
DAREK Z
Forumowicze-
Postów
49 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O DAREK Z
- Urodziny 03/18/1967
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Gorzów
Osobiste
-
Motocykl
Gold Wing 1800
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia DAREK Z

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)
0
Reputacja
-
Witam Temat jest dość stary i trafiłem tu zupełnie przypadkiem no ale po kilku przeczytanych postach od początku już mnie świerzbiło by prostować domyślną wiedzę kolegów, ale kolega FreeMan postarał się i spuściłem trochę pary. Dużo by jeszcze można było dopisać do opisu kolegi ale nie o to chodzi Najważniejsze jest to że informacji i opinii udzielił nam ktoś kto takowym sprzętem jeździ , bo z samego patrzenia na motocykl wnioski są jak wyżej -zupełnie wyssane z palca. Bierze się to z racji tego, że motocykl jest kosmicznie drogi, i jeśli takowy szczęśliwy posiadacz już nim włada, rzadko się zdarza by dawał go do testowania kolegom ,by mieli własne zdanie poparte doświadczeniem. Trafiłem tu na te forum bo odświeżałem przygody z przedniego motocykla tj. WildSrar 1600 a to dlatego ze właśnie wczoraj go sprzedałem Padła tu opinia ze po fajki jechać GL-em się nie da. Ja tez tak myślałem, mówię sobie to potwór, będę nim jeździł tylko w dalekie podróże a wildstara sobie zostawię żeby ganiać po” podwórku”. Wyobraźcie sobie koledzy że przez 3 lata motocykl zrobił ledwie 60 km. Mimo że mi się bardzo podoba ,jego klasyczna budowa ujmuje niejednego za serce ,to i tak motocykl obrósł kurzem. Spytacie dlaczego? Po prostu ten rzekomy potwór o którym jest tu wątek jest tak groźny na pierwszy rzut oka a gdy się go dosiądzie i nieco zaprzyjaźni staje się wyrafinowanym rumakiem na którym można prawie wszystko! I po fajki i do” kibla”,itd. Ja jeżdżę nim codziennie i w niczym mi nie przeszkadza jego o 100 kg większa masa. Z garażu wyjeżdża sam( wilka musiałem wypychać) manewruje się o niebo lepiej jest zwrotniejszy szybszy itd.itd. ktoś wspomniał o szerokości! Tak! Jest szerszy od wildstara o 5 cm!,(lusterka) ale znacznie lepiej wywarzony i pomiędzy autami czuje się pewniej i zapewniam niedowiarków tam gdzie przeciśnie się w miarę duży Cruiser ,ja przeciskam się bez problemu. Ktoś tu również wspomniał o podnoszeniu tego motocykla gdy zaliczy desant. Ja powiem krótko: Pudzian nie jestem a stawiam go z uśmiechem na twarzy ale najlepiej będzie gdy lukniecie na filmik I jeszcze taki mały pokaz jazdy manewrowej : Znane jest powiedzenie – każda sroka chwali swój ogon , ale na swoją obronę dodam że sam osobiście dałem się przejechać czterem kolegom , spytacie jakie wysunęli wnioski? Dwóch z nich kupuje GoldWinga 1800, a jeden z nich jest tu zarejestrowany na forum (Jusza) Pozostali stwierdzili ,że gdyby nie brak kasy …. Dalej się domyślcie Nadmienię że mowa tu o GL 1800, sprawa z GL 1500 ma się nieco inaczej ale że wieści te są zasłyszane nie będę się wypowiadał. Pozdrawiam wszystkich a w szczególności zainteresowanych kupnem GL 1800! Zapewniam ! NIE BĘDZIECIE ŻAŁOWAĆ!! Darek
-
Sprzedam motocykl jak na zdjęciach : http://picasaweb.google.com/drag6501/Harley# rok 2002 cena 21 tys stan idealny więcej szczegółów pod nr tel. 663 816322 POZDRAWIAM
-
Wild- road star to lkasyk w pełnym znaczeniu tego słowa! nie ociosany? surowy? bzdura! dla porównania specjalnie dla Maikela!: http://picasaweb.google.pl/drag6501/NiecoS...479442942946802 Napewno u mnie w garażu pojawi się nie raz krążownik i to pewnie z rodziny Yamahy ale jako moto nr 2. Dlaczego "plastik"? bo- dynamiczniejszy, szybszy, zdecydowanie łatwiejszy w prowadzeniu, przy tym rewelacyjne hamulce, ABS, radio ,navi a to wszystko słuzy mi niezmiernie w dalekich wyprawach. KREDENS?!!!!!! Maikel, czyżbyś zapomniał jak śmigałeś na "damce" a uważałeś ze to jedynie słuszne moto? proponuje przejażdżke "kredensem" czy tez innym zanim wydasz opinie czy to badz tamto moto jest jedynie słuszne! a sprawy wizualne - to sprawa gustu! żal mi sie rozstawac z "Wildkiem "jednak ekonomia podpowiada mi by przynajmiej na jakis czas to uczynic ! Pozdro wszystkim! :buttrock:
-
Witam wszystkich! :notworthy: WIEC TAK NAJKRUCEJ JAK SIE DA! Wildek obwóził mnie w kilku wyprawach i najdłuzsze to : Anlia- Szkocja do okoła Wycieczka do Paryza! Chorwacja i ostatnia to Włochy do okoła! Nigdy mnie nie zawiódł , że to świetny motorek na trasy wszyscy wiecie! ALE!!!!!! "Ewolucja" mnie dopadła i rozstaje sie z Tym moto na rzecz plastika który jednak mimo wszystko lepiej jest przystosowany do przemierzania większych odległości. Chciał bym z tego miejsca zrobic ukłon wszystkim :notworthy: którzy mi pomogli cieszyć sie z tego moto, dzieki za rady wskazówki , byliscie mi naprawde bardzo pomocni. forum to, to swietne "narzedzie" bo zawsze mozna na Was liczyc , szkoda tylko że tak wiele postów jest zupełnie nie potrzebnych bo Ci co próbowali przebrnąć przez całość pewnie nie raz opadali z sił czytajac np. rade Majkela: spytaj Wykrzyknika! Myśle ze nie raz odwiedze to forum bo jakies tam doświadczenie mam i jesli bede mógł służyć radą napewno to uczynie! Jeszcze raz wszystkim DZIEKI! DAREK :buttrock:
-
Serdeczne dzięki za pomoc ! :notworthy: życze radosci z jazdy i bezpiecznego hamowania :buttrock:
-
witam wszystkich! pytanie dośc istotne bo i zwiazane z bezpieczenstwem! miałem przypadek że po inntensywnm hamowaniu tzn. duza czestotliwosc wciskania pedału hamulca tylnego koła hamulec przestał zupełnie działać! zupełnie nic! pedał "pusty" hamowania zero! nadmienie że płyn hamulcowy jest w odpowiedniej ilosci. Po minucie wszystko wruciło do normy! jestem przerażony . proszę o rade , moze jakies wskazówki i z góry dziekuje! Ponadto szukam porządnej obejmy na gmol, moze ktos z Was nabywał cos takiego ? bedę wdzieczny za link! bo szukam szukam i chyba szukać nie umiem albo szczęscia nie mam pozdro , i przyczepnosci Darek
-
I tak dla info kuryakin też swoje wyroby lkepie w Chinach pozdro.
-
Witam wszystkich! chcę nabyć kufry "plastikowe" do Road Stara najlepiej używane,mogą być lekko uszkodzone lub może ktos pomoże sciągnąć z usa np coś tkiego: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/YAMAHA-ROAD...emZ310105260209 pozdarawam Temat nie aktualny , proszę o usunięcie! pozdrawiam!
-
piter! wielkie dzięki nie wiem jak ja to przeoczyłem, kufry kupione! pozdrawiam :buttrock:
-
Zdecydowanie popieram! doświadczyłem ten błąd na własnej skórze ! Pozdrawiam
-
W moim przypadku to była opona! Z biegiem zużycia opon wibracje kierownicy przy małej prędkości się nasilały. (podczas” eksperymentów” z puszczoną kierownicą) Obecnie miną tydzień od wymiany opon i temat wibracji nie istnieje Pozdrawiam
-
Innego Kuryakin nie opracował ,pisz na pw z czym masz problem,może będę mugł pomócc
-
Seba! Piętro niżęj! : http://www.kuryakyn.com/documents/installa...2-21HD-0406.pdf Pozdrawiam
-
Witam :wink: No i oto moje wypociny: http://picasaweb.google.pl/drag6501/Moto Poduszkę wyrwałem z allegro, koszt 90zł Reszta to gadżety za parę złotych razem wiec koszt znikomy 3 godziny majsterkowania i wyszło to co widać wady: kiepska estetyka, myślę że niepotrzebnie zrobiłem regulacje kontu pochylenia- strasznie to wygląda ,siedzenie zapina się nienajlepiej, zalety: koszt właściwie żaden, w razie kraksy pasażer nie będzie uwięziony bo nie dość że przy użyciu dużej siły złoży się samo oparcie to jeszcze stelaż przechyli się znacznie do przodu, komfort jazdy ekstra . Jutro ruszam do Mrągowa tak że nie miałem zbytnio czasu na szukanie oparcia co by pasowało do tego moto póki co mój kręgosłup jest bezpieczny a zdjąć to brzydactwo to dosłownie jedna minuta Pozdrawiam :eek: Darek
-
dzięki serdeczne, trzeba by to było obejżeć na żywo puki cio sam coś wydumam,mam mało czasu . POZDRAWIAM