czesć klient który był poprzednim właścicielem mojego nx 650 po wymianie tłoka stwierdził że dekompresator jest zbyteczny więc go nie założył .Po złozeniu silnika za chiny nie mógł go odpalić , tak go chetał że wykończył akumulator a ponad to spieprzył sprzęgło kierunkowe rozrusznika .Moto dało się odpalić tylko w brutalny sposób (samochód i linka) -aż mnie ciary przechodzą jak to sobie wyobrażę. :notworthy: Tak więc ten element jest niezbędny , teraz jest nowy i cyka sobie kulturalnie ale bez kosztów się nie obyło. Pozdrawiam : :icon_mrgreen:
witam miałem tą samą sytuacje w hondzie nx 650 , kolektory grzaly się do czerwonosci,slinik potrafił cięzko zapalać i podczas pracy samoczynnie podnosił obroty do 3 tys. okazało się że podparte były zawory i gaznik zasyfiony, po zabiegu jest wszystko ok. pozdrawiam
czesc co w.g was jest godne polecenia w temacie opon do dominatora , 60 % jazdy to wycieczka po asfalcie resza lekki teren:las i.t.p szukam gumy która też przy mokrej nawierzchni sprawdza się. Co byscie polecili???
co jest? moto po zredukowaniu do 0 nie schodzi do 1200 trzyma ok 2500 obrotów , jak go puszcze ze sprzegła bez gazu z pierwszego biegu to go mogę zchamować i trzyma 1200 na luzie potem znowu kawałek przejadę ta sama sytuacja po wyluzowaniu ok 2500 obrotów (miał myty gaznik -czy to kwestia regulacji czy błąd w złożeniu) lewe powietrze czy co ??? poza tym odpala ciężko
ja swoim przed wymianą nie jeżdziłem (jeszcze nie był mój) ale miałem okazje polatać na nx kumpla i jest wyrażna róznica w osiągach -jego jest słabszy nie wiem czy to w jakimś procencie nie kwestia tego tłoka (kuty wossner) u mnie, albo ustawienie jego moto
w hondzie dominator nx 650 był wymieniony tłok na wossnera mozna zakładać że od wymiany nie zrobił większego przebiegu niż 400 km . jak go w tej chwili traktować olej i filtr jest swieży( motul 5100 10w40) . czekam na info