Skocz do zawartości

=PaT=

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O =PaT=

  • Urodziny 04/22/1978

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wa-Wa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia =PaT=

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Mam na sprzedaż kilka używanych kompletów opon Metzeler RACETEC K1lubK2 (miękkie lub średnie) przód 120/70 R17 tył 190/55 R17 Opony są z tego roku, używane dosłownie raz czyli trening lub czasówka. Jest to świetna okazja do zakupu świeżych opon do jazdy po drodze. Cena za komplet przód/tył 500pln Opony do odebrania w Wawie lub mogę wysłać na życzenie. Kontakt PW, mail, Skype. Poniżej kilka fotek: PRZÓD http://img121.imageshack.us/img121/4134/p1100484.jpg http://img215.imageshack.us/img215/5037/p1100486.jpg http://img218.imageshack.us/img218/6603/p1100487j.jpg http://img338.imageshack.us/img338/7168/p1100485.jpg http://img686.imageshack.us/img686/288/p1100483.jpg TYŁ http://img19.imageshack.us/img19/3556/p1100479r.jpg http://img28.imageshack.us/img28/567/p1100480.jpg http://img227.imageshack.us/img227/1945/p1100488.jpg
  2. Z calym szacunkiem ale jednak wiesz mniej niz Ci sie wydaje. W obecnych czasach i owszem, motocykl startujacy w tak wymagajacym rajdzie rozni sie zdecydowanie od salonowki. Kiedys jednak bylo troche inaczej. Polecam poczytac historie raju Paryz Dakar. Inny silnik? o ile inny o tyle ze rozwiercony, ze inny rozrzad i inny modul? Oczywiscie ale czy na ulicy spotyka sie takie warunki jak podczas rajdu? To samo tyczy sie zawieszenia. Rama? Wsporniki do wiekszych owiewek i dodatkowych zbiornikow. Brak miejsca dla pasazera. Wzmocniona przy zawiasie i podniesiona na DOG BONESach Kazdy z tych motocykli roznil sie od poprzedniego szczegolami wiec zaden z nich nie byl identyczny ani z tym startujacym rok wczesniej ani tym bardziej z wersja cywilna. XTZ i Dakar to byl poligon doswiadczalny Yamahy do stworzenia swietnego motocykla, tak sie stalo ze praktycznie udalo im sie to za pierwszym razem o czym swiadczy wygrana Stephane Peterhansela w 91r Motocyl jest rozny ale zalozenia konstrukcyjne zostaly te same. Dlaczeg np do XTZ wchodzi az 4.4l oleju silnikowego? No wlasnie.... bo uklad smarowania pozostal ten sam z dwomam pompami oleju. Bo zostalo to skonstruowane po to by silnik mial dodatkowe chlodzenie olejem. Naprawde najpierw trzeba troche poczytac, pojezdzic i porozkrecac by dawac komus rady lub negowac pomysl zakupu. Polecam kilka linkow do przegladniecia: Zwykla ST dla porownania ramy http://allegro.pl/item470992308_yamaha_xtz...per_tenere.html XTZ Dakar http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:Ya...50_RR_Dakar.jpg http://subefotos.com/ver/?d9d09553e1ad1b57...61719a6463o.jpg http://subefotos.com/ver/?1ac205fa4660de77...3c408ddaa1o.jpg Yamaha XTZ w Dakar. http://pl.wikipedia.org/wiki/Rajd_Dakar I na tym zakoncze te bezcelowa dyspute. Mielismy pomoc czlowiekowi w wyborze motocykla a nie przekonywac sie nawzajem do swoich racji. Nie robmy tu OFFtopa. PZDR.
  3. 1 to mial byc zarcik. 2 wyciagarka akurat to tego auta pasuje swietnie bo na ramie jest osadzony. 3 by ja zainstalowac wystarczy zmienic zderzak i pociagnac instalacje elektryczna. 4 gdzie to sie w polsce mozna tyle rozpedzic? chyba mamy niewiele grog pozwalajacych na jazde powyzej 120km\h zreszta nie duzo wiecej bo roznica wynosi 10km\h do tego jezdzac z taka predkoscia te odcinki wydaja sie byc naprawde ktrotkie. 5 To ma byc turystyka a nie wyscigi po co wiec szybciej niz 120km/h do tego majac 6osob na pokladzie to troche nieodpowiedzialne. 6 (jako ciekawostke dododm ze) uprawiajac "turystyke" z predkoscia 120km/h bez przerwy przez niecale 14dni objechalbys obwod rownika czyli ziemie dokola.
  4. Mysle ze to cos takiego http://allegro.pl/item469944334_nissan_pat...m_1990_rok.html Sadze ze dosyc malo wiesz o XTZ zwlaszcza ST, gdyby bylo inaczej wiedzialbys ze DakarowaXTZ wcale nie roznila sie tak znacznie od cywilnej XTZ jak Yama Rossiego od salonowej, chyba ze myslales tu o wygladzie i dodatkowych zbiornikach na paliwo. Ja natomiast bym Afriki nie polecil bo twierdzenie dlugowieczna jakos mi do niej nie pasuje chyba ze masz na mysli lata produkcji... Ile to juz bylo ewolucji Twina? Yamaha zrobila cos raz a dobrze czerpiac doswiadczenie z rajdu do tego kupujac XTZ zamiast Afriki zaoszczedzi tyle ze praktycznie wystarczy na jakas 250.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...