Skocz do zawartości

rzepa_wojtek

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O rzepa_wojtek

  • Urodziny 01/26/1978

Osobiste

  • Motocykl
    VN 800
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia rzepa_wojtek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Trochę to dłuo potrwało ale niestety leżakowałem po szpitalach. Dopiero teraz mogłem sprawdzić twoje porady a mianowicie rozgrzałem silnik i zagasiłem - oczywiście pojawił się wydmuch z ruru jednego cylindra. Odkręciłem wlew oleju i ciśnienie uszło (syk powietrza o którym pisałeś) przez niego a w rurze umilkło. Odma jest podłączona - sprawdziłem. Zawór wygląda że pracuje ok w jedną stronę przepuszcza powietrze a w druą nie . Jakieś Uwagi !!! mogę w ogóle poruszać się sprzeętem w takim stanie ???
  2. Witam - sprzęcik jak mażenie :-) Wydmuch mam tylko na jednym wydechu a na drugim nic się nie dzieje dokładniej to z gara pierwszego tzn od chłodnicy, pojawia się po zgaszeniu sprzętu i jest słyszalny cały czas powolnie zanikając przez kilka min tak ok. 5 góra 8 musze sprawdzić dokładnie. co do drugiej sprawy to u mnie od filtra powietrza idą 3 wyloty - przewody tak jak pisałeś grubszy (wchodzi w skład układu paliwa - umiejscowiony pod wlotem do gaźnika) cieńszy poprowadzony że tak powiem w części przedniej czołowej i idzie na przód ale jest jeszcze trzeci przewód pośredni umiejscowiony poniżej tego grubego - no chyba że tam nie ma przewodu a jest to tylko wlot powietrza zasysający powietrze tyle przychodzi mi do głowy po przejżeniu instr. ale ściągnełem w j.angielskim więc tekstu nie kumam za bardzo Witam - sprzęcik jak mażenie :-) Wydmuch mam tylko na jednym wydechu a na drugim nic się nie dzieje dokładniej to z gara pierwszego tzn od chłodnicy, pojawia się po zgaszeniu sprzętu i jest słyszalny cały czas powolnie zanikając przez kilka min tak ok. 5 góra 8 musze sprawdzić dokładnie. co do drugiej sprawy to u mnie od filtra powietrza idą 3 wyloty - przewody tak jak pisałeś grubszy (wchodzi w skład układu paliwa - umiejscowiony pod wlotem do gaźnika) cieńszy poprowadzony że tak powiem w części przedniej czołowej i idzie na przód ale jest jeszcze trzeci przewód pośredni umiejscowiony poniżej tego grubego - no chyba że tam nie ma przewodu a jest to tylko wlot powietrza zasysający powietrze tyle przychodzi mi do głowy po przejżeniu instr. ale ściągnełem w j.angielskim więc tekstu nie kumam za bardzo
  3. Niedawno zostałem posiadaczem tego cacka zrobiłem przegląd włącznie z czyszczeniem gaźnika. Teraz po odpaleniu i rozgrzaniu jak wyłącze silnik z jednej z rur słychać jakby wydmuch - czy możecie pomóc. Pytanko 2-gie ponieważ część motorka składałem sam mam mały problem od filtra powietrza idą 2 złącza 1 - do podciśnienia grubszym przewodem i jest jeszcze 2 - wyjście nieco poniżej ponieważ nie było przewodu nie wiem gdzie to podczepić ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...