Skocz do zawartości

Bunny

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Bunny

  • Urodziny 04/06/1989

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Radom

Osiągnięcia Bunny

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. O Grzesiu! To ten Twój potwór jeszcze żyje?! :D Kup płachte jakąś dobrą i przeżyjesz ;p
  2. Postaram się :) i może kumpli wyciągnę
  3. Bunny

    Powitalnia Radomska

    Eee też byś się pewnie zatrzymał ;) A kilka dni później byłem w takiej samej sytuacji, ale nikt nie jechał na 2oo ;)
  4. Bunny

    Powitalnia Radomska

    Siema! Marka: Polak Model: Bunny Rok produkcji 1989 Pojemność: 4000cm3 Typ silnika: 2cylindrowy, układ V 90^o chłodony powietrzem, Zasilanie: woda, białka, węglowodany etc Zapłon: opóźniony :P Moc: 1KN (koń naturalny :D ) Max moment obrotowy: 1 kobieta w ciągu doby stopień sprężania: 1:1 Rozruch: porządny kop :) Skrzynia biegów: 4biegi (wolny, szybki, sprint i do tyłu) Końcowe przeniesienie napędu: adidaski Masa na sucho: 60kg Masa z płynami: 62kg Wysokość: 170cm Długość: :P Szerokość: 72cm w pasie Prześwit: brak (szczelnie ubrany) Rozstaw osi: od 0 do150cm Skoki zawieszeń: często sie zawiesza Kwadratowy Hamulce: brak zachamowania w stosunku do kobiet, do mężczyzn bardzo mocne V-max: na pieszo 30km/h, na kółkach 200km/h Przyspieszenie: brak danych stosunk mocy do masy: 1/60 [KM/kg] zużcyie paliwa: piwko dziennie Ulubiona muzyka: V2 90* A przemieszczam sie czarnym czołgiem tj DR 650RS :)
  5. dołóż... nie ma szans, żebym dołożył chociaż 100zł jeszcze ;/ mam 4k i to musi starczyć. Dzisiaj jadę oglądać tę RS i zobaczymy co to jest i jak chodzi.
  6. Sorry za odgrzewanie kotleta, ale chciałem zapytać na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie DR 650RS (dual sport 95')? Czy z tymi głowicami to prawda czy tylko mit? O 3 biegu słyszałem, że w niektórych 'huczy', czym to może być spowodowane? Może ktoś użytkuje taka wersję? Jakieś opinie na jej temat?
  7. oczywiście, że wszystko się zużywa :) Tylko z tymi zaworami to była taka wersja, że tak samo jak w 2T wymiana tłok+pierścienie a czasami jeszcze cylinder i korbowód tak samo w 4T z zaworami :) Ale skoro mówisz, że przy odpowiedniej eksploatacji pożyje dłużej... ;)
  8. Dość często słyszałem, że w starych 4T (szczególnie enduro) wypalają się gniazda zaworów itp. Czy to prawda, czy tylko kolejna krążąca legenda?
  9. podkręcić licznik :icon_mrgreen: Nie ma sensu katować tak małego silniczka tuningiem itp. Cóż Ci da te 5-10km/h skoro żywotność silnika spadnie? albo większa V-max będzie okupiona spadkiem przyspieszenia? Najlepsze rozwiązanie: kasa którą masz wpakować w tuningowanie ns-1 dołóż do tego co otrzymasz za jej sprzedanie i kup większy sprzęt :icon_mrgreen:
  10. 0,02mm w tłoku to jest różnica. Weźcie pod uwagę rozszeżalnośc cieplną ciał stałych. Tłok jest wykonany z miekszego materiału anizeli cylinder, więc łatwiej będzie nagrzewał i 'puchł'. Te nominalne oznaczenia czemuś służą. Szukaj dokładnego rozmiaru albo tak jak kolega wyżej napisał - szliw i tłok na 1szlif :) Ewentualnie nabijanie tuleji, dorabianie tłoka, rzeźbienie kanalików, ale to chyba gra nie warta świeczki, bo taka zabawa kosztuje w dobrym zakładzie >400zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...