Oj to czy 2t czy 4t jest lepsze mozna by dluuuugo rozmawiac :icon_razz: wiecie dlaczego 2t juz nie jest tak masowo produkowane? bo smrodzi za mocno :P 4t ma w zamysle prawie w ogole nie brac oleju a 2t 1/25 :P i jeszcze masa innych za i przeciw, ja jednak wole 2t gilera 180 z kilku powodow: chce jezdzic bez prawka, (nie uznajcie mnie za idiote, to tylko 180, 20 kucy, na 50 wyjezdzilem 10kkm z realnym srednim speedem 80-100 i wydaje mi sie ze sie tak od razu nie rozwale, oczywiscie na prawko przyjdzie czas...) 2t ma znacznie mniejszy uklad napedowy, co przy kontroli bez uprawnien gra zasadnicza role :lalag: zreszta 4t produkowano dopiero od 2002 roku, a ja celuje w 98-00, bede mial do przeznaczenia 3-4 tys. a za taka kase 4t 180 2002 w zyciu nie kupie! 2t jest duzo wiecej na rynku, latwiej i taniej o czesci, no i oczywicie lepszy kopik :lalag: http://pl.youtube.com/watch?v=cjbM5iHBp78&feature=related nie bede juz sie z tym linkiem dopisywal w jakims innym topicu :P qrcze cos malo ostatnio tych gilerek na oto :/