Skocz do zawartości

phuss

Forumowicze
  • Postów

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O phuss

  • Urodziny 10/12/1969

Osobiste

  • Motocykl
    RIEJU RS1 EVOLUTION
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7653616

Informacje profilowe

  • Skąd
    kuj-pom

Osiągnięcia phuss

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. nie wiem jak materiałowo ale podstawowa różnica to nicasil =1pierścien a żeliwo = dwa
  2. JEŻELI WSZYSTKO CO PODAŁEŚ JEST NAPRAWDĘ OK TO ZOSTAJE SPRAWA ZAPŁONU SPRAWDŹ ŚWIECĘ TO, ŻE JEST NOWA NIE JEST RÓWNOZNACZNE - DOBRA
  3. Panowie Pożyczyłem od kumpla gaźnik założyłem i odpaliłem, na początku kichał, prychał :) . Nie miałem zbyt wielkiego pola do popisu ponieważ nie miałem na wymianę dysz tylko te które były w gaźniku nawet nie rozkręcałem i nie patrzyłem jakie były rozmiary, mogłem tylko regulować dawką powietrza. Ustawiłem w miarę gaźnik tym powietrzem, dawka minimalna, nawet ładnie na wolnych chodził :biggrin: Na obroty jakoś jakoś się wkręcał ale do pełni szczęścia potrzeba by było kilka rozmiarów dysz i ustawienia stanu paliwa itp. i anielskiej cierpliwości. Ale cóż polak potrafi, jak chce to zrobi. Dwóm panom na początku tematu co mnie rugali życzę miłego wydawania kasy w Firmowych Sklepach. Pozostałym wielkie dzięki za porady i uwagi, wszystkie się przydały. Aha na allegro kupiłem używany gaźnik Mikuni 24mm za 90zł, trochę duży ale co damy radę :icon_question: ps to jest najlepsze forum w necie :clap: pozdrawiam
  4. DIBO obawiam się tylko, że może się zalewać tj. 50 a nie 150. No ale pokombinuje. Aha z dozownikiem nic się nie stanie jak będzie suchy?
  5. MIESZANKĘ ZROBIĘ BEZPOŚREDNIO W BAKU Z POMINIĘCIEM DOZOWNIKA
  6. Dzięki za słowa otuchy, zastosuję najmniejsze dysze. Zabiorę się za to w weekend. O wynikach będę informował. Może to pomoże innym nie będą musieli płacić 400zł za gaźnik na Mielochu gdzie taki sam gaźnik we włoszech czy niemczech kosztuje 90 euro.
  7. Obaj panowie mnie zrugali, może i słusznie ale zasada działania każdego gaźnika jest taka sama, gaźnik ma za zadanie stworzyć odpowiednią mieszankę paliwowo-powietrzną i przez kolektor dolotowy podać do cylindra. Podanie mieszanki następuje na skutek pracy tłoka tzw zasysanie. To nie jest jakiś elektroniczny wtrysk. seryjnie w minarelli były montowane gaźniki 14-16mm. Chcąc zwiększyć osiągi zaczęto zakładać 19-24mm albo i większe. Gaźnik od ety nic od nich nie jest większy. I wiecie na przekór waszym wypowiedziom spróbuje taki gaźnik założyć :wink:
  8. NO WŁAŚNIE, PANOWIE WYPOWIEDZCIE SIĘ, GAŹNIK TO GAŹNIK A RÓŻNICA W CENIE NOWYCH GAŹNIKÓW TO OK 300ZŁ :banghead:
  9. ZERKNIJ TU http://sklep.mieloch.pl/advanced_search_re...d5435d0&x=3&y=7
  10. Z MOIM PRZYPADKIEM JEST INACZEJ SZLIFIERZ KAŻE MI SIĘ DOWIEDZIEĆ JAKIE SĄ ROZMIARY TŁOKÓW I PIERŚĆIONKÓW DOPIERO BIERZE SIĘ DO SZLIFOWANIA GDZIEŚ SIE NATKNĄFEM W NECIE ALE NIE PAMIĘTAM STRONY :eek:
  11. :eek: CZEŚĆ, GDZIE MOŻNA DOSTAĆ TŁOK NA PIERWSZY SZLIF DO SILNIKA MINARELLI AM 6 ? :eek:
  12. z którego roumasz tzr-kę??
  13. sprawdź filtr paliwa może jest zasyfiony i nie przelatuje odpowiednio :)
  14. e nie ma czego współczuć trochę kasy trochę roboty i będzie chodził nie wiem czy w tym sezonie ale w przyszłym na bank :crossy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...