Skocz do zawartości

piotrpuzicki

Forumowicze
  • Postów

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piotrpuzicki

  • Urodziny 12/19/1974

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wroclaw

Osobiste

  • Motocykl
    DragStar XVS 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    793-536874
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia piotrpuzicki

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Sprzedam motocykl Yamaha Drag Star 1100. Dokładny opis i zdjęcia pod adresem: http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2493536 fotki: https://picasaweb.google.com/puziccy/DragStarXVS1100# video: pozdrawiam ...
  2. mam oryginalną z Yamahy, zobacz pod tym linkiem na fotki http://picasaweb.google.pl/puziccy/Szyba moze cos pomogą :evil: górna część stelaża jest mocowana do górnej półki od spodu za pomocą śrub którymi są przykręcone oryginalne riser-y natomiast dolna częśc jest mocowana do dolnej pólki srubami trzymajacymi stelaż lampy. U mnie mocowanie wchodzi pod wspomniany stelaż unosząc lampę lekko do góry. Obie części są połączone z dwóch stron blaszkami (płaskownikami) do których przykręca się samą szybę. pzdr
  3. sprawdziłem ! jest tam faktycznie śruba M12x1.25 (drobnozwojna), widać nietypowa nakrętka :bigrazz: RISERS zamówione !!!!
  4. czy w DS 1100 CLASSIC oryginalne risery trzymajace kierownice są mocowane do półki za pomocą śruby M12 ? wczoraj sprawdziłem jakim kluczem trzeba odkręcić nakrętkę od spodu i o dziwo była to 19-stka !!! czyli wg. tabel powinna tam byc sruba M14 generalnie nic nie rozumiem ... pozdrawiam
  5. założyłem świeczki DENSO ! sam wygląd tego cuda wzbudza już szacunek. Motor bez problemu odpalil i w pierwszej chwili wydawalo mi sie że niby "ciszej" pracuje. Nie zdażyłem już dzisiaj się jeszcze przejechać, ale po paru kilometrach podziele sie swoimi refleksjami pozdrawiam Dragstarowców ! czy używacie kluczy dynamometrycznych ? u mnie to pierwsze narzedzia w garażu Po zaopatrzeniu sie w serwisówke, praktycznie wszsytko co mozna dokrecam za pomocą tego sprzetu wg. wartosci serwisowych. Począwszy od świec, a konczywszy na tylnej kanapie :wink: Moze warto za wczasu pomyslec o takim rozwiazaniu a życie stanie się prostsze ?
  6. ja juz mam spacerówki na gmolach ;) dla mnie najbardziej komfortowa pozycja trzmania nóg jest wdedy kiedy pięty mam jeszcze na podestach a przody butów na spacerówkach wtedy jest cool ! a co dopiero z risers !!! ;) pozdrawiam
  7. moje rysy nie były bardzo głębokie dlatego polerowałem ręcznie samą pastą. Polerowałem ok 30-40 sek. a później polerka czystą szmatką. Efekty na prawde mnie zaskoczyły. W przypadku nie wystarczającego zadziałania proces powtarzałem. W sytuacjikiedy rysy są głębokie zalecane jest najpierw przeszlifowanie papierem wodnym (którego nawet kawałek chyba jest w zestawie) a później pastą - tej wersji niestety nie wypróbowałem. Jeżeli ktoś z Was ma obawy i chce opracować najlepszą technikę, polecam zdobyc kawałek plexi, zrobić kilka róźnej głębokości rysek i do dzieła. Wtedy wszystko bedzie jasne :clap:
  8. Jeżyk, jakiej marki kupiłeś risers ? Rozumiem że masz CLASSICA i Twoje problemy naprawdę mnie trochę niepokoją. Może 3" były by lepsze ? Z tego co wiem to osoby które zakładały taki sprzęt dały rade z długością linek i przewodów. Z początku przymierzałem się do risers 4" z firmy HighwayHawk, ale prawdopodobnie zakupie z Kuryakyn-a. Mam nadzieje ze w opisie jezeli jest przeznaczone do V-Star 1100 to bedzie pasowalo, a i cena barzdziej przyzwoita (ok. 120 USD a za HH chcą ok. 430 PLN) Najzwyczajniej w swiecie nie mam ochoty na zmianę linek i kabli ! (może jeszcze nie dojrzałem do stalowego oplotu).
  9. cześć, pytanie do tych którzy mają risers w swoich DS1100. Jakie macie zainstalowane ? 3" czy 4" ??? czy nie ma dużych problemów z oryginalnymi linkami i przewodami ? tzn. ich długość jest wystarczająca ? noszę się już z poważnym zamiarem załozenia takiego ustrojstwa i chciałbym uniknąć niespodzianek pozdrawiam z czystym sumieniem i pewnoscią polecam środek o nazwie XERAPOL http://www.xerapol.displex.pl/pliki/xerapol_wirkung.htm przetestowałem i u mnie na szybie sprawdził się idealnie pozdrowionka
  10. witam swojego Draga 1100 właśnie kupilem w 2007 , w czerwcu dokładnie
  11. ... no to fajnie :biggrin: witamy na pokładzie !
  12. ... chyba ja i Główny Planista wyjazdu, czyli Paweł
  13. trzeba wpiąć w szereg amperomierz ... odłącz "+" klemę od aku i połącz ją z baterią poprzez amperomierz tzn. "+" amperomierza na akumulator,a "-" amperomierza na klemę po włączeniu zapłonu amperomierz powinien pokazywac wartość prądu pobieranego przez moto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...