Skocz do zawartości

fido

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O fido

  • Urodziny 06/23/1967

Osobiste

  • Motocykl
    intruder vl 1500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    11825919

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kluczbork

Osiągnięcia fido

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Znalazłem taki post napisany przez fabio. Ciekawi mnie co Wy na to? "Co do braku pradu w LC ponizej roku 2000 to norma zwlaszcza jak masz light bary lub caly czas brykasz na dlugich z malymi predkosciami lub w miescie.Niedoladowanie aku w tych rocznikach spowodowane jest zle zaprojektowana instalacja (czyt. zakrecona) w zwiazku z czym prad ladowania gdzies "ginie" w czelusciach instalacji.Czesciowo pomaga przeczyszczenie i sprawdzenie wszystkich polaczen.Prosta i sprawdzona osobiscie przerobka ktora zalatwia problem calkowicie pod tym linkiem: http://moccsplace.com/images/charging/charge.htm Jednym slowem robisz obejscie od regulatora do aku co by bezposrednio prad sobie z altka plyna pomijajac zakrecona instalacje (nie zapomnij o bezpieczniku na kablu) Idac dalej jesli nie masz problemow z pradem,rozrusznikiem itp. to najczestsza przyczyna nie odpalania VL jest pominiecie przy przegladzie moto co 6 tysi regulacji dekompresatorow a konkretnie ich ciegien lub linek jak kto woli oraz nasmarowanie.Robota prosta i przyjemna.Zazwyczaj pierwsze objawy wystepuja przy przebiegu (najczesciej) 10-20 tys km gdy nie bylo nic robione.Instrukcja zaleca kontrole co 6 tysi Klasycznym tego objawem jest tykanie rozrusznika bez przekrecania,co poniektorzy uwazaja to za przypadlosc intruza i "lekarstwem" na to jest jakoby przetoczenie na 2-3 biegu w tyl i w przod co pomaga pokonac "kompresje" silnika a to niestety tylko objaw zle wyregulowanych ciegiel i ewentualnie nie nasmarowanych.Dobrze wyregulowany VL1500 kreci bez zajakniecia czy cieply czy zimny.Z autopsji dodam iz najczesciej zwieksza sie luz (u mnie) na pierwszym "garnku"(ten pod siodlem lub tylny jak kto woli) i wszystko kaszani ;-) Link do instrukcji regulacji.Robota prosta (patrz tytul po otwarciu) i podobna do kasowania luzow linek sprzegla,gazu itp.: http://moccsplace.com/images/decomp/decomp.htm Wszystko powyzej sprawdzone na wlasnym moto i objawy ustapily jak reka odjal.Wymagana obsluga i regulacja motocykla w czasie=brak problemow w przyszlosci. Oczywiscie mozliwe jest milion innych przyczyn ale podaje tu najczestsza przypadlosc tego modelu ktora zazwyczaj wystepuje.Pozdrawiam i zycze powodzenia w usuwaniu usterek". p.s. Polecam bo sporo ciekawych porad: http://www.lc1500.com/ oraz http://moccsplace.com/ Ten post edytował Fabio 24 lipiec 2006 - 14:56
  2. Dzięki wszystkim za szybką odpowiedź. Coś mi się już trochę rozjaśniło. Mam pytanie do Łukasza. Gdzie zamówiłeś regulator i ile kasy trzeba przeznaczyć? Czy to jest aż 800 zł jak napisał waldas7?
  3. Pytanie do Łukasza S. Czy Twój VL 1500 już dobrze odpala? Ja również od niedawna posiadam VL i mam ten sam problem. Nowe aku, a motor ma problem zakręcić. Przepychanie nie zawsze daje efekt. Sądzę, że to chyba rozregulowane linki do dekompresji. Kolega mi je regulował ale dało to efekt tyko na 2 tygodnie. Ciekawi mnie czy rozwiązałeś problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...