Skocz do zawartości

sopel00

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sopel00

  • Urodziny 07/21/1981

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XJ600S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2953144

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia sopel00

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Odgrzebuje stary temat gdyz udalo sie usunac trzepotanie kierownicy. Lekiem okazala sie wymiana tylnej opony na nowa, wymienilem bo sie do tego nadawala. Przod dalej jest ten sam, ale problem ustapil... Nigdy bym nie pomyslal....
  2. Juz dziala, wystarczylo wyczyscic impulsator - byl caly w oleju. Dzieku za pomoc :).
  3. Cewki sa OK. To ze modul zadzialal wtedy to byl przypadek, pokazuje to wlasnie ze raz dziala, raz nie.
  4. Witam, mam problem z moja XJ 600 96r, nie chce odpalic, brak iskry na wszystkich swiecach. Sporo juz sprawdzilem i zrobilem, ale bez efektu. Swiece wymienione na nowe. Jak przelozylem modul od innej XJ to moja odpalila, kupilem modul na allegro, wkladam go i nie pali (brak iskry). Nowy modul wlozylem do innej XJ 600 i tam dziala bez problemu. Wynika z tego ze moja raz pali, a raz nie. Moze cos nie styka? Tylko co?? Od czego zaczac sprawdzanie?
  5. Witam, wczoraj jadac wolno zauwazylem, ze jak przy predkosci 30-40km/h puszcze kierownice moto wchodzi w shimme. Sprubowalem przy 60km/h puscic kierownice i to samo, jak ja zlapie to spokojnie mozna opanowac. Nie jechalem dlugo "bez trzymanki" bo mozna zaliczyc glebe. Balem sie tak zrobic przy wyzszej predkosci. Sprawdzilem cisnienie - ok, nie ma zadnych pecherzy na oponie, odwazniki raczej nie pospadaly. Ktos moze mial cos podobnego, co moze byc przyczyna?
  6. Po wymianie uszczelek przy kolektorze wydechowym wyciek ustapil :) :). Weekendzil spedzony na moto u nic nie widac, nic sie nie wypala. Dzieki za podpowiedz.
  7. Tak jak pisalem wczesniej ewidetnie cieknie z laczenia miedzy kolektorem a glowica. Miedziane uszczelki juz zamowione i jeszcze przed weekendem sprawdze i napisze czy pomoglo. A jesli olej wali na wydech to moze silnik mowi "papa"?
  8. No wlasnie nic nie wymienialem, zdjalem kolektor i zalozylem go ponownie. To sa uszczelki miedziane?
  9. Po skreceniu wszystkiego przejechalem okolo 50km i tam widac jak cos cieknie.
  10. Witam, ostatnio mialem kilka problemow z moja XJ600S i miedzy innymi musialem odkrecic miske olejowa, aby to zrobic musialem odkrecic kolektor wydechowy. Niby juz wszystko ok, poskladane, moto smiga ale.... Po skreceniu wszystkiego czuc tak jak by wypalal sie olej (lub cos innego, ale co) na laczeniu kolektora wydechowego z silnikiem. Czy jest mozliwe aby to zle skrecic? Dodam, ze na poczatku sezonu byla wymieniana uszczelka pokrywy zaworow i wszystkie uszczelki byly sprawdzane - wyciekow nie stwierdzono. Bede wdzieczny za jakies podpowiedzi.
  11. Witam wszystkich, ostatnio przy wymianie oleju korek spustowy wyszedl razem z gwintem, miska juz naprawiona, czekam na uszczelke i zastanawiam sie na jaki moment dokrecic miske do bloku w Yamaha XJ 600 Diversion. Klucz dynamometryczny juz mam. Czy moze ktos mi pomoc?
  12. Jak juz rozgrzejesz motocykl (przejedz jakies 5km) to wyreguluj obroty ustaw 1500 obr/min. Pokretlo do regulacji jest przy gaznikach. Mialem kiedys podobnie i regulacja obrotow wystarczyla. pozdro
  13. No niestety, uczciwy mechanik to tylko znajomy mechanik, chociaz i tu mozna sie "przejechac". Swoje pierwsze moto kupilem w styczniu br. po kilku krotkich przejazdzkach zaczely sie problemy (nie bede tu opisywal co sie dzialo). Oddalem moto do znajomego znajomego, koles na codzien pracuje w ASO samochodow ciezarowych (juz nie wazne jaka marka), ale zostal mi poleconay jako pasjonata o osoaba znajaca sie na rzeczy. Przy okazji poprosilem go o wymiene filtrow i oleju (pomyslalem ze i tak bedzie rozbieral), zrobil moto dziala, ale cos mi nie pasowalo ze stanem oleju, wg mnie bylo za duzo. Kupilem wezyk i strzykawke, zaczalem odsysac i ku mojemu zdziwieniu odessalem 0,5l i dopiero stan oleju jest max. Napewno sie nie myle, koles zalal o 0,5l oleju za duzo. Jak mi oddawal banke z resztka oleju to mowil ze "dziwne bo tu duzo wchodzi", ja widzialem ile ma wejsc, ale pomyslalem sobie ze troche zaj..ł dla siebie... pozdro
  14. U mnie czyli XJ 600S 95r. jest na 100% kranik podcisnienowy, mechanik po naprawie powiedzial zebym caly czas go trzymal w pozycji PRI, ze tak bedzie lepiej i nigdy sie nie zapcha - mozecie do skomentowac, czy w pozycji PRI paliwo nie bedzie samoczynnie splywalo do gaznikow? Jesli chodzi o pompki w XJ600 to moj znajomy ma XJ600 z 96r i ma juz pompke elektryczna.
  15. XJtka juz dziala: Okazalo sie, ze zapchala sie pompka podcisnieniowa i nie dochodzilo paliwo do gaznikow. Moto juz smiga. pozdro i dzieki za podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...