
marzencino1
Forumowicze-
Postów
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O marzencino1
- Urodziny 04/29/1991
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
żuławy wiślane
Osobiste
-
Motocykl
yamaha fz 400
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
7922065
Ostatnie wizyty
206 wyświetleń profilu
Osiągnięcia marzencino1

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
A więc między głowica a gaźnikiem jest najpierw uszczelka potem aluminiowy kruciec i on jest łączony dopiero gumowym. Uszczelki miedzy aluminiowymi a głowica są wymienione króćce gumowe nowe oringi na a śrubach też. Gaźniki to 4 szt. PHBG 18 BS nic skąplikowanego proste a jednak nerwów psują.
-
Jest przełom udało się go sprowadzić na ciepłym silniku do 1200 obrotów. Pobawiłem się trochę pływakami rozebrałem wszystko w znowu w mak i poskładałem do kupy, po odpaleniu jak się zagrzał to trzymał wysokie obroty to mu wakuometr i po kolei wszystkie przepustnice w dół najpierw z dużym opóźnieniem o opadały ale im bardziej opuszczałem tym szybciej aż do momentu gdy już prawidłowo opadają i jest ok. Jednak gdy śruba od obrotów chce je podnieść to nie ma racji do puki nie przegaZuje i wtedy obroty zostają już na 3000 i wtedy muszę muszę gazować i popuszczać śrubę aż zacznie normalnie opadać z obrotów.
-
Tutaj te otworki są praktycznie na przestrzał z dysza wolnych obrotów więc nie ma problemu z ustaleniem jej drożności pod światło widać że otwór jest drożny. A korzystając z podpowiedzi o spreju to wpuszczając w dysze wolnych obrotów wylatuje gadzielem od strony filtra, tym otworkiem na skraju przepustnicy i idzie na śrubę regulacji i jak śruba jest wkręcona to do gardziela za przepustnica. Czyli według mnie prawidłowo. Odpowietrzenie komory pływakowej drożne rozmiary dysz zgodne z serwisowka
-
Najpierw drucikami patrzyłem czy wszędzie na te sama głębokość wchodzą a tam gdzie widać czy wychodzą na wylot a potem pod kompresor podłączyłem taki cieniutki wężyk podczepiłem i najpierw od tyłu w otwór na puszczałem powietrze i pokoleji zatykałem i sprawdzałem czy leci powietrze, potem w miejsce dyszy wolnych obrotów i to samo.
-
Też o tym myślałem i zmieniłem uszczelki w tym miejscu poziomy ustawione według serwisowki iglica jedna była zgięta ale udało się bez problemu kupić nową i jest zamontowana już nawet próbowałem kombinować z ich opuszczaniem i nie przynosi efektów. Ciekawi mnie jeszcze jedno miejsce na łączeniu dwóch połówek głowicy śruby przechodzą na wylot do kanałów ssących tuż za krućcami. Śruba M6 na imbus ze stalową podkładka uszczelniłem to przy składaniu klejem do gwintów więc teoretycznie nie powinno tamtędy sie dostać powietrze. Zastanawiałem się czy tych stalowych nie zastąpić miedzianymi ale wyglądały na orginalne więc zostawiłem.
-
Tam wygląda wszystko ładnie. Ogólnie bardzo dziwna sprawa to wygląda jak by ktoś tam ręce wsadził wcześniej. Motocykl jakby przeszedł kiedyś jakaś renowacje bynajmniej wizualnie. Po kupnie 2 z 4 gaźników lało się paliwo to ustawiłem według serwisowki pływaki o odpala ale na ssaniu bez ciężko palił więc pomiar ciśnienia i 7.5 chyba średnio wychodziło, olej na tłoki ponad 12 więc tłoki na wierzch wszystko bardzo ładnie wygląda tylko zamki na pierścieniach przekraczają normę więc nowe pierścionki w miedzy czasie głowica pojechała na sprawdzenie po złożeniu wszystkiego pali już ok ale z tymi obrotami problem gaźniki później wyciągnięte rozebrane w mak umyte w myjce ultradźwiękowej i złożone. Króćce zmienione bo w dwóch były luźne rurki do podłączenia wakuometra. A nowe które mi o przyszły nie mają tych rurek w ogóle, więc do synchronizacji posklejałem stare tylko one nie były zaślepione tylko połączone wężykami w kupę ale takiej konfiguracji obroty też nie spadają.
-
To jest motocykl z 1977 r to według mnie wpisuje się już w definicje weterana chyba że się mylę to proszę o poprawienie mnie. Oringi na śrubach regulacyjnych wymienione na nowe. Tłoczki ssania szczelne odcinają przepływ jak są opuszczone i te otworki też są drożne. Zapomniałem dodać że na zimnym silniku bardzo ładnie trzyma wolne obroty dopiero jak się nagrzeje silnik i przegaZuje to obroty się zawieszają na tych 3000
-
Witam mam problem z benelli 254 z 1977 r mianowicie na biegu jałowym ma wysokie obroty 2500 -3000 . Gaźniki umyte w myjce dokładnie sprawdzona drożność wszystkich kanałów i dysz nowe króćce pomiędzy głowica i gaźnikami . Regulując śruba od obrotów albo trzyma te wysokie obroty albo gaśnie od razu. Gaźniki to dellorto PHBG 18 BS. Słaba wręcz zerowa reakcja na śruby od regulacji mieszanki paliwa.
-
cieknące paliwo z gaźnika yamaha fz 400
marzencino1 odpowiedział(a) na marzencino1 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
tu jest problem bo nie moge nigdzie znalesc serwisowki do tego motoru :/ moto jest badzo zadkie i nawet czesci prawie nie ma -
cieknące paliwo z gaźnika yamaha fz 400
marzencino1 odpowiedział(a) na marzencino1 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
bo nie trzymają po sciagnieciu glowicy zalalem tloki w cylindrach benzyna i dosc szybko ubyła z 3 tlokow. wogole moto kupilem w czerwcu i zrobilem nim moze z 800 km i zmienilem w nim filtr oleju olej i kupilem filtr powietrza bo nie bylo. moto od kupienia mialo ciezko z odpaleniem po nocce ale jak juz raz zaskoczył to caly dzien ladnnie palil i zawiozlem go do mechanika po tym jak zmienilem olej i filtry bo myslalem ze to gazniki ale jak dojechalem to zgasl i nie chcial odpalic jak sie okazalo na jednym tloku mial cisnienie 7 a na pozostalych 3 nawet 1 nie bylo. -
cieknące paliwo z gaźnika yamaha fz 400
marzencino1 odpowiedział(a) na marzencino1 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
pierscienie bede dorabiac w poznaniu w firmie tomring silnik wyjety i rozbebeszony tzn glowica i cylindry sciagniete. Moto sam robie ze wzgledow na koszty na to ze jestem troche w temacie i chce troche sie doszkolic. Mozecie dordzic jak zabrac sie czyszczenie gaźników bo do tej pory mialem doczynienia z singlami. -
cieknące paliwo z gaźnika yamaha fz 400
marzencino1 opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam Jest to mój pierwszy założony temat wiec z góry przepraszam za niedogodności o ortografie. Mam problem z gaźnikami w yamaha fz 400 paliwo podczas odpalania leje się z wężyka przelewowego . Zaczeło się sie to podczas przejazdzki nagle motor zgasł i okazalo sie ze w baku pusto jak zalalem paliwa i odpalilem to cieklo juz paliwo. okazalo sie tez ze mam silnik doo remontu i jestem w trakcie zmiany pierscieni i remontu glowicy. Dodam ze silnik 4 cyl chlodzony ciecza 16 zaworowy