Skocz do zawartości

choppers_polska

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O choppers_polska

  • Urodziny 08/13/1986

Osobiste

  • Motocykl
    xv1600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2923261
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    3miasto

Osiągnięcia choppers_polska

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie. Poszukuje nastepujacych dysz do mikuni hsr42 main jet: 165 pilot jet: #25 pump nozzle: #50 bede wdzieczny za namiar na te czesci. Pozdrawiam
  2. Witam. posiadam ten magiczny gażnik w road star'rze 1,6 i mam problem z ekonomika bo pali jak smok. Chcialbym go pozadnie wyregulowac jednak angielski jest mi zupelnie obcy. Moze ktos posiada ten maual w jezyku polskim? Pozdrawiam.
  3. Gdzie wlasciwie sa te kazamaty? mieszkam w rumi. Dostalem zaproszenie od HH mc Gdańsk ale gdzie to jest? google maps tego nie widzi.
  4. co do tego Voesu zdania sa podzielone na tym forum. Jedni stosuja to inni adaptuja TPS z oryginalnego gaznika.... Moze znacie kogos kto ma u siebie taki gaznik. Chetnie wymienie zdanie z taka osoba.
  5. Ten VOES z obrazka w poradniku to właśnie jest od H-D. No to nic innego nie wrzuce. Skoro tam testuja to na road starze to z moim bedzie to samo. Dzieki za porade. Musze zakupic taki voes i zabieram sie do roboty :D szkoda tylko ze nie moge nic takiego znalezc na allegro :/
  6. Tutaj masz poradnik jak to zrobić. http://roadstarclinic.com/content/view/188/96/1/0/ Poradnik swietny. Nie wybaga to jakiejs mega znajomosci elektroniki tylko jest problem. Skad ja wezme ten VOES?
  7. sporo osob zamienilo oryginalne gazniki na hsr wiec prolblem napewno jest gdzies rozwiazany... moze to przez odlaczenie tps? czy to odłaczenie ma jakis wplyw na prace silnika a tym bardziej modul?
  8. Witam. Zalozylem do swojego RS uzywany gaznik hsr42 razem z filtrem powietrza. Gqaznik ten juz jezdzil w road starze. Po zamontowaniu go u siebie motocykl gada pieknie bez zadnego problemu lecz na konsoli po self tescie miga lapka silnika w grupie po 2x z dłuzsza przerwa pomiedzy grupami. Natomiast po odpaleniu pali sie ona bez przerwy. Z przyczyn oczywistych niemam pompy paliwa, grzałki paliwa oraz TPS bo poprostu niema jak to podlaczyc. Zo moze byc problemem tek kontrolki?
  9. No niestety panowie felga ma 40 szprych :( Troche sie rozczarowalem bo to zepsulo mi moj film ;/ Co moge teraz zrobic? 1. dorobic piaste taka jak w oryginale zeby pulley i sworzen pasowaly? (bo tarcza jednak jest za duzo i zacisk nie wchodzi) 2. moze zostawic piaste i bawic sie w toczenie przejsciowek na pulleya tylko ze piasta jest mniejsza a otwor w wachaczu wiekszy i ten problem tez nalezaloby rozwiazac 3. moze to sprzedac w pizdu i sobie tym glowy nie zawracac bo koszta beda wieksze jak zamo kolo prosze o rade bo jestem w kropce :(
  10. Co to jest obrecz od draga 11? :D nigdzie czegos takiego nie znalazlem. Problem z zaciskiem da sie latworozwiazac. To samo z blotnikiem bo to banaly mi chodzi bardziej o problem samego kola bo tak sie zastanawiam czy: 1. zostawic obrecz z piasta harleyowska i dorabiac do tego sworzen, dystanse, tarcze+ zacisk 2. moze wsadzic w nia piaste z oryginalnej felgi i tylko przeszprychowac kolo. (nie wiem czy to jest w ogole mozliwe ale taki pomysl przyszedl w nocy :D Co do tej metody o ktorej piszesz to nie bardzo rozumiem. Czy to jest cos podobnego jak moj pomysl nr2? jak mozesz wrzuc fotki. Dzieki ;)
  11. Ja mam obrecz 15calowa i mega gume metzelera. super to wyglada :) co do wstawienia i szlifowania mocowania zaciskow to ok. Martwi mnie tylko to ze musze zorganizowac mniejsza tarcze moze nawet z zaciskiem bo nie wchodzi w obrecz. Jesli po zmianie filtra na stozek K&N bedzie strzelal to ok. teraz tez wali jak z armaty i to jest zaje.... :D byle by tylko po wymianie sie nie dusil, krztusil, prychal i itp. Wydechy mam samorobne. Krotkie w oplotach azbestowych 2,5cala.
  12. Ad.1 cięgło ssania widziałem w moto kolegi jest za tylnym cylindrem przy samym siedzeniu.Zdaje się że oryginalna długość wystarcza. swietnie. Zobaczymy co sie da zrobic Ad.2 filtr można założyć stożkowy,potrzebne będzie kolano i jego uchwyt,oraz ingerencja w gaznik,a przynajmniej jego regulacja. Czy motocykl nie bedzie sie duzil w zwiazku ze zbyt duza dawka powietrza? Podobno pod stozki stosuje sie specjalne gazniki HR. Czy aby oryginalny podola zadaniu? Ad.3najszersza opona to chyba 170.ale to nie wiele daje jeśli felga jest oryginalna,jest ona po prostu za wąska. Z felga to nie problem bo stoi juz w garazu taka z opona 200 ale czy ktos sie z tym spodkal zeby taka bez zbednych modyfikacji tam weszla? nie mam mozliwosci sprawdzenia samemu bo nie mam sruby do piasty. To kosztuje a nie chce w ciemno otwierac portfela
  13. Witam serdecznie. Mam do szanownych kolegow pare pytan. Przyszla pora zimowa i czas troche pogrzebac wiec pytam: 1. wymontowujac pompe paliwa z lewej strony i chowajac ja pod obudowa aku jak rozwiazaliscie problem ssania? gdzie go zamiesciliscie? 2. czy w przypadku standartowego gaznika Mikuni 40mm mozna zalozyc stozkowy filtr powietrza? 3. jaka najwieksza wchodzi opona do tylu bez modyfikacji wachacza i offsetow puleya? Z gory dzieki za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...