Skocz do zawartości

Mecia

Forumowicze
  • Postów

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mecia

  • Urodziny 06/30/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zbąszyń

Osobiste

  • Motocykl
    TU-800
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6775646

Osiągnięcia Mecia

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Apropo przeprawy, tak z bratem na czilałcie, przeprawa przez zalew we Wrześni.
  2. Witam. Panowie, ma ktoś z Was dane dotyczące czasów otwarcia wtrysków w Elefancie 900 ie GT ? Nie mogę się połaczyć z ECU to chociaż oscyloskop podłącze. ECU P7.Alex Ficher podaje 1-2mS, jest to możliwe? Pozdro!
  3. Zgadza się, z tym , że ja już wszystko wymieniałem i zamieniałem, i nic się nie zmienia. Dlatego chyba został komputer...
  4. Co do czujników Halla, wydaje mi się, że jakby były one źle zdystansowane to obydwa gary by kulały, a tymczasem robi to tylko przedni.Nie mam narazie czasu dłubać.Jakbym do czegoś doszedł to się podzielę.
  5. http://desmosilesia.pl/forum/viewtopic.php?t=1534 Może komuś się przyda. Ja walcze dalej z kulejącym przednim garem, sprawdziłem już wszystko i dalej do zakresu 3 tys obr kuleje. pod obciążeniem działa dobrze. Zostało podłączenie pod kompa nad którym pracuje cały czas.
  6. Panowie, dlaczego po zamianie wtyczek wtrysków miejscami motocykl dalej działa tak samo? Nie powinno to nie działać, ewentualnie kuleć konkretnie i nie wkręcać się na obroty? Wtryski podają równo? Trochę to nielogiczne, bo paliwo się marnuje. Prawda to? Chyba jednak ma tak być, po prostu ssie sobie z kolektorka i ot cała filozofia..
  7. Spipszaj Kondziu. Mi sprzęt bangla dobrze, tylko dymić zaczął i wolne obroty kuleją, po za tym lata tip top. Ale jak narazie składam ruskie Tico na japońskiej licencji.
  8. U mnie jak ustawie ponad 500mv to od razu mam obroty na 3 tys. Nie wiem co jest kaman. Nie moge się połączyc z kompem, cos ze sterownikami. Dwa dni walczyłem. Do tego zaczał dymić, tylko nie wiem, czy to oliwa , czy wtryski, bo założyłem od Gran Canyona. Nie mam czasu tego skończyć. Wiem,że jeden uszczelniacz mam uszczypniety i moze przez to kopci przy dodaniu gazu, chyba że wymiana pierścieni olejowych tylko pogorszyła sprawe, bo jak jest owalizacja to tak będzie. Nie mierzyłem tego. Chyba wrzuce ten piec od canyona, ale dopiero szukam wiązki elektrycznej. Jest w UK, ale po 450 zł... Może wiązka od nowszego SS podejdzie?
  9. Dzięki Pany. Doszedłem do ładu mniej więcej, Zważywszy na fakt, że mam inną ramę to nie usunąłem wszystki zbędnych rzeczy na niej i jak się okazało , podwiesiło sie ssanie na blaszce wystającej z ramy, przez to świece zakopciło. Moto jeszcze nie chodzi równo, ale w piątek się może tym zajmę. Synchronizacja się posypała. Kabel tez zamówie, zobaczymy co w nim siedzi. Kable zakupione. Te żabki podłącza się pod akumulator ?
  10. Obrotomierz mam na lince, chyba, że chodzi o inne liczenie obrotów. Może dzisiaj to jeszcze sprawdze. Orientujesz się Nicek co by mi było potrzebne, żeby podpiąc go pod komputer? Są jakieś darmowe oprogramowania, interfejsy idzie dostać?
  11. Hmmm, zamieniałem przewody , ale nie zmieniałem. Zobaczymy. A za iskrę na obu garach odpowiada jeden czujnik w kapie, czy dwa? Bo jeszcze to mi do głowy przychodzi. Mam dwa czujniki.
  12. Panowie , mam cały czas problem z regulacją słonia. Tylni gar chodzi idealnie równo po odłączeniu przedniego, zaś przedni kuleje strasznie na wolnych obrotach po odłączeniu tylnego. Zamieniałem wtryski, wymieniałem na inne, zamieniałem świece, cewki mocy, cewki wysokiego napięcia, przewody WN i dalej dupa. Sprężanie na obu cylindrach równo po 11 atm. Jakieś pomysły? Coś z kompem? Lewe powietrze przychodzi mi jedynie do głowy, ale nie zauważyłem, żeby gdzieś były nieszczelności. W wolnym czasie strzele z Plaka w okolice krućca , może coś pokaże. Na wysokich obrotach jest wszystko okej.
  13. Masz racje , jeżeli Ci chodzi o tą firmę z allegro co lagi do E900 wystawia i inne graty. Jak zapytałem o tylni amor ich, który mają wystawiony, koleś stwierdził, że nie może go znaleźć. Ciekawe, czy by znaleźli jakbym kliknął Kup Teraz .Lipa ! Mam problem, bo mi cieknie, dzwoniłem do Ohlins Polska i wg numerów części do amora od GT zostały wycofane i ich nie ma. Muszę się dobrać do uszczelniacza i go pomierzyć to może coś dobiorą. I teraz pytanie, czy te amory są takie same we wszystkich rocznikach, nie licząc braku zbiornika?
  14. Ja mam zawias przedni od GC , ale wsadziłem już go do mojego Tico :P Lewą lagę mam spoconą, ale jeszcze jej nie oglądałem dokładnie. Udało mi się to okazyjnie dostać, bo lagi kosztowały mnie z pułkami około 100zł. Bieda z Tymi częściami Panie. Co do wżerów, to pozostaje chyba wypełnienie tego jakimś klejem stalowym, a może Distalem (?) Inne opcje nie przychodzą mi do głowy.
  15. Wielkie dzięki Pany! W weekend zabiorę się za to.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...