No to może ja źle szukałem. Zanim kupiłem moją MZ 251 odbyłem wiele pielgrzymek do ludzi którzy uważali że ich pojazdy są najlepsze. Tylko jedna MZ zwróciła moją uwagę kosztowałą 1600zeta. (jendak spóźniłem się - ktoś mnie ubiegł) Reszta albo miała zaniżone przebiegi albo były na szybko przygotowane do sprzedaży. Ja miałem dosyć poszukiwań. Jak kotś mi mówi że ma idalną MZ za 2500zeta to spodziewam się czegoś genialnego (tym bardziej że musiałem pokonać ponad 150 kilosow) - nic bardziej mylnego - silnik do rozpołowienia (jedno łożysko na wale było w strzępach) a oponki nie orginalne, z licznikami też ktoś coś kombinował. To były motory za 2000tys. O tych za 900zeta już nawet nie wspominam. Poza tym nie zgadzam się, że za 1000 moża MZ za 900 zeta doprowadzić do stanu idealnego - raczej do stanu - przejdzie przeglad. Na sam silnik trzeba wydać 500zeta nie licząc mechanika. Dochodzi lakierowanie, wymiana łańcucha i zębatek, akumulatora, regeneracja podzespołów itd- 900 zł. Do tego dochodzą oponki i koła - 500zł Do tego jeszcze zakładamy że sami wszysko robimy. (z doświadczenia wiem że jeszcze sie coś znajdzie)