Witam wszystkich forumowiczów! Czytam to i owo na forum już od jakiegoś czasu i postanowiłem się wreszcie zarejestrować ;)). Niedawno kupiłem MZ ES 250/2 Trophy w niezłym stanie - oryginalny lakier (niestety na baku dwie rysy), nowe opony, OWIEWKA Z SZYBĄ :flesje:), no i oczywiście na nogi. Dałem za niego niezbyt wygórowaną sumę ;). Nie jest to motocykl moich marzeń, ale jestem zadowolony z zakupu. Mam następujące pytania: 1. Nie mam żadnej uszczelki pod cylinder. Jaką mam dać i czy pasuje jakaś dostępna w "dzisiejszym" sklepie z częściami do MZ (np. od ETEK bo do TS'ki raczej już też nie dostanę) ? Jeśli nie to proszę o jakieś wskazówki dot. wykonania (z jakiego materiału itp.) lub jak ktoś ma na zbyciu to o kontakt ;). 2. Nie mam również co gorsze aluminiowej uszczelki pod głowicę :). Pytania jak wyżej :) 3. Pod lewy dekiel uszczelka jest :flesje: i proszę o wskazówki dotyczące jej założenia - czym posmarować itp. Oraz gdyby się okazało, że za bardzo do użytku się już nie nadaje to jakieś info o zrobieniu we własnym zakresie. 4. W Tropiku był (i jest) założony gaźnik prawdopodobnie od Etki 251 :flesje: (kruciec jest rozwiercony - oryginał mam, ale oryg. gaźnik w złym stanie). Czy moto może na nim jeżdzić? 5. Jak włożyć silnik do ramy? Możliwe, że są jakieś knify i zaoszczędze na czasie :flesje:. Niestety moto ma ściągnięty cylinder i sprzęgło (podejrzewam, że obróciło się na wale bo stożek nie wygląda dobrze - dostałem do Tropka drugie dobre sprzęgło i ma stożek w porządku), wał wygląda dosyć dobrze. Z góry dzięki i pozdrawiam.