Witam. Posiadam Yamahe TZR 80 RR.Nie ma alternatora. Mam nowy akumulator, sprawdzałem cewki ładowania i po samych cewkach jest prąd przemienny który wynosi mniej wiecej 10,14,16,20,25v itd. zalezy od obrotów silnika, przy 6 tys ma np okolo 20v. czyli cewka jest sprawna, ten kabel idzie do regulatora napięcia, przy samym regulatorze też jest takie napięcie, czyli to nie są przerwane kable, złe styki itd. Na aku mam np 12v, odpale silnik i przy obrotach około 8tys wzrośnie może z 12v na 12,6v. Myślę że to regulator napięcia, ale dostałem od kolegi regulator do TZR 50, on jest o połowe mniejszy, ale wtyczkę miał taka samą, założyłem go i na nim jest to samo, ale nie mam pewności czy on jest sprawny. Co to może być? kupować regulator? Mogę kupić regulator używany za 50zł, założe go i np. będzie dalej to samo i w tedy już nie będę wiedział, czy kolejny spalony regulator czy to co innego... Nowy regulator kosztuje 380zł ;/ Jak można się dowiedzieć co jest przyczyną?