Skocz do zawartości

REEF

Forumowicze
  • Postów

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Jastrzębie Zdrój

Osiągnięcia REEF

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. k...wa ale się denerwowałem jak czytałem posta głównego :x , współczuję bardzo - szczególnie żal mi silników od H-D, sk...synom powinno się ręcę uciąć, 2 miechy temu ukradli mojemu ojcu spod bloku główne źródło dochodu - busa Merca MB100 '94 (razem z ciuchami roboczymi !!!). Mam wielką nadzieję, że ta sprawa zakończy się lepiej niż kradzieży "mesia" (sprawę umożono-żadnych poszlak) - MOŻE GLINY SIĘ POSTARAJĄ WRESZCIE. TRZYMAJ SIĘ
  2. Dobra, byłem dziś w Rybniku w sklepie z częściami to demoludów i się okazało, że nie muszę się głowić co do tych uszczelek (Pipcyk - od ETZ 250 jednak nie pasuje) bo mają komplety uszczelek do TS'ek a jak wiadomo silniki są prawie identyczne ;). Jutro dostawa więc odwiedzę znowu ten znakomity sklep - POLECAM !:) ale sąsiedzi chyba już o tym wiedzą i nie muszę pisać który to dokładnie :mrgreen:. pozdr
  3. Dzięki bardzo ;) A czym najlepiej oczyścić (zeskrobać) nagar z tłoka i co myślicie o czyszczeniu komory spalania w głowicy szczotką drucianą (na wiertarce;) ) - MOŻNA TAK ? Sorry za takie pytania ale części do Trophy ciężko już dostać i nie chcę czegoś spieprzyć kombinując za bardzo. pozdr
  4. siema! Jeszcze jedno pytanie ;) Jakie oleje najlepiej lać do Trophy (do skrzyni i do mieszanki) ? pozdr
  5. no no spoko, na luzie oczywiście sprawdzę w sklepie czy pasuje ale już wiem do czego przymierzać ;)) pozdr
  6. Pipcyk nawet nie wiesz jakiego "banana" wywołałeś na mojej twarzy pisząc, że pasuje uszczelka alu z ETZ 250 :lol:. dzieki za rady i pozdr
  7. No tak, zobaczę jak będzie się kulać. A później trzeba będzie spróbować doprowadzić oryginalny gaźnik do formy :). Jak zobaczyłem tropka pierwszy raz też się zdziwiłem bo chyba nawet tłumików nie można tak sobie zakładać do różnych modeli więc co dopiero gaźnik 8O. Dzięki za linki Zbyhoo, ale już mi się nie przydały ;) - po sieci już dużo szukałem. Super by było znaleźć jakąś typową serwisówkę taką jaka znajduję się na stronie www.mz-data.end.pl (do TS). Silniki bardzo podobne ale niestety sprzęty różnią się "dosyć" od siebie :). pozdr
  8. W sumie na to wychodzi ;). A gaźnik jest w miarę nowy więc zobaczymy jak złoże to cudo 8) . Dzięki
  9. Dzięki bardzo za miłe powitanie :o i za szybką odpowiedź Zbyhoo :). Tak myślałem, że z uszczęlką pod głowicę będzie trudniej :? ale trza będzie sobie poradzić ;) A uszczelka pod cylinder jest taka sama jak w Etkach ? To by załatwiło jedną sprawę :) . A wiesz może co z tym gaźnikiem? Czy może być od ETZ 251 ? pozdr
  10. Witam wszystkich forumowiczów! Czytam to i owo na forum już od jakiegoś czasu i postanowiłem się wreszcie zarejestrować ;)). Niedawno kupiłem MZ ES 250/2 Trophy w niezłym stanie - oryginalny lakier (niestety na baku dwie rysy), nowe opony, OWIEWKA Z SZYBĄ :flesje:), no i oczywiście na nogi. Dałem za niego niezbyt wygórowaną sumę ;). Nie jest to motocykl moich marzeń, ale jestem zadowolony z zakupu. Mam następujące pytania: 1. Nie mam żadnej uszczelki pod cylinder. Jaką mam dać i czy pasuje jakaś dostępna w "dzisiejszym" sklepie z częściami do MZ (np. od ETEK bo do TS'ki raczej już też nie dostanę) ? Jeśli nie to proszę o jakieś wskazówki dot. wykonania (z jakiego materiału itp.) lub jak ktoś ma na zbyciu to o kontakt ;). 2. Nie mam również co gorsze aluminiowej uszczelki pod głowicę :). Pytania jak wyżej :) 3. Pod lewy dekiel uszczelka jest :flesje: i proszę o wskazówki dotyczące jej założenia - czym posmarować itp. Oraz gdyby się okazało, że za bardzo do użytku się już nie nadaje to jakieś info o zrobieniu we własnym zakresie. 4. W Tropiku był (i jest) założony gaźnik prawdopodobnie od Etki 251 :flesje: (kruciec jest rozwiercony - oryginał mam, ale oryg. gaźnik w złym stanie). Czy moto może na nim jeżdzić? 5. Jak włożyć silnik do ramy? Możliwe, że są jakieś knify i zaoszczędze na czasie :flesje:. Niestety moto ma ściągnięty cylinder i sprzęgło (podejrzewam, że obróciło się na wale bo stożek nie wygląda dobrze - dostałem do Tropka drugie dobre sprzęgło i ma stożek w porządku), wał wygląda dosyć dobrze. Z góry dzięki i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...