Skocz do zawartości

mari0704

Forumowicze
  • Postów

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mari0704

  • Urodziny 04/07/1992

Osobiste

  • Motocykl
    Rieju MRX
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    906172
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    okolice Torunia

Osiągnięcia mari0704

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Jak w temacie http://otomoto.pl/rieju-mrx-M2883770.html
  2. mari0704

    [S] Silnik am5

    Witam , mam na sprzedanie silnik am5, obecnie siedzi on w moto , niestety mam problem sprzedaży mojego moto przez ten silnik , zainteresowanie jest spore ale każdy mówi że moto kombinowany :( . A więc tak silnik można powiedzieć że jest kompletny gaźnik 12 , brak cewek pod magnetem (tzn silnik jeździ ale nie ma świateł) cena jaka mnie interesuję to 650 zł Możliwość przejechania się moto i wyciągnięcie silnika na miejscu. Kontakt gg 906172 lub tel 791320313 (odp na sms)
  3. To wszystko wyjaśnione. Do zamknięcia. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.Pozdrawiam
  4. Cylinder jest żeliwny więc szlif i do przodu. Liczę się z wymianą wydechu, gaźnika i chociażby łożyska i korbowodu. Czy taki cylinder szlifowany dorówna chociażby takiemu "power foce 70 cm" ?
  5. Tuleja ma grubość całkowitą 55mm a tłok będzie miał 46-47mm więc trochę zostanie tej tulei.
  6. Tuleja wymaga szlifu. Myślałem że skoro się zwiększy pojemność skokową to i zwiększy się moc.
  7. Witam! posiadam tuningowy cylinder top performance trophy. Mam takie pytanie, czy można przeszlifować cylinder z 41mm na 46 ? niby to 5mm czyli z okręgu trzeba zebrać po 2.5 mm jest to możliwe ? I jeśi tak to kanały nie będą za małe ? Pozdrawiam i oczekuję na odpowiedź !
  8. Wymieniałes uszczelnicze na wale ? Jeśli tak to upewnij sie ze sa dobrze zamontowane . Mialem tak w simsonie i powodem moich niepowodzeń byl uszczelniacz. Sprawdź i napisz na forum. A dymi mocno ?
  9. Witam! Otóż miałem styczność z suzuki TS50 w lato. Jeździłem nim i je odblokowałem. Przed odblokowaniem spalanie około 4l/100 km po odblokowaniu kolega stwierdził że pali mu ponad 2x więcej. Ale z tego co napisałeś to i tak o wiele za dużo Ci pali. Jest on chłodzony powietrzem czy ciecz? Kumpel miał chłodzonego powietrzem i nie miał wcale zadziwiających osiągów (proszę nie myśleć że dogaduje komuś bo mam inny pojazd). Moc jak i v-max zbliżony do simsonka, pod wzniesienie musiał redukować o 2 biegi , a to wzniesienie wcale nie jest małe. Jak będzie słaby to dać mu zębatkę 11 zębów i będzie śmigał ;) Pozdrawiam
  10. Czytałem tamten temat, i troche mi sie rozjasnilo. Ale mam jeszcze jedno pytanie, czy mozna zalozyc taki tlok do cylindra żeliwnego ? Czy moze sie stopić tlok ?
  11. a sa jakies wady takiego tloka ? i jak bylby ktos taki mily to prosilbym o link. pozdrawiam
  12. a jaka jest roznica pomiedzy tlokiem jednopierscieniowym a dwu ? nie chce zrobic z tego rakiety ale chce po prostu aby mial moc taka jak teraz jak jest zimny. mam przelozenie 14;51 i mi na fullseri leci nieco ponad 90 km/h mierzone z 4 pojazdami i wyniki byly prawie ze identyczne.
  13. wydech bede zmienial niebawem. uklad dolotowy czyli gaznik tak ? gaznik mam phbn 16 wiec mysle ze da rade. bym wstawil wieksza pojemnosc ale u mnie w miescie jak policja zlapie na przekroczeniu predkosci motorower to od razu laweta i jedzie do rzeczoznawcy na ekspertyze. jak sprawdzi ze to 50 cm to smigam dalej a jak wieksza to bym mial klopoty.
  14. Chcialem zmienic garnek i tlok bo tlok ktory tam siedzi jest made in taiwan wiec mysle ze nie jest on dobrej jakosci. Cylinder top ma 3 kanaly wiecej. A moje rieju czym jest bardziej cieple to traci znaczaco moc. Jak jest chlodny to ma strasznego kopa a jak sie nagrzeje to praktycznie ma taka sama moc co simson.Wiec sam juz nie wiem co zrobic.
  15. Mam okazje mieć prawie za darmo taki cylinder i oczywiście chciałem dać go do szlifu i kupić tłok kuty ale skoro nic nie ma to dac to nie będę sobie głowy zawracał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...