Skocz do zawartości

robiteam

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O robiteam

  • Urodziny 09/05/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki RM 250
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lisowice

Osiągnięcia robiteam

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Po przeglądnięciu kilku stron internetowych stwierdziłem ze mam motor z 86roku a nie z 89r jeśli ktos posiada schemat instalacji elektrycznej do tego modelu to prosze o podanie linku do strony z schematem lub przesłanie go na e-mail
  2. Witam ponownie.Zmierzyłem oporność cewek prądowych tam przy wale oczywiście odlutowałem kable aby osobno sprawdzić cewki i na tej górnej jest 386 om a na tej dolnej jest 31 om,czy wg tego ta dolna cewka jest walnięta,a oprucz tego podpiołem cewke WN pod akumulator i się okazało że daje iskre na świece.Z modulu wychodzi napiecie tylko jednym kablem (tym co ma sluzyc do gaszenia) jakie ma iść napięcie z modułu na cewke.Jaka powinna być oporność na poszczególnych cewkach
  3. Wielkie dzieki za odpowiedzi,jak mozesz to podaj namiar na ten warsztat za sprawdzanie wezme sie jutro jak koles porzyczy mi miernik. Posiada ktos jakies serwisowki do rm-y albo namiary jakis linkow z serwisowkami.Jeszcze raz wielkie dzieki i Pozdro dla Was.
  4. jak sprawdzić cewke ustawić miernik na omy i które kable wtedy sprawdzać chodzi oto czy je do masy podpinać z miernika czy brać ten czerwony i czarny
  5. Mieszkam w Lisowicach kolo Legnicy .niestety zaden z moich ziomkow niema suzuki maja jedynie hondy Cr no i niestety tez nie maja pojecia co to moze byc,jak sprawdzić czy jest prąd z aparatu zapłonowego tego co jest na wale i wychodzą tam 3 kable moze to tu tkwi przyczyna bo jak sciaglem dekielek to byl troche zalany.A czy ten modul duzo kosztuje.Pozdro
  6. Witam posiadam Suzuki Rm 250 z 89 roku. Moze zaczne tak po zimie wyciaglem motor z garazu zapalil za piatym strzalem ,wsiadlem na niego no i chcialem zrobic nim rundke po okolicznych polach .Motor po jakis 20 minutach jazdy odmowil posluszenstwa i zgasl .Jak go zapchalem do domu odkrecilem swiece i okazalo sie ze niema iskry(na nowej tez nie bylo).Moze mi ktos pomuc co to moze byc ze niema iskry na swiecy co to moglo sie zepsuc przejzalem wszystkie przewody i sa ok.Zaznacze ze jestem prawie zielony w tych sprawach,moze ktos dac namiar na jakas serwisowke,prosze o jakies porady co z tym fantem mam zrobic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...