Skocz do zawartości

pavcioxx

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pavcioxx

  • Urodziny 05/05/1984

Osobiste

  • Motocykl
    XX
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    tbg

Osiągnięcia pavcioxx

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Sir Adam nie zgadzam sie z ostatnim stwierdzeniem, wywalenie kryz z dolotu przywraca moc, nie wiem czy w 100% ale daje to naprawde duzo. Wiem z autopsji w XX '00 Francuz. Mialem identyczny problem gosciu z HONDA SAN powiedzial ze absolutnie nie mozna wyciagac kryz z dolotu bez zmiany modulu, a inny gosc tez motomechanik powiedzial ze mozna i ze byc moze calej mocy to nie zwroci ale jakies 95%spokojnie. Wczesniej byl problem poleciec 245 teraz zaden problem 285 a moto chce wiecej. (nie ma zadnych problemow z praca silnika, spalaniem, odpalaniem ect.) pozdrawiam.
  2. 483 ml do kazdej goleni, jezeli moge cos zasugerowac to nie lej 10W tylko rzadszy np 5W albo 2,5W no chyba ze jezdzisz tylko po dobrych asfaltach, ja niedawno zalalem 10W i jest troszke twardo. w sprawie instalacji niestety nie pomoge. pozdr. Ps. zerknij sobie kolego jesli chcesz na cbr-xx.pl
  3. Dzięki za odpowiedź odnośnie regulatora, dziś dla sprawdzenia założyłem sprawny regler od VFR 800 i lipa, za mały prąd. Pomierzyłem alternator międzyfazowo i 17-18 V jest na jałowym, przy ok 3000 jest ok 20-21 V. Nie wiem czy to dobre napięcie. Sprawdzę jak jest w maszynie kumpla rocznik 2002. Paweł
  4. Koledzy jaki regulator napiecia polecacie do modelu 2000? Moge zalozyc taki ktory nie ma 8 przewodow a 7 (tzn nie ma czarnego)? A moze cos innego? Podzielcie sie doswiadczeniami w tym temacie. Paweł
  5. witam wszystkich forumowiczow,(temat skopiowalem tutaj, mysle ze tak jest lepiej).moj motocykl to wtrysk z 2000 r. niestety dlawiony. na ramie jest naklejka z ktorej wynika ze jest dlawiony na kroccach i module. moje pytanie: czy celowe i sensowne jest tylko samo zalozenie wlasciwych kroccow bez zmiany modulu czy tez nie mozna tego zrobic? czy jesli tak zrobie to silnik w ogole odpali a moze odzyska czesc mocy? w tej chwili w kroccach jest otwor mniej wiecej srednicy kciuka. co zrobic zeby odzyskac moc??? czy w razie koniecznosci zmiany modulu moge zalozyc uzywany(chodzi o to zeby sie zgralo z immobilizerem)prosze o pomoc, byc moze ktos bedzie wiedzial jak rozwiazac ten problem. Ps. jesli tego typu temat juz sie wczesniej pojawil przepraszam, nie znalazlem. pozdrawiam
  6. witam wszystkich forumowiczow, problem jak w temacie. motocykl to wtrysk z 2000 r. na ramie jest naklejka z ktorej wynika ze moj egzemplarz jest dlawiony na kroccach i module. moje pytanie: czy celowe i sensowne jest tylko samo zalozenie wlasciwych kroccow bez zmiany modulu czy tez nie mozna tego zrobic? czy jesli tak zrobie to silnik w ogole odpali a moze odzyska czesc mocy? w tej chwili w kroccach jest otwor mniej wiecej srednicy kciuka. co zrobic zeby odzyskac moc??? prosze o pomoc, byc moze ktos bedzie wiedzial jak rozwiazac ten problem. Ps. jesli tego typu temat juz sie wczesniej pojawil przepraszam, nie znalazlem. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...