. Normalnie zazwyczaj mój przebieg to 200 do 300 km dziennie w trakcie weekendu. Z tą szybą to jeszcze nie wiem. Taka duża zupełnie mi nie pasuje do linii Sportstera, być może w wersji Custom wygląda to lepiej ale nie u mnie. W ostateczności nie założę żadnej i tak zostanie. -
Właśnie wybieram się w tym roku zobaczyć Kotlinę Kłodzką. W planie mam Jaskinię Niedźwiedzią, Autostradę Sudecką, Szosę stu zakrętów, Kaplicę czaszek w Czermnej oraz motocyklowy bar biker's choice. Jako bazę noclegową planuję Stronie Sląskie. Jak już będę znać dokładną datę wyjazdu to napewno skontaktuje się z "kulka". Karkonosze odwiedzałem w latach 90-tych przy okazji zlotów w Szklarskiej Porębie i co nieco miałem okazję zobaczyć ale pewnie jeszcze kiedyś się tam wybiorę może znowu na zlot? I w tym momencie cała dyskusja trafiła na właściwą drogę. Jeśli jest jeszcze ktoś z kim można razem pojeździć przy okazji odwiedzania jego okolic w których mieszka to czekam na informację, jednocześnie sam mogę pokazać kilka ciekawych miejsc w moich stronach gdyby ktoś się wybierał. Planuję też wyjazd na wschód Polski w okolice Puszczy Białowieskiej, może jest ktoś z tamtego regionu i znajdzie trochę czasu w sierpniu żeby razem pojeździć. P.S. Według mnie pisząc że Harleyowcy to snoby i nikogo nie pozdrawiają na trasie krzywdzi się wiele osób postępujących zupełnie inaczej, a najgorsze jest to że wiele osób uważa tak ponieważ ulega pewnym utartym stereotypom jednocześnie sprawiając że one trwają i wprowadzają w błąd kolejne pokolenia motocyklistów. Jak to stwierdził jeden z moich kolegów jezdżący "japonią" w Harleyu poprostu wszystko jest jakieś inne i wierzę że tak zostanie bo za tę odmienność ( odmienny nie oznacza lepszy ) go kupiłem i tak samo postępuje wielu motocyklistów.
-
Czytając wasze posty myslę że wielu z Was zupełnie nie rozumie co miałem na myśli rozpoczynając ten wątek. Po pierwsze nie jestem snobem, oprócz HD mam też stary japoński motocykl i jeżdżę nim czując tę samą radość. Żeby kupić HD musiałem długi czas odkładać kasę wyrzekając się jednocześnie wielu rzeczy i jewszcze co nieco dopożyczyć. Dziś wiele modeli Harleya jest znacznie tańszych niż motocykle japońskie z górnej półki i równie dobrze mógłbym powiedzieć że snobizm i pokazywanie swojej zamożności może bardziej kojarzyć się np. z Yamahą V-max ( wielu uważa że z tym motocyklem też związana jest legenda ). Nie ma nic złego w organizowaniu wyjazdów czy imprez dla właścicieli motocykli tej samej marki. I większość z Was doskonale wie o tym że to wcale nie dotyczy tylko HD. Swoje zloty mają właściciele Gold Winga, Triumpha, BMW, Moto Guzzi i innych marek. Większość moich znajomych jeździ na motocyklach japońskich i wiem że tak zostanie ale chciałbym też poznać ludzi jeżdżących na HD i to nie oznacza że jestem egoistą. Podziały tworzą ci którzy nie znając dogłębnie tematu piszą że jazda na Harleyu to snobizm. Ja widzę to zupełnie inaczej - jazda na Harleyu to często za twarde zawieszenie, wibracje na całym motocyklu i kierowcy, trzaskająca skrzynia biegów i różne mechaniczne odgłosy które w motocyklu np. japońskim zwiastowałyby jego rychły koniec - za to właśnie wybrałem HD i to był dobry wybór. Pozdrawiam wszystkich motocyklistów bez względu na to czym jeżdżą.
-
Hej! Jeżdżę Sporciakiem 883, mieszkam w woj. Małopolskim i chciałbym nawiązać kontakt z ludźmi którzy również dosiadają maszyn spod znaku krzyczącego orła. Myślę że moglibyśmy organizować wspólne wyjazdy, spotkania albo poprostu pogadać o pasji która nas jednoczy. Piszcie co o tym myślicie.
-
Witam. Mam HD Sportster 883 którym dużo jeżdżę w dalsze trasy po kilkaset kilometrów dziennie i w takich trasach szczególnie przeszkadza mi brak szyby która chroniłaby przed naporem wiatru na klatkę piersiową. Jednocześnie chciałbym założyć szybę która nie zepsuje linii sporciaka ( taka np. od Cruisera wyglądałaby komicznie na sportsterze ). Znalazłem coś takiego: szyba roadster Być może ktoś z Was miał jakieś doświadczenia z tego typu szybą. Słyszałem różne opinie że np. założenie niskiej szyby owszem ochroni przed wiatrem w okolicy klatki piersiowej ale jednocześnie bedzie powodować dokuczliwe turbulencje w okolicy głowy. Taka szyba swietnie pasuje wizualnie do sportstera ale jeśli jest zupełnie niepraktyczna to nie ma sensu jej zakładać. Prosze o opinie i o ewentualnie inne propozycje jaką szybę założyć.
-
Sprzedam Kawasaki GPZ 550 Unitrack. Rok prod. 1982, przebieg 37 000 km. Motocykl jest w doskonałym stanie technicznym. Nie mam 100% pewności ale sądząc po pracy silnika i stopniu zużycia poszczególnych elementów jego przebieg jest rzeczywisty. Zawsze odpala bez najmniejszych problemów nawet po zimowym postoju, nic nie stuka, doskonale trzyma wolne obroty. W ubiegłym roku pod koniec sezonu została wymieniona tylna opona, w tym roku w marcu wstawiłem nowy akumulator. Dwa tygodnie temu wymieniłem olej wraz z filtrem oraz filtr powietrza. Na początku sezonu została zrobiona synchronizacja gaźników. Zestaw napędowy ( zębatki + łańcuch ) mają przebieg zaledwie około 2000 km. Jedyne co trzeba by zrobić to wymienić uszczelniacze oraz linkę napędu prędkościomierza ( działa ale „brzęczy” ). Motocykl posiada fabryczny lakier w dobrym stanie. Przez okres kilku sezonów użytkowania dokonałem w nim kilku przeróbek: lampa przednia, lusterka , Crash-pady na kierownicy. Przerobiony jest przedni błotnik, silnik ma wypolerowane pokrywy. Motocykl posiada ważne ubezpieczenie i przegląd techniczny do października 2009. Ewentualnie zdjęcia mogę przesłać na e-mail. Cena 2500 zł. Woj. Małopolskie Tel: 608 683 225
-
Motocykl jest w doskonałym stanie technicznym, żadnych luzów, stuków itp. ,regularnie serwisowany, ma nowy zestaw napędowy ( zębatki + łańcuch ). Sądząc po kilku sezonach użytkowania uważam że jego przebieg 37 000 km jest jaknajbardziej rzeczywisty. Silnik zawsze odpala bez najmniejszych problemów nawet po zimowym, kilkumiesięcznym postoju. W motocyklu jest założony chromowany reflektor, akcesoryjne lusterka, przerobiony przedni błotnik w stylu streetfighter. Mogę dodać także akcesoryjne kierunkowskazy z białymi szybkami. Na kierownicy ma założone krashpady. Pokrywy silnika są pięknie wypolerowane. Motocykl ma wymienione wszystkie płyny - olej + filtr w silniku, olej w przednim zawieszeniu i przed dwoma miesiącami także płyn hamulcowy ( wszystko Castrol ). Motocykl posiada elektroniczny wskaźnik poziomu paliwa, kontrolkę rezerwy oraz poziomu elektrolitu w akumulatorze. Do wymiany jest tylna opona, poza tym maszyna nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Zdjęcie można zobaczyć na Allegro - nr. aukcji 410234244. Cena 3000 zł. do małej negocjacji. Tel: 608 683 225