
magrafb
Forumowicze-
Postów
30 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O magrafb
- Urodziny 05/22/1980
Informacje profilowe
-
Lubię
WRC, rajdy, motocykle, podróże
-
Skąd
Olsztyn
Osobiste
-
Motocykl
drz 400E, DL 1000
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
2889296
-
Telefon
606293035
-
Strona www
http://
Osiągnięcia magrafb

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Wiza jest potrzebna, przez firmy ktore sie tym trudnia kosztuje ok 900pln za rok. Czekasz ok 10 dni roboczych. Ponoc jak sie zawiezie samemu do konsulatu w gdansku to 30euro. Obwod ma kilka fajnych miejsc do zobaczenia np. zwiedzanie lodzi podwodnej. ja wize mam i na wrzesien/pazdziernik planuje znowu pojezdzic po obwodzie kaliningrackim. Cena paliwa 2,50 raj :) pozdrawiam
-
Ja tez tak mialem ze jak z wolnych gwaltownie sie odkrecalo do sie dusil lub nawet gasl, u kolegi bylo tak samo rok 2005. Sprawdzalismy w ktm 450exc z 2007 i tez tak bylo. jedyny opcja to zrobic lekka przygazowke lub dac mu chwile i dopiero odkrecic
-
za 220 rubli- lodz podwodna w srodku,durzy okret badawczy,akwarium,i muzeum morskie. Cena z wczoraj. Tego nie ma na ukrainie. Latanie mierzeja, brzegiem morza bezcenne. Napewno warto byc tam chociaz raz w zyciu. Natomiast minusem jest koszt wizy.
-
WIBRUJE JAK ZAGESZCZARKA No wiec tak sprzet ma 57tys przebiegu, sprowadzony rocznik 2002 dl1000. Sprzeglo oczywiscie dosyc glosnie ale ponoc ten typ tak ma , silnik ponoc tez ma miec wibracje bo to Vka. Czytalem opinie poprzednikow wiec nie odsylajcie do szukaj i bylo i czytalem ale takie ostre wibracjie to ja nie wierze. Dodam ze moje doswiadczenie z Vka jest znikome, jezdzilem kiedys troszke varadero i teraz kupilem sztormiaka. Wczesniej jezdzilem tylko rzedowkami w sportach, a te silniki sa zajebiscie kulturalne. Wiec tak na wolnych idealnie, telepanie sie po miescie na 2 tys idealnie, rozpedzanie miedzy 3 a 4 tys taaaagedia. Od 4 do 6 lepiej ale i tak telepie. Dalej strasznie narasta odkrecenie trojeczki do konca ( licznikowe 180 ) robi sie juz nietyle co nieprzyjemne ale niebiezpieczne. Maszyna traci stabilnosc i bez wzgledu na jakim biegu jedziemy jest niemilo(kierownica zaczyna telepotac jak ja troche puscimy). Sport przy stales predkosci ok 200 byl wrecz nudny idealne prowadzenie, pelna stabilnosc, tylko wiatr. Nie wiem od czego zaczac sprawdzanie sprzeta i szukanie winny, moze ten typ tak ma. Opony sa praktycznie nowe meltezery, maja ciezarki wiec chyba wywazone. Lagi nie ciekna. Motor wyglada na bezwypadkowy. Jazda bez kufrow. Pierwsze moje wrazenie bylo ze opona na przodzie uszkodzona- taka turbulencja z przodu. Jednak to raczej wykluczylem przy duzej predkosci jak wysprzeglimy no efekt znika, przy hamowaniu silnikiem jest niezle, natomiast rozpedzanie tragedia. Do silnika nie zagladalem jeszcze wiec ani luzow zaworowych, swiec, rozrzadu nie patrzalem. Wedlug wczesniejszego wlasciciela bylo to robione.
-
No wiec tak. Mieszka 60 km od granicy i czesto ja przekraczałem wiec temat nie jest mi obcy. Moge smiało powiedziec ze jak cos chcecie w tym dziale to smialo pomoge. Jestem nawet wstanie zorganizowac pomoc z formalnosciami i pomoca przy wiezdzie. Najwazniejszy warunek to poszport potem viza rosyjska koszt 810pln na rok. 10 dni roboczych trwa zrobienie. Jeszcze zielona karta i mozna jechac. Mamy trzy przejscia i z tego tylko przejscie w goldapi jest przejsciem dla jednosladow. Ja osobiscie przekraczam w bezledzie (polska strona bez problemu, rosyjska tylko dla samochodow). Jednak jak sie pozna system rosjanie przymykaja oko na motocyklistow. Policji jest duzo, stoja w dziwnych miejscach i staraja sie wyrwac grube euro za dziwne przepisy. My w tamtym roku zaplacilismy 50 euro bo nie objechalismy ronda dookola tylko zjechalismy jak z normalnego skrzyzowania. Policjant wytlumaczyl nam tak. Widzicie ten slup po latarni na srodku skrzyzowania. Tak . to to jest wlasnie rondo. Drogi maja zle i paskudne. Paliwo tanie ok 2,4PLN za litr. Tanie faji i wode ognista. Do zwiedzania malo. Fajnie bo mozna pojezdzic legalnie brzegiem morza. Z wjazde do rosiji to mysle ze ok 2 godzin i sie uda to z powrotem moze byc problem bo nasi dzielni polscy funkcionariusze celni zapominaja chyba po co do pracy sie chodzi. Wiec my nie stalismy w kolejkach po rosyjskiej stonie(a nasi rodacy stoja od doby do pieciu dni) od razu wjechalismy na polska strone. Zadowoleni z osiem aut przed nami ale jakos mija godzina i zywego ducha. Idziemy do SG czy motorami mozna bokiem W odpowiedzi"spier.... i czekac na swoja kolej" po szesciu godzinach i malych klutniach wjechalismy do kraju. Reasumujac jak ktos daje rade naszym polskim sluzbom mundurowym, to rosyjskie to pikus, Pan pikus:) Znam chłopakow ktorzy lubia latac po rosyjskich wydmach i maja wazne wizy wiec jak ktos chetny to napewno wprowadza do Rosji. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fb30bd215bb8056e.htmllink kiedy nas policja zatrzymala, autobus niemiecki 100 euro zaplacil
-
co radzicie po drz E
magrafb odpowiedział(a) na magrafb temat w Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad
tak moj bład w piswni, chodzilo ze drz-tka moglaby miec troszku wiecej.KTM ma czym oddychac:-) Nie ciesza mnie odpowiedzi typy bierz r-mz bo najlepsza. Czekam na rozsadny tok rozumowania ludzi ktorzy uzywali sprzety i sa zaawansowani. Ja to taki amator jestem. Boje sie KTMa ze np. remont silnika kosztuje 6tys(wyczytane na forum), crf i wr tytanowe zawory. Jak to jest ze stanem faktycznym uzytkownikow. -
Witam. Przez dwa lata byłem szczęśliwym posiadaczem drzki. Moto znalazło nowego właćciciela a ja rozglądam się za czymś nowym. Jeżdze głównie po lasach. Co mi sie nie podoło w drz niezawodność, tanie i dostepne części, dlugie okresy miedzy przegladami( w moim odczuczuciu) co mi przeszkadzalo - malo precyzyjne zawieszenie - w moim odczuciu duza masa, moze nie tyle co duza co zle rozlozona jezdzilem ktm exc525 ktory katalogowo wazy tyle samo ale byl duzo poreczniejszy w reku. Móglby miec pare kucy wiecej. Moje typu to exc450 ale dosc drogi wiec 525exc fenomenalny silnik, latwosc prowadzeniu, 6 biegow, moooc w czystej postaci. jednak masa nie za niska. jezdzilem i bylo fajnie honda crf450x mocna lekka, zawieszenie ponoc swietne, alu rama, chyba 5 biegow.ponoc drogie zawory i suzuki rm-z 400 sa dosc tanie w zakupie, ale malo opini i info o nich znalazlem. Domyslam sie ze to typowy torowiec. Zostaje jeszcze jamacha wr426 ale tu jakos nie wzbudza ona u mnie emocji. Reasumujac chcialbym motor bardziej ostry, ale tez nieawaryjny. Konieczie z magicznym guzikiem, najlepiej z piecioma lub szescio,a biegami. Pozdrawiam
-
Kto ma Yamahe FJR 1300 ( FJR1300 )
magrafb odpowiedział(a) na Rocco temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Witam. Mam takie pytanko, mianowicie mysle kupic fjr tylko niepokoi mnie jej sprawnosc na drogach nieutwardzonych. Mialem ninje i zle asfalty nawet fajnie wybierala, problem robil sie na polnej drodze, przod strasznie sie zapadal, zawieszenie zbyt twarde niewybieralo. Moto potrzebuje do turystyki a wiadomo czasem trzeba gdzies kawalek szutrem dojechac. Zawieszenie wiadomo duzo mieksze wiec nierownosci powinno wybierac, ale masa o ponad 100kg wieksza niz u mnie daje do myslenia ze bedzie ciezko. Ogolnie jak tym sie jedzie po dziurach, bruku i szutrze. Wiem że pewnie lepszy pod tym wzgledem bylby DL 1000, ale fjr bardziej mi sie podoba i jest sporo mocniejsza. Ile moze wytrzymac tylna opona (ponad 130 Nm) mam namysli normalna eksploatacje. Palic gum nie bede. Pozdrawiam -
Witam. Mam takie pytanko, mianowicie mysle kupic fjr tylko niepokoi mnie jej sprawnosc na drogach nieutwardzonych. Mialem ninje i zle asfalty nawet fajnie wybierala, problem robil sie na polnej drodze, przod strasznie sie zapadal, zawieszenie zbyt twarde niewybieralo. Moto potrzebuje do turystyki a wiadomo czasem trzeba gdzies kawalek szutrem dojechac. Zawieszenie wiadomo duzo mieksze wiec nierownosci powinno wybierac, ale masa o ponad 100kg wieksza niz u mnie daje do myslenia ze bedzie ciezko. Ogolnie jak tym sie jedzie po dziurach, bruku i szutrze. Pozdrawiam
-
Mam pytanko, wiem ze bylo to juz ale 106 stron do przekopania to troche za duzo. Ile oleju do lag mam wersje E z 2004roku. Powinien byc 10W ale mi troche twardo czy ktos probowal lac 5W i jakie byly efekty. Pozdrawiam
-
Witam. przyszedlem do garzau, sprzet zagadal slicznie, (widze na scianie ze jakos dziwnie widac swieci raz ciemniej raz widniej) po chwili zgasl. lampa wcale nie swieci, a po nacisnieciu rozrusznika nic sie nie dzieje. Bezpiecznik przy aku. ok. Kiedys cos slyszalem ze te pulsowanie , ma wplyw regulator, ale czemu rozrusznik nie kreci?? Czekam z niecierpliwoscia na sugestie. 2003 rok wersja E
-
Witam. Ostatnio odkrylem w swojej 400E taki dziwny objaw, jak chodzi na wolnych i gwaltownie odkrece manetke to gasnie, kolega ma tez 400E z 2005 i tez gasnie. Filt i swiece wykluczylem. Nawet jak gwaltownie o 1/3 gazu dodal to sie zadlawi zastuka korbami i wystartuje. Co to moze byc i czy tak macie?
-
tak o sloweni :biggrin: . Polecam skoczjanskie jaskinie, postojna przy nich wysiada, fakt jest wieksza i tysiace ludzie wiecej..