Skocz do zawartości

Italian Stallion

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Italian Stallion

  • Urodziny 03/09/1991

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Śląsk

Osiągnięcia Italian Stallion

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Mam jeszcze takie pytanie, czy impulsator z silnika Rotax 123,127 będzie pasował do Rotaxa 504?
  2. Ja tylko głośno myślę :icon_mrgreen: , oczywiście jeśli się mylę proszę mnie poprawić Przypuszczam, nie sprawdzaneOgólnie proszę mi wybaczyć moją niewiedzę lecz motorek nie jest do końca mój :icon_mrgreen:
  3. Z tym modułem to wydaje mi się, że to albo chodzi albo nie(przynajmniej mnie się tak zdaje), co do sprzętu to myślę iż wystarczy zwykły miernik do prądu z opcją na badanie oporności. A zawory jak mogę sprawdzić, bo sugerowano mi iż się nie domykają i dlatego występują w/w usterki.
  4. Gaźnik regulowany był(wątpię, iż by on był powodem tych niedomagań), co do zapłonu, tam nie ma żadnej regulacji.
  5. Posiadam Armstronga MT500, motor ten posiada silnik Rotaxa 500ccm, problemem jest to, iż jeżeli jest zimny nie chce palić, jeżeli już zapali to strzela w tłumik. Kiedy się zagrzeje objawy w pewnym stopniu ustępują(nie do końca).Wuj(właściciel)twierdzi, iż powodem niedomagań jest impulsator, lecz mnie sie wydaje, że jakby on padł iskry by w nie było,a co za tym idzie nie jechał by w ogóle. Stawiam na źle domykające się zawory(bądź nieszczelne). Co wy o tym sądzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...