Zgadzam się z tobą, ale tylko w jednym przypadku :icon_biggrin: Ta DT 125 to musiała byś zduszona padlina :cool: :banghead: Ale ok skończmy temat hehe ;]
Możliwe, jak poszła uszczelka, to możesz odkręcić korek chłodnicy i zobaczyć czy powietrze(pęcherzyki powietrza) się z niej nie wydostaje. POZDRO :icon_mrgreen:
Proponuję ci gumiaki dla szmbonurków <lol2> A tak na serio jak się jedzie podwyższoną dt po niezbyt głębokich kałużach to nic na buty nie chlapie POZDRO ;]
No jasne że można, tylko potem nie dziw się, że biegi zniknęły, albo jakiś bieg wyskakuje xD Poto jest sprzęgło żeby je naciskać ;] To nie jest rasowy cross tylko endurko :icon_idea:
Inaczej wyglądają. Gianelli nie ma takiego pokręconego kolanka i jest lekki w porównaniu z oryginalnym do DT. Poza tym powinien ci się kręcić Do 12tyś.
Ja bym wykręcił głowicę, wkręcił w imadło, wiertłem pasownym jakimś przewiercił ten czujnik, wydłubał co nieco i poprawił gwint gwintownikiem(potem nowy czujnik bym wkręcił na pakuły) POZDRO ;]