witam. mianowicie jestem posiadaczem motorka takiego jak w temacie. sezon sie skonczyl i zaczolem go remontowac i tak nie było by wiekszego problemu gdybym nie musial wymieniac uszczelniaczy przedniego zawieszenia.... nie mam pojecia jak to zrobic :icon_twisted: sa to amory typu normalnego nie zadne UPSY. prosze o pomoc
z tego co wiem nikt tam nic nie mowi jak sie motorkami smiga.... jezdze tam czesto ale nie miałem nieprzyjemnosci..... trzeba tylko pamietac zeby nie przeszkadzac jak chłopaki przyjada na trening.... Słyszałem w ten weekend ma byc pieknie dlatego juz sie przygotowuje bede tam pewnie w sobote cały dzien przetestuje nowy dyfuzorek.... pozdro dla wszystkich...
pewnie pewnie wbijajcie chłopaki na tor w swidniku na weekendzie bedzie przyjemnie..... naprawde da sie ostro pojezdzic. ja juz kilka razy byłem i nie załuje.... Cross_maX-----> bardzo dobry pomysł
dzieki....... silnik kreci sie na luzie na okolo 12 tys ale, wkreci sie jest straszliwy ryk i zaraz spada..... ahai jeszcze pytanko.... ile trzeba dac ze odblokowany tłumik i co z modułem ....czy na nim nie ma zadnej blokady??
witam wszystkich :piwo: poszukuje dokumentacjii do tego własnie silniczka..... był bym w niebowziety gdybyście powiedzieli mi gdzie znajduja sie blokady mechaniczne, do jakich obrotów powinien sie krecic, co ile tłoczek i olej zmieniac.... itp Z GÓRY Dziekuje i pozdrawiam.....