Skocz do zawartości

KONAR.VFR

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KONAR.VFR

  • Urodziny 08/30/1976

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motocykle,technika(w związku z zawodem),snowboard,projektowanie maszyn i konstrukcji stalowych(w związku z kierunkiem nauczania:-)
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VFR 800 Fi
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7454347
  • Strona www
    http://konar1.fotosik.pl

Osiągnięcia KONAR.VFR

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Mam taki problem.Jeśli moto stoi to nic się nie dzieje,natomiast jeśli trochę pośmigam po 15min po zgaszeniu silnika pod motorem zbiera sie mała plamka płynu.Dosłownie wielkości 1pln:-)Zdjąłem boczki,ale pomimo uważnych oględzin nie mogę wykryć żadnego wycieku.Czy ktoś się może orientuje tak poza wszystkim jaka jest żywotność pompy wody w VFR 800Fi? Druga sprawa to pytanie czy może ktoś z was oddawał moto do serwisu celem wymiany płynów tj.chłodzący.olej,hamulcowy i wie ile to może mniej więcej kosztować?(robocizna-oczywiście nie w Hondzie,bo tam to potrafią puścić z torbami:-) Podobno straszą niektórzy że w obsłudze VFR wszystko jest droższe niż normalnie w każdym innym moto?Prawda? Może ktoś kogoś poleci z Warszawy lub okolic?
  2. KONAR.VFR

    Polatamy po Nowym?

    No i pada śnieg...zimno jak w....zimę? Jak tylko się ociepli to dajcie znać jeśli ktoś wyjedzie,bo w kupie zawsze raźniej,a rączka do manety już tak mnie swędzi...:buttrock: :buttrock:
  3. No chłopaki nawet nie liczyłem ,że dostane tyle pouczających i przydatnych w motocyklisty życiu odpowiedzi.Za wszystkie dzięki po stokroć!!!! ;) :crossy: :lalag: :eek: Szkoda że wszyscy mieszkacie w różnej Polski stronie,bo już bym się u Was meldował z kratą browarów w rękach!!!!
  4. Nie no immobilaisera to chyba nie mam...coś bym o nim jednak wiedział.Najgorsze jest to że już wyładowałem kasę na regleg 400pln,aku 120pln a jeszcze zmienię świece za 170pln po to żeby się dowiedzieć w serwisie, że to kwestia zaprogramowania kompa(tak mi powiedział jeden typ w serwisie Hondy)...no cóż przynajmniej będe miał kupę nowych gratów które nie zawiodą mnie na trasie w nadchodzącym sezonie ;)
  5. KONAR.VFR

    Polatamy po Nowym?

    Ello! Czy są jacyś hardcore'owcy z Warszawy chętni do polatania zaraz po Nowym Roku? Czekam na nowy regleg i aku więc jak go tylko dostane w swoje łapki na pewno wyrusze za zwiad obwodnicy radzymina :mrgreen:
  6. Tak,tak to akurat wiem :lalag: Co więcej już to sprawdzałem w moim laboratorium przyszkolnym:)Dla próby podłączyliśmy z kumplami woltomierz z Allegro za 15pln "od Chińczyków" do silnika Alfy który mieliśmy na hamowni :crossy: ......stopił się to mało powiedziane ;) :eek: Sprawdzałem na wyłączonym u siebie oczywiście ,bo bardzo lubię mój woltomierz:-)
  7. Nooo dzięki Robert za fajny patent na sprawdzenie reglega :crossy: Tak jak już radziła mi reszta zakupiłem na allegro aku 12 Ah.Regulator zakupiony i tak mi się przyda(posiadacze HOND wiedzą o co chodzi :icon_mrgreen: )Jak sprawdzałem świece to miałem dziwny przypadek: otóż na wyłączonym silniku i stacyjce jak jeden koniec woltomierza umieściłem w "fajce" a drugi oczywiście do masy na każdej fajce miałem napięcie 12-12,4V.Wydaje mi się to dziwne ,ddyż do tej pory sądziłem ,że napięcie na "faji" powinno się pojawiać tylko w momencie rozruchu i pracy...
  8. Aku mam dobre(można się przespać lub obejrzeć jeden odcinek telenoweli brazylijskiej :D tyle czasu kręci)ale ma 8 Ah a podobno firmowy 12Ah...może to dlatego?hm...
  9. To by było pocieszające,bo jak to jakiś feler z kompem lub wtryskiem to chyba popełnię sepuku :D
  10. Siemka Koledzy! Mam taki problem...Jak kupowałem moto u gościa(Honda VFR 800 Fi) to miał padnięty aku.Podpieliśmy go do autka i zagadał bez problemu.Po paru dniach jak go już przywiozłem i poczekałem aż dojdzie do siebie w ogrzewanym garażu (w garażu mam 23 stopnie-jak w lato)naladowałem aku i próbowałem ponownie odpalić.Raz mi się udało a później już nie palił w ogóle albo na jeden gar.Sprawdziłem świece przeczyściłem,sprawdziłem iskrę,pokręciłem go trochę żeby zobaczyć cze świece są mokre(czy daje paliwo)i wygłąda na to że wszystko jest ok...zakupiłem już nowy regulator napięcia bo tak mi się wydaje że to może być jego wina...może ktoś miał już taki problem...z silnikiem wydaje się że powinno być wszystko w porządku,jest czyściutki,zero wycieków,przejechane 39000 co na VFR-kę to tyle co kot napłakał.... :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...