Skocz do zawartości

explOsive

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O explOsive

  • Urodziny 08/24/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki kmx
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5976560
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    lubuskie

Osiągnięcia explOsive

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. moim zdaniem to juz nikomu nie chce sie pisac lub nie maja bladego pojecia bo od poczatku tego forum odpowiedzi byly to tyylko domysly lub przypuszczenia czasem tylko trafily sie kakretne odpowiedzi ja radze ci poszukaj sam tu masz link do ksiazki serwisowej ja z tego korzystam: http://www.motoliteratura.xpx.pl/album14/index9.html
  2. Mam nastepujace pytania: ile oleju wlac do przedniego zawieszenia? czym sie sugerowac? i jaka najlepiej gestosc w teren? czekam na odp. :notworthy:
  3. Z JAKA SILA DOKRECIC GLOWICE (mam na mysli sile na kluczu dynamometrycznym) PROSZE O SZYBKA ODP. NA GG nr. 5976560
  4. i jaka sila dokrecic glowice (prosze o szybka odp.)
  5. zobacz jaka masz swiece i czy nie jest okopcona (czy sie nie zrobil nagar) bo moze dostaje za durzo paliwa i nieprzepala i sie muli(ale to tylko moje przypuszczenia) swieca powinna byc ngk-br8es lub br9es
  6. szukalem: czy ma byc jakis luz montarzowy? ale nie udalo mi sie znalesc prosze o powturzenie lub podanie strony dzieki
  7. na amortyzatorze z tylu masz taka nakladke z schodkami i bolczyk ktory sie opiera na tych schodkach przekrecajac ta nakladke w jedna lub w druga strone (na schodek wyzej lub nizej) regulujesz twardosc ale chyba nie obejdze sie bez sciagacza do sprerzyn bo sa twarde i od tak tego nie obrucisz (schodek wyzej twardszy a nizej miekszy) przepraszam za bledy ortograficzne :cool: a i jeszcze na dole amortyzatora pomiedzy tymi dwoma lapkami kture sa przykrecone do przewrotki jest pokretlo ma 4 stopnie regulacji ja osobiscie mam na 1 szukalem: czy ma byc jakis luz montarzowy? ale nie udalo mi sie znalesc prosze o powturzenie lub podanie strony dzieki
  8. jeszcze jedno pytanie bo dzis zmierzylem cylinder i mam wymiar okolo 53,97 i czy tlok ma byc o takim samym wymiarze czy ma byc mniejszy?czy ma byc jakis luz montarzowy? dostepne wymiary to 53,94 53,95 53,96 i nie wiem jaki kupic a bede zamawial z allegro wiec musze dobrze wiedziec
  9. jest jakas roznica miedy pierscieniem dolnym na tloku a gurnym? da sie zle zalorzyc? (mam na mysli gure na dul, dul na gure)
  10. ja bym polecil raczej www.louis.de lub www.polo-motorrad.de dobre strony z czesciami zamiennymi polecam
  11. nie wiem co mam dorobic do tej gwiazdki 1 czy 2 tak najgrubsza wiazka kabli. mam motor rozebrany do golej ramy i sp[rawdzilem tylko ze ja nie mam tego wieszaka tylko jakis dorobiony :biggrin: mam do sprzedania caly moto kmx 98rok silnik 2002 i rama 2002. aktualnie jest w czesciach moge sprzedac tez rama+papiery, silnik, reszta (plastiki i pierdoly)
  12. gdzie moge kupic same perscienie do kmx-a? ja nigdzie nie moge znalesc pomocy! jak wstawic zdjecie bo mam pytanie w sprawie tej gwizdki (6 bieg)
  13. no ja jestem w trakcie robienia go bo on jest z francji a tam bardzo zaniedbuja moto i auta. 1000km go docierales podobno po 500 juz jest ok. ja bede mial problem z docieraniem bo nie mam predkosciomierza i nie bede wiedzial ile km zrobilem :lapad:
  14. no tak aluminium nie pomyslalem :D to by wogule nie pracowalo :biggrin: ale jak wstawiaja tuleje to i tak musza rozwiercic tak? nigdy wiecej 2t ale aprilia przez 2 lata 100% sprawna 0 klopotow
  15. a co by sie stalo jak bym zrobil zwykly slif na wiekszy tlok i nie bylo by tej warstwy nicasilu? jaka jest roznica po miedzy orginalnym cylndrem a takim dokupionym? na karzdym tloku jest warstwa nicasilu? kumpel robil szlif do dr125 ale to 4t to dlatego nie ma tej warstwy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...