Hejka:) nie pomogło zgłębienie tematu na forach, nie doczytałem się jakiś wskazówek odnośni problemu który mam, wydobyłem całe ustrojstwo z motora, nie ma jednak żadnego wspomagania, zasilania od silnika, w sumie jest to układ zamknięty, poprzedni właściciel mówił, ze to jeszcze niedawno działało w ten sposób, że na dół schodziło pod ciężarem, a po przekręceniu regulacji "góra" łapało wysokość po tym gdy koło zluzowało sie, podskoczyło, lub po podniesieniu zadka w górę. odkręciłem śrubę rys.1/1 na ampol gdy koło tylne było pod lekkim obciążenie i zaczął wylewać sie olej pod ciśnieniem, nie wiem czy jest on w całym układzie cały czas pod ciśnieniem bo rozmawiałem z gościem który ma taką dr i ktoś mu tam dorobił zawór z ciężarówki i nabił powietrza...podobno pomogło. nie wiem też do czego są pozostałe śruby nie bardzo doczytałem sie z niemieckiej serwisówki, nie wiem ile oleju jest w całym układzie i czy określenie tego srebrnej puszki - jako zbiorniczek wyrównawczy nie sugeruje że odpowiednie śruby są do kontroli i dolewki oleju....ale która jest która i co z tym ciśnieniem??? co wskazują i do czego służą oznaczenia H i L na rys 3/2 od czego są ampole 3/1 czy jest sen tam grzebać...;) mam też serwisówke w jez. polskim ale tam nie ma praktycznie nic na temat tyłu jest tylko schemat i ilość oleju z przodu, a przód jest OK. Jeśli mógłby mi ktoś pomóc bądź skierować będę wdzięczny Dzieki, pozdrawiam:) poniżej kilka fotek http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/52a956eef0e14818.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c887b3d81f13bcca.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4787c19d29a8df18.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a9b0ef0a484dd0e4.html