Skocz do zawartości

leszekk.

Forumowicze
  • Postów

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O leszekk.

  • Urodziny 06/21/1977

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha R1
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    lubelskie

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia leszekk.

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Cześć Do kolegi Numberuno możesz dokładnie opisać jak wymienić TPSa i jak ustawić te 17 stopni i gdzie odczytać te ustawienia. U mnie występuje podobny problem w RN 09
  2. Dzieki za odpowiedzi a czy regulator napiecia jest naprawialny bo nowy to koszt 850 zł.
  3. W hondzie xx też przezwajałem alternator wymieniłem regulator napięcia i nie było problemu u tego samego elektryka.
  4. Na stojanie i kole magnesowym nie ma najmniejszego śladu ocierania. Alternator był przewijany tak jak przed spaleniem i uzwojenia pomalowane lakierem.
  5. Cześć ! Czy moglibyście podac przyczyne palenia sie uzwojeń alternatora w R1 rok prod. 2002. Dwa razy przewijałem alternator i wymieniłem regulator napiecia i nadal po przejechaniu kilkuset kilometrów pala sie uzwojenia i wtedy brak ładowania akumulatora.
  6. Cześć. Skoro mowa o mocy XX-a ile może mieć koni na dynojetach i z filtrem K&N.
  7. Cześć dzięki za odpowiedz. Vector czy ten gość ma motocykle na aukcjach jeżeli tak to podaj adres.Kumpel w tym roku kupił gsxr 1000 z włoch i jest zadowolony.
  8. Cześć . A co myślicie o przesiadce z XX na 954 czy jest sens. Jak z awaryjnością słyszałem o pękających blokach silnika w 954 na co zwrócic uwage przy zakupie. XX mnie nie zawiódł przez dwa lata nakręciłem nim 30 tyś. jeżdziłem do pracy (160 km) na zloty na wypady wikendowe. Nigdy nie jeżdziłem typowym sportem chociaż XX jest moim pierwszym motocyklem.Czy u nas można znaleść nie katowany egzemplaż a może z kąt najlepiej kupić. Jak poznać czy motocykl nie posiada dynojetów bo mój xx ma i dużo więcej pali. Pozdr. Leszek
  9. Cześć. Czy kto z was słyszał o pękaniu ramy w xx. Musiałem wymienić silnik w moim xx i po zdjęciu zauważyłem pękniety dookoła spaw poprzeczki pod silnikiem gdzie jest mocowany. Gdyby puściło z drugiej strony oberwałoby wahacz z kołem.
  10. Witam. Czy ktoś wymieniał łożysko główki ramy i opisałby jak zrobić. Dlatego że podczas jazdy po wybojach przy hamowaniu słychać z przodu stuki.
  11. Cześć. W moim xx spalił sie przerywacz kierunkowskazów więc kupiłem przerywacz samochodowy ale potrafił sie po jednej jezdzie spalić. Pojechałem po następny i wziąłem ten na którym przejezdziłem cały sezon w sklepie spotkalem znajomego mechanika a ten mówi że to przerywacz od ciągnika :flesje: kupiłem [ 8 zł ] i działa do tej pory bez zarzutu. Więc po co przepłacać w serwisie chcieli 80 zł. Do spotkania dołączam sie XX + GSXR 1000 k2. Pozdr. Leszek.
  12. Cześć. Moto nie miało dzwona. Postawiłem XX za samochodem wracam nos połamany zerwane mocowania reflektora i błotnik przerysował. Motocykl mam 1.5 roku. Co do opon M1 miała najlepszą przyczepność nawet podczas deszczu.
  13. Oto zdjęcia zamieszczam i mojego sprzęta. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/90ceaee285aba8c9.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bca7a6a1a298c7ef.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/82574f0797b7705f.html Ta shimma to może przez podmuch wiatru w ten piątek nieżle wiało.
  14. Też tak myślałem. Wyprzedzałem busa i mocniej odkręciłem manetke i wtedy zaczeło majtać kierownicą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...