Skocz do zawartości

curik

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O curik

  • Urodziny 12/22/1969

Osobiste

  • Motocykl
    dr 350
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    wadowice

Osiągnięcia curik

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Poniżej link -ewentualne dodatkowe foty na meila. http://www.allegro.pl/item715204533_buty_c...e_roz_42_5.html
  2. link do ogłoszenia :bigrazz: : http://otomoto.pl/suzuki-gsx-600-f-M1372236.html
  3. Panie i Panowie jest temat jeśli ktoś ma na zbyciu sprzęta (nie koniecznie osobiście) w dobrej kondycji i nie za daleko od woj. małopolskiego to proszę o kontakt: curik małpa poczta.fm Specyfikacja: pierwszy dla chłopaka nie za wysokiego (15 lat) najlepiej zarejestrowany jako motorower. drugi dla jego ojca (kolega) chcącego zacząć przygodę (może coś do 30 kuców) :icon_mrgreen:
  4. http://photobucket.com/xofczarx - foty, cena 6500 :icon_question:
  5. nie będę miał dostępu do neta przez najbliższy tydzień - ewentualne pytania na telefon:)
  6. po co sie ogłaszasz, jeśli nie odpisujesz na emile
  7. dr 350 shc z 1996 z upsami z przodu, zarejestrowany, ubezpieczenie, przegląd do 2009r - będę miał swojego sprzęta do sprzedania - zaliczkowałem nowego :clap: cena 6600 do wzięcia, foty zamieszczę w tym tygodniu, tel 666 995 471 , tel. od poniedziałku :bigrazz:
  8. Mam do sprzedania komplet opon 21 i 18 cali, terenowo-szosowe (bardziej szosowe) przejechane na nich dosłownie 30 km - nie nadaja sie na błota i mokra trawe - to głowna przyczyna ich sprzedaży, kupione 1,5 miesiąca temu. Cena za komplet jak mnie interesuje to 300 zł. Foty: http://picasaweb.google.pl/curik69/Opony :icon_eek:
  9. tak, tak mówił poprzedni właściciel... po popuszczeniu wszystkich zaznaczonych śrub (ampolowe, śrubokrętowe),prócz małej na śrubokręt pod cięgnami regulacji(rys 1 zaznaczenie 3) - nie mogłem odkręcić, wydostaje sie olej pod ciśnieniem. Jak sie zabrać za to ustrojstwo przypuszczam, że w systemie jest dana ilość oleju (jaka?) a później tłoczony jest gaz i cały układ jest pod ciśnieniem i wtedy pracuje prawidłowo. Szukam info ile tego oleju, jaki , jaki gaz , jak go wtłoczyć, hmmmm, może odezwie sie ktoś , kto zgłębiał tema:) Pozdrawiam
  10. Hejka:) nie pomogło zgłębienie tematu na forach, nie doczytałem się jakiś wskazówek odnośni problemu który mam, wydobyłem całe ustrojstwo z motora, nie ma jednak żadnego wspomagania, zasilania od silnika, w sumie jest to układ zamknięty, poprzedni właściciel mówił, ze to jeszcze niedawno działało w ten sposób, że na dół schodziło pod ciężarem, a po przekręceniu regulacji "góra" łapało wysokość po tym gdy koło zluzowało sie, podskoczyło, lub po podniesieniu zadka w górę. odkręciłem śrubę rys.1/1 na ampol gdy koło tylne było pod lekkim obciążenie i zaczął wylewać sie olej pod ciśnieniem, nie wiem czy jest on w całym układzie cały czas pod ciśnieniem bo rozmawiałem z gościem który ma taką dr i ktoś mu tam dorobił zawór z ciężarówki i nabił powietrza...podobno pomogło. nie wiem też do czego są pozostałe śruby nie bardzo doczytałem sie z niemieckiej serwisówki, nie wiem ile oleju jest w całym układzie i czy określenie tego srebrnej puszki - jako zbiorniczek wyrównawczy nie sugeruje że odpowiednie śruby są do kontroli i dolewki oleju....ale która jest która i co z tym ciśnieniem??? co wskazują i do czego służą oznaczenia H i L na rys 3/2 od czego są ampole 3/1 czy jest sen tam grzebać...;) mam też serwisówke w jez. polskim ale tam nie ma praktycznie nic na temat tyłu jest tylko schemat i ilość oleju z przodu, a przód jest OK. Jeśli mógłby mi ktoś pomóc bądź skierować będę wdzięczny Dzieki, pozdrawiam:) poniżej kilka fotek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52a956eef0e14818.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c887b3d81f13bcca.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4787c19d29a8df18.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9b0ef0a484dd0e4.html
  11. dzieki pocieszyłeś mnie :icon_razz:, bede walczył!
  12. Wadowice, Andrychów szukam ludzi do poendurzenia, niekoniecznie zaawansowanych
  13. Witam mam problem z tylnym zawieszeniem w mojej dr 350, jest to model z regulacją wysokości tylnego zawieszenie (pokrętło przy kierownicy). Aktualnie regulacja ta nie działa, brak odezwu oczywiście przy włączonym silniku, wydaje mi sie też że sam amortyzator kiepsko trzyma. Mam serwisówke do tego typu, ale niestety po niemiecku, choć i tam niewiele się dowiedziałem, tzn gdzie sprawdzić poziom oleju, ile go ma być, jak to rozebrać i czy w układzie ma być gaz pod ciśnieniem. Wyjście na przednie lagi jest zaślepione. Jeśli ktoś miałby widzę na ten temat będę zobowiązany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...