Skocz do zawartości

Jaro78

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Jaro78

  • Urodziny 08/23/1978

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CB 750 SC
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    520914
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Powiat Puck

Osiągnięcia Jaro78

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Jak sprawdzic czy wirnik jest uszkodzony.Gdy podłączałem na krótko + do miejsc gdzie dotykają szczotki przejście było,nawet sprawdzałem czy jest przyciąganie na magnesach wirnika i było.Ponadto nie widac żadnych podejrzanych miejsc na wirniku,uzwojenie wygląda ok.Co dalej zrobic. :banghead:
  2. Jaro78

    CZ 175,62r

    Witam ,jestem w posiadaniu CZ 175 z 1962r,Jest na mnie zarejestrowana ,oc aktualne,brak praeglądu.Motor jest do remontu.Jakiś czas temu wyskoczyła mi zawleczka ze swożnia i silnik stanął.Zrobiony był szlif,nowy tłok,pierścienie.Potem wiozłem motor na przyczepce i na zakręcie przewrócił się i wygieło się przednie zawieszenie.Motor był uruchomiony po tym remoncie ale potem jakoś nie miałem czasu i tak został.W tej chwili mam wstawione inne zawieszenie ale motor jest do poskładania ,pomalowania itd.Gażnik do regulacji,brak akumouatora.Z uwagi iż mam inne motry nie chce mi się już zabierac za remont.Motor jest kompletny,posiadam dużo części,które także dorzucę razem z nim.Cena do uzgodnienia.Kontakt 784300716.Jarek Puck,pomorskie.
  3. Witam wszystkich.Od jakiegoś czasu mam bardzo słabe ładowanie w mojej hondzie 750 cb . Już wcześniej pisałem na forum o tym problemie.Regulator mam chyba dobry bo wstawiłem inny i to samo. Dałem do przewinięcia stojan,zabuliłem i dalej to samo.Po odpaleniu motoru ,bez włączonych świateł ładowanie na wolnych obrotach jest 12.5-13 v , natomiast przy 5000 obr wzrasta do 14-14.2 v.Po właczeniu świateł ,przy niskich obrotach mam 11.5-11.7 a przy 5000 obr wzrasta nieznacznie do 12-12.5 v.Nie wiem już co mam robic.Masy posprawdzane.Podłączyłem osobno masę z - do regulatora,posprawdzałem styki i niby wszystko ok.Mam w związku z tym takie pytanie, a mianowicie z regulatora idzie 5 przewodów( -,+ i 3 fazy).Gdy włącze stacyjkę to na tych przewodach jest jak wyżej pisałem + i - a na fazach nie ma napięcia co jest oczywiste.Po odpaleniu na fazach jest napięcie rzędu 10V( przy połaczeniu 1-2,2-3,3-1),przy 5000 obr wzrasta do 11v, ale martwi mnie fakt że na tych pozostałych dwóch przewodach jest + a na tym co wcześniej był - (przed odpaleniem) teraz probówka się zarzy(tak jakby jakieś zwarcie czy co).Co może byc tego przyczyną,czy to normalne.Proszę o podpowiedż.Nadmieniam że mam alternator ze szczotkami na prawej końcówce wału.
  4. Witam ,to znowu ja.Moja honda ma alternator ze szczotkami,tzw.obcowzbudny.Z reglera płynie prąd i masa na szczotki,które dają impuls na wirnik.Powstaje pole magnetyczne które zkolei poprzez stojan wytwarza napięcie zmienne na wyjąsciu do reglera.Więc pomierzyłem poraz kolejny napięcie na trzech fazach:wynosi 9.2 V na wolnych obrotach i wzrasta do 10.2 przy 5000obr.Wymieniłem regulator -to samo,nie pomogło.Na krótko podłączyłem do wirnika + i - wytworzyło się pole magnetyczne(przyłożyłęm klucz do wirnika i przyciągał,jak powinien).Najgorsze jest to że byłem u elektryka i stwierdził że stojan jest ok.Co dalej robic,proszę o radę bo jestem w kropce :buttrock:
  5. Dzięki za podpowiedź.Pozdrawiam.
  6. Dzięki za wyjaśnienia.Mam jeszcze jedno pytanko.A mianowicie jak zmierzyc rezystancję.Czy podobnie jak napięcie na fazach?I ile powinna wynosic rezystancja ?
  7. Sprawdziłem, zmierzyłem i to samo.Czyli spalony stator? Jak sprawdzic czy to stator czy wirnik,proszę o radę.
  8. Mam zamontowany orginalny regulator więc po co mi mocniejszy. Pytanie tylko co jest przyczyną że znowu wysiadł?
  9. Witam,mam problem z ładowaniem w mojej hondzie cb 750. Na początku roku nie miałem ładowania i wtedy też pisałem na forum o tym.Wtedy był walnięty regulator.Po wymianie było ok. do teraz. Sprawdziłem alternator.Według miernika jest ok,chyba.Po ustawieniu na ACV przy zakresie do 200 wskazuje na ssaniu czyli przy 2000 obr 0.02 na wszystkich trzech fazach przy ich połączeniu(1-2,2-3,1-3).Natomiast przy 5000 obr dochodzi do 0.08.Z koleji na akumulatorze jest kicha ,napięcie jest słabe,przy wyższych obrotach nie ma różnicy.Według mnie to znowu regulator ale jeśli tak ,to co jest tego przyczyną że znowu padł.Proszę o pomoc.Pozdrawiam.
  10. Witam serdecznie.Mam problem z moją hondą cb 750 nighthowk. Mam zużyte znacznie szczotki w alternatorze i nie wiem za diabła gdzie można je kupic. A może ktoś ma inny pomysł jak ten problem rozwiązac,może wiecie kto takie rzeczy dorabia.Z góry dzięki za wszelkie informację.Pozdrawiam
  11. Panowie,spokojnie.Ja się rozglądałem gdzie się da jak i równierz dzwoniłem w różne miejsca.Jeśli chodzi o regulatory o których piszecie(te z potencjimetrem) to osobiście dzwoniłem do sprzedającego.Opisałem mu że mam alternator suchy oraz że posiada szczotki(nadmieniam że moja honda cb 750 widniała u niego na spisie moto do których miał pasować ów regulator).Niestety oświadczył że nie będzie pasował i że wykreśli cb 750 z listy.Także przed zamówieniem radzę dzwonić.W larssonie mój regulator kosztuje 265,5zł.W innych sklepach(a w wielu go nie mają) kosztował 404zł.Warto szukać.Pozdrawiam.
  12. Dokładnie, u mnie też sprawdziłem napięcie z alternatora i jest tak samo jak u Ciebie.A więc uszkodzony regulator.Już zamówiłem nowy.Szukałem wszędzie i najtaniej jest w LARSSONIE(www.larsson.pl).Pozdrawiam.
  13. Witam.Mam do sprzedania kombinezon dwuczęściowy niemieckiej m-ki HELD.Kombinezon ma rozmiar 52 na metce.Pasuje na wzrost od 175-180,w pasie od 90-105(regulacja).Góra spinana jest ze spodniami zamkiem.Ma wzmocnienia na łokciach,barkach,kolanach,biodrach.Stan bardzo dobry.Kolor czarny ze wstawkami w kolorze fioletu i różu.ńadnych uszkodzeń,zamki(YKK) całe.Doskonały na nakeda lub ściga.Cena 550 zł.Kontakt pod tel:698693756.Zainteresowanym wyślę zdjęcia meilem lub MMS.Pozdrawiam.
  14. Faktycznie żle zrozumiałem.Dzięki za wyjaśnienie tej kwestji,biore się do roboty.Pozdrawiam.
  15. Witam.A więc podłączyłem wszystko tak jak powinno być.Odpaliłem motor i zmierzyłem ładowanie na akumulatorze-max 12,40V.Ponadto zmierzyłem napięcie na trzech przewodach fazowych z alternatora,wszystkie trzy miały po 5,80V.Nadmieniam że podczas pomiarów miałem wszystkie przewody podłączone.Więc to jednak regulator ? czy alternator?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...