Skocz do zawartości

antonio

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O antonio

  • Urodziny 11/14/1984

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha YZF R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tychy

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia antonio

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Do mechanika dopiero w poniedziałek podjadę, dzis po pracy już nie było sensu, jutro i tak zaczyna się długi weekend. Pomierzą napięcia, mam nadzieję, że tym razem trafnie zdiagnozują usterkę. Co do koła magnesowego: było to uszkodzenie mechaniczne (po delikantej przewrotce na bok), serwisant określił, że koło jest "przytarte". Brys czy rodzaj uszkodzenia jest istotny, jeśli tak to w jaki sposób?
  2. Witam! Zdaję sobie sprawę iż nie obejdzie się bez wizyty u mechanika ale dopiero co wróciłem z garażu i męczy mnie pewien problem. Postaram się w skrócie go opisać. Posiadam Yamahę R6, rocznik 2003. W końcówce ubiegłego sezonu z moim moto zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Po przejechaniu dosłownie kilku kilometrów na zegarach zapalała mi się kontrolka Check http://image.hondatuningmagazine.com/f/103...idiot_light.jpg . Po tym fakcie ujechałem jeszcze kawałek i zegary powoli gasły, motocykl tracił moc aż w końcu całkowicie mi zgasł, zapalić sie go nie dało, rozrusznik "cykał" ale ledwo ledwo. Dopchałem jednoślad do garażu (4 km :biggrin: ), naładowałem akumulator i wyruszyłem znów na przejżdzkę tym razem jednak w okolicach miejsca garażowania. Sytuacja niestety się powtórzyła. Odwiedziłem więc mechaników. Diagnoza: regulator napięcia do wymiany. W trakcie naprawy okazało się również, że koło magnesowe jest uszkodzone więc tez zostało wymienione (używane ale rzekomo sprawne). Jako, że pobyt w serwisie przedłużył się do listopada nie pojezdziłem po odbiorze, tyle co przyjechałem do domu i wydawało mi się wszystko zostało zrobione tak jak należy. W trakcie zimowania, moto było co jakiś czas odpalane, akumulator leżał sobie w domu. Na początku obecnego sezonu zaliczyłem kilka krótkich przejażdżek, nic nie wskazywało że coś się stanie. Jednak po jednej z nich miałem problem z odpaleniem. Także od nowa: ladowanie baterii, dziś traska po mieście i znowu to samo :eek: Zapala się kontrolka Check, sprzęt traci moc, gasną zegary i ostatecznie pada całkowice, akumulator rozładowany... Dodam, ze mam zamontowane kierunkowskazy diodowe "no name" z tyłu i z przodu, moze to ma jakieś znaczenie. Akumulator nowy nie jest ale do tamtej pory dawał radę, palił "od strzału". Co o tym sądzicie? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Jutro do serwisu z reklamacją... A majówka się zbliża :icon_rolleyes: Pozdrawiam, Przemek.
  3. Witam! Kupię używane ale w pełni sprawne koło magnesowe do motocykla Yamaha R6 rocznik 2003. Proszę o kontakt telefoniczny: 696-198-398. Dziękuję i pozdrawiam, Przemek.
  4. Tak to wygląda, dzieki :biggrin: Wytłoczenie nad gwizdkiem jest. Truemaker - do Yamahy R6 z 2003 r. Za ile?? [email protected] - to mój mail, jak masz jakąs propozycje to pisz :bigrazz:
  5. Kurde juz teraz nie wiem.... mam na oku używany wydech Leo Vince i jego właścicel twierdzi, że tak właśnie jest. Mówi że ma do niego oryginalny karton, godzi się na odbiór osobisty. Dodatkowo w sieci na różnych zdjęciach jak sie poszuka to można spotkać niby te same wydechy jednak niektóre z nich mają na puszce naklejki z logiem a inne ewidentnie blaszane znaczki mocowane właśnie na nitach.... Czekam jeszcze na ewentualne sugestie z Waszej strony. pozdro
  6. Witam! Mam pytanie do użytkowników którzy kupowali orginalne wydechy firmy Leo Vince SBK albo do tych którzy sie po prostu orientują....: Powiedzcie mi czy te tłumiki są dostarczane bez zamontowanej z boku, metalowej plakietki z logiem firmy i czy montaż wykonuję się samemu za pomocą dołączonych do wydechu akcesoriów: wiertełka, dwóch nitów i w/w wymienionej blaszki z logiem? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi! Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...