Skocz do zawartości

Rysiek25

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lipno

Osiągnięcia Rysiek25

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Cześć raccon!!!!! Numer ŚM o którym Ci pisałem, czyli ten gdzie znajdziesz informacje o ustawieniu zawieszenia to nr8/2001 naprawde dość fajny.
  2. Cześć bugi!! Spotkałem się z dwiema informacjami dotyczacymi luzu zaworów w tt600r. Posiadam model z 2001r, Ty ustawiasz dolotowe w granicach 0.05-0,1 czy 0,07-0,13
  3. w ogóle to był fajny artykuł na łamach ŚM dotyczący regulacji zawieszenia. Omawiał on wiekszość pojęć i przedstawiał zależności między nimi i jak zdjagnozować pewne błędne ustawienia. Myśle ze powinieneś chyba czuć czy np motocykl nie jest zbyt twardy czy nie przenosi uderzeń drgań na kierownice lub sidło jezeli tak to zmniejszasz tłumienie dobicia . Jżeli jest za mieki dobija to zwiększasz. Jeżeli motocykl posiada regulację tłumienia dobicia to nie staraj się utwardzić go zmieniając napręzenie wstępne spręzyny ponieważ ten parametr ustawiaż w zależności od obciażenia motocykla a nie w zależności czy ma być twardszy czy bardziej miękki. Pamietac nalezy o zwiększaniu tłumienia odbicia w sytuacji kiedy zwiekszasz napięcie wstępne sprezyny poniewaz sprezyna bardziej sciśnięta będzie chciała szybciej powrócić do swojej pierwotnej długości dlatego trzeba ten powrót spowolnic aby motocykl nie zachowywał sie jak piłka. Dowiem sie w którym numerze był ten artykuł i Ci napisze ale dopiero w poniedziałek moze dotej pory juz ktos Ci pomoże
  4. Witam!! Mam ten sam problem z yamaha tt600r, (tylko kopniak) również zdarza mi się że nie mogę odpalić gorącego silnika moze nie tak często jak u kolegi ale się zdarza. Zawory mam chyba dobrze wyregulowane więc to nie to, co do składu mieszanki też nie jestem przekonany ponieważ po nie udanej próbie odpalenia gorącego silnika świeca nie jest zalana i jest to swieca polecana przez producenta więc tu też nie doszukuję się przyczyny. Najgorsze jest to ze trudnio doszukiwać się jakiejś analogi, że dzieje sie to np. w okreslonych sytuacjach. Zauważyłem że czasami przy takiej nie udanej próbie lubi strzelić w tłumnik, tak samo dzieje sie przy gwałtownym zamknieciu gazu moze to jednak zaworki nie są ok. Teraz napiszę co u mnie skutkuje moze to głupie ale działa. Jeżeli już mi sie to przytrafi to kopie ją przy wyłączonym zapłonie zeby uniknąć tego strzału - bo wtedy to już w ogóle nie ruszy póżniej przekręcam kluczyk i próbuję. W każdym razie też jestem ciekawy dlaczego tak się dzieje poniewaz jezeli już sie to zdarzy jest troche kompromitujące.
  5. Chodzi mi np.o książkę serwisową do tego motocykla albo czy komuś również zdarzyło się mieć problemy z odpaleniem gorącego silnika.
  6. Poszukuję kontaktu z posiadaczami yamahy tt600r w celu wymiany informacji na temat tego sprzęta.
  7. szanowny kolego ustawienie zawieszenia jest bardzo indyeidualną sprawą, zależną od preferowanego stylu jazdy. Trudno podać recepte jak dobrze ustwic zawieszenie dlatego proponuje eksperymentowac zaczynają od nastawów wszystkiego na połowe a póżniej metodą prób i błędów co jedno - dwa kliknięcia zmieniać tak jak Ci odpowiada testując na drodze o zróżnicowanej nawierzchni. Zupełnie nie rozumię kolegi który pisze ze w tych sprzętach nie ma możliwości regulowania zawieszenia jeżeli nie w tych to w jakich????? Ja posiadam TT600r i tu reguluję się dosłownie wszystko czyli naprężenie wstępne sprężyny, tłumienie dobicia i odbicia stwarzając w ten sposób ogromną ilosć możliwości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...