Skocz do zawartości

chosen

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O chosen

  • Urodziny 03/27/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Honda VF 750F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2012189
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin

Osiągnięcia chosen

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. czy ktos moze potwierdzic czy to te moduły o których jest napisane wyżej ?? dobra znalazłem na allegro nawet takie same więc to napewno moduły zapłonowe... Wyjme je i dam koledze elektronikowi zeby je przejrzał ..
  2. no zauwazylem z tyłu takie jak by dwa modułki do ktorych wchodzą kostki z kablami. Są one pod taką plastikową obudową, tuż przed tylną lampą - to one ? wlasnie wyjołem te dwa modułki na wierzch, czy to one ?? wydaje mi sie ze powinny byc takie same, a sa rozne ... http://img406.imageshack.us/i/dsc00186b.jpg/
  3. one się znajdują pod siedzeniami? Mozesz blizej przyblizyc ich pozycje ? tu daje fotki poglądowe tego głównego chyba modulu.. A druga fotka bo mnei zaciekawił zaślepiony węzyk - od czego on? http://img20.imageshack.us/i/dsc00185h.jpg/ http://img196.imageshack.us/i/dsc00184vxl.jpg/
  4. które moduły ?? Mam znajomych elektronikow ale musze wiedziec co wyjąc ...i skad..
  5. więcej kasy na motor w tej chwili wydac nie moge i dlatego chciał bym się zabrac za gaźniki sam. W samochodzie troche grzebie itp itd, ale jak bym mi ktos dokladnie opisał, co najpeirw zrobic zeby je wyjąc a przy okazji dał ich schemat i jak to sie wogole "synchronizuje" to był bym wdzięczny. Bo jak bym mial oddac go do warsztatu to lekką ręką idzie gruba kasa za takie cos ...
  6. Witam, dosc dlugo nie pisalem, a ostatnio reanimowalem w/w hondę. Dostala nowy aku, zrobiony przekaźnik startera, olej, plyny ... Tylko tak, zaczynajac od poczatku, czyli jakeis 5 lat wstecz, uzywana bylo tylko przez miesiac wakacji takze jezdzila max 150 km rocznie .... Ale wtedy bez problemowo krecila sie do 10 tys obr. i ciagneła dobrze do końca. ostatnie 2 lata motor wcale nie jezdzil i dopeiro w tym roku moglem się nim zając.... Po zimie odpalila choc prosto nie bylo, na pcozatk uan 3 gary potem 4 dolaczyl jak sie lekko podgrzala. Odkad jezdze nia codzienie po ok 5-20km, czyli od jakiegos miesiaca zrobilem nia juz 700 km napewno motor ma muła.... Gdy przekece czy to do spodu czy troszke mniej gazu, zawsze w okolicach 6,5 tys obr sie muli i czuc spadki mocy. Od dołu bardzo dobrze się wkręca a powyzej 6tys slabnie i nie chce jechac. Motor nie chce pojechac wiecej jak 140-150 bo juz wtedy zaczynaja sie obroty rzedu 7 tys i nie chce jechac ... Jak sie ja tak ostro przegoni potrafi mocno strzelic w wydech... Filtr powietrza czysciutki...motor jest z 1985roku... Jak zajrzec do tych gaźników ? czym je regulowac ??? Pod jednym z nich jest taka jedna wieksza śrubka do krecenia a tak to tylko widze w gaznikach takie male śrubki ... ??? Drugi problem to raczej wina jakiegos styku, ale tez napisze... Otoz ostatnio swiatla czasami nie chca swiecic przy skrecaniu kierownica. Poprostu przerwa w dostawie napiecia .. Gdzie szukac tam stykow bo nie widze... A jeszcze dopisze jedno, pewnie nie ma zwiazku, ale honda ma nieszczelny wydech.. tam gdzies wchodza 4 rury do kolektora z ktorego wychodza juz tlumiki jest gdzies przesiane, no i tlumiki w dwoch miejscach maja dziury...
  7. no on teraz ma nizsze jak jest ciepły - jak je ustawic?
  8. Witam, pytanie laika poniewaz motocykl jest szwagra, a on go kupil i jeździ kompletnie o niego nei dbając, bo jeździ tylko w wakacje poneiwaz meiszka za granicą. Postanowilem sie nim zając poniewaz lubie motocykle. Zaczynam od Wymiany oleju bo choelra wie kiedy wymieniał ...JEździ całe gówno, moze z 1 tys km przez 3 lata, ale przeciez olej się starzeje wiec wiadomo. Mam olej Motula na dniach kupie filtr oleju, tylko nie wiem gdzie on jest umiejscowiony. Moze mi ktos mniej wiecej powiedziec ?? Nie mam jak go teraz pooglądac, wiec neich mi ktos poglądowo pwoei gdzie jest ten filtr, i czy trudno się do niego dostać. Pozdrawiam i prosze o tolerancje dla mnie ;) btw. Szukajka mi nie działała ...
  9. :clap: No i wszystko jasne, dzięki chłopaki. Okazało się ze jak zwarłem te przewody na krótko, to zagadał i odpalił, co ciekawe pozniej palił z przycisku :bigrazz: No ale dzięki, jak coś to bede wiedział za co się brać. :icon_razz:
  10. wporządku, dizeki mam nadzieje ze uda mi się to rozebrać.
  11. chodzi o to ze aku jest praktycznie nowy, i bardzo dobrze działa. A ten przekaźnik to wlasnie takie cośd ziwne pod siedzenim do któego dochodzą przwody takie grubsze?
  12. Witam, na początek chciałbym się ze wszystkimi przywitać ponieważ jestem tu nowy. Na codzien jeżdże samochodem, golfa II GTI, a teraz od szwagra mam taki oto motocykl, ktorym chce sie opiekowac. NA samochodach sie znam, na motocyklach troszke gorzej,z awsze jeźdizłem, cos tam wymienialem, ale sie nei zagłębiałem poważniej. VF'a jest z 1985 roku, i jest z nią taki oto problem ze czasami, a teraz często, starter nie chce załapać, tzn, czasami załapie i odrazu zapali, a czasami wciskam i ciś cyka pod siedzeniem tylko. Otwierałem siedzenie i to jest tak jakby jkakies urządzenie do ktorego są 2 kable przykręcane po obu stronach a z zewnątrz widac drucik taki co łączy 2 śrubki... Niech ktoś mi jak moze podpowie co tu sprawdzic i jak, bo w tym jestem lekkim laikiem. pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...