Skocz do zawartości

arthek

Forumowicze
  • Postów

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O arthek

  • Urodziny 04/28/1976

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    WFM OSA M-52 oraz GTS'y
  • Skąd
    Kielce

Osobiste

  • Motocykl
    Honda NTV 650
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2862355
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia arthek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. arthek

    YAMAHA GTS 1000

    Poszukuję w/w motocykla.
  2. Witam, Potrzebuję informacji / porady w sprawie regulacji luzów zaworowych w silniku Yamy GTS 1000 ( silnik taki jak w FZR 1000 ). Regulację planuję przeprowadzić sam. Posiadam wiedzę na temat mechaniki i potrafię się posługiwac kluczem dynamometrycznym oraz przyrzadmi pomiarowymi, mikrometr , pasametr itp. ( mam również do nich dostęp ) . Potrzebne mi są informacje co w jakiej kolejnosci robić i na co zwracać uwagę przy demontażu i ponownym montażu . Z grubsza wiem ( jeśli coś jest nie tak to prosze mnie poprawić) : - trzeba zrobić dostęp do dekla zaworów co w GTS'sie nie jest proste.Jeśi ktoś widział "upakowane" wnętrzności w GTS'ie to wie o czym mówię. - zdejmuję dekiel zaworów.Dekiel chyba niczego nie trzyma ( wałki rozrządu sa przykręcane do głowicy osobnymi mocowaniami ) ? - mierzę luzy szczelinomierzem pomiędzy krzywką a szklanką.Ustawiajac krzywkę "u góry".W jaki sposób kręcić wtedy wałem korbowym ??? - odkręcam napinacz łańcucha rozrządu .( tu chyba nic mnie nie zaskoczy ;-) ) 3 - przed zdjeciem łańcuszka rozrządu oznaczam położenie wałków i łańcucha czy moze są jakieś znaki ? - teraz wypadałoby zdjąć łańcuszek rozrządu z kół , zwracajac uwage aby nie spadł z dolnej zębatki ( a moze nie ? ) jakoś go zabepieczyć ? - odkręcam mocowania wałków i zdejmuję wałki.Wszytkie czesci oznaczam tak aby trafiły z powrotem w te same miejsca. - zdejmuję wałki. I teraz : - wyciągam szklanki tam gdzie zawory wymagają regulacji ( szklanki wychodzą lekko ? ręką ? ) Oczywiscie oznaczam z którego miejsca dana szklanka pochodzi. - wyjmuję płytki i mierzę dobierając je do wymaganych luzów.Z wysokie - szlifuję , za niskie - dokupuję. - składam całość w odwrotnej kolejności zakładająć wszytsko na swoje miejsca i dokręcam wałki momentem , zaczynajac od mocowań wałków od środka głowicy. - zakładam łańcuszek ........właśnie jak teraz ustawić rozrząd ? - zakładam napinacz łańcuszka - zakładam nową uszczelkę dekla , silikon, zakąłdam dekiel - dokręcam od srodka , na krzyż . i chyba tyle. Jeśłi jest cos na co trzeba jeszcze zwrócić uwagę lub coś na co trzeba uważać to proszę oi informację. Jeśli coś jest nie tak to proszę mnie poprawić. Liczę na osoby które to robiły u siebie , które maja już doswiadczenie z FZR 1000 i jego regulacją. Z góry dziękuję za manuala ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...