Skocz do zawartości

krzy0

Forumowicze
  • Postów

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O krzy0

  • Urodziny 06/13/1978

Osobiste

  • Motocykl
    HONDA CBR 1100XX
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Tarnobrzeg

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia krzy0

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2059873 Cena do negocjacji
  2. Sprzedam HONDA CBR F4i 2001r przebieg 15 tyś cena 12 tyś zł lub zamienie za Quada 4x4
  3. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1615539
  4. Sprzedam motocykl HONDA CBR 1100 XX 2002r lub zamienie na cbr 600 f4 za dopłatą w moja strone http://allegro.pl/item806903432_honda_cbr_1100_xx_2002.html
  5. Moj kolega tak miała xx byl z 03r. i pochodzil z Angli wywalil termostat troszke pomoglo,ale caly czas mial chlodnice w stanie agoni tz.rozpadajace sie zeberka aluminiowe i tym sama sie zapychała(nie była przewiewna) po wymianie chlodnicy jest duzo lepiej
  6. łozyska 6204,a co jazdy po winklach to abo masz za mozno skrecone lozysko glowki ramy albo kiepskie juz opony
  7. No altek wymieniony ładowanie jest na poziomie.Na usprawiedliwienie Hondy dodam ze moj alternator miał uszkodzenie mechaniczne(zagiete trzy cewki)pewnie na sutek dzwona :) i to moglo sie przyczynic do jego spalenia
  8. Ja wczoraj zakupilem na Łodzi uzyw.alternator w.g.pomiarow wszystko ok zobacze jak go zamontuje. Jak bys odkrecil dwie sruby od baku i go lekko uniusl to chyba by bylo widac zbiorniczek
  9. U mnie wyglada to ladnie ale dzis to rozkrece i przeczyszcze na wszelki wypadek,ale to chyba nic nie da bo jak pisalem dalem ladowanie besposrednio z regulatora na akumulator pomijajac cala instalacje i nic :banghead: Wlasnie mierzyłem alternator i wszystkie przewody od niego maja 1 oma do masy to chyba spalony.
  10. No ale alternator daje 16v a przy 5 tys. obr daje 60v na kazdej z trzech kombinaci zoltych kabli. Mam czarne mysli i moze mam jakies zwarcie w instalaci bo jak odepne kostke od regolatora to dwa czerwone kable na reg.maja 18v a po podlaczeniu 8v. Dzisiaj podpiolem zarowke 21w pod te czerwone kable na regulatoze i zarowka swieci ale po dodaniu gazu przygasa jest tak na obu regulatorach to nie wiem czy oba sie spalily czy alternator nie wydala?
  11. Witam.Moze ktos spotkal sie z takim problemem. W zeszlym roku wymienilem akumulator bo stary padl ale po jakims czasie nowy padl kupilem regulator i dalej akumulator padl przy czym ładowanie na wolnych bylo 14 na swiatlach 14,5 no wiec zareklamowalem akumlator no i ten tez padł ale teraz nie mam juz ładowania ani na jednym regulatorze ani na drugim.Mierzyłem alternator po odpieciu kostki na trzech zoltych przewodach jest napiecie 16v na wszystkich kombinacjach po dodaniu gazu na 5tys jest 60v czyli alternator ok regulator tez.Na kostce z regulatora ida dwa czerwone kable jak kostka jest rozlaczona to jest 17-18-19v jak zepne z instalacja to jest 8v co to moze byc za przyczyna dodam ze jest tam taka zaizolowana zolta zworka ktowa zwiera mase troche sie grzeje no to rozciolem tasme i wyczyscilem styki ale ladowania nie ma 11,5v tylko,akumulator naładowany.Jak ktos miał cos takiego to bede wdzieczny za podpowiedz.Dzieki. dodam ze moto jest z 2002r.
  12. W moim przypadku jest tak,zbiornik 24l spalanie w trasie 6l po przejechaniu 300km włacza sie rezerwa
  13. krzy0

    Otwarcie sezonu

    Z Tarnobrzega spora grupa wybiera sie na Czestochowe,wyjazd 7.00 z orlena
×
×
  • Dodaj nową pozycję...