Skocz do zawartości

nowy

Forumowicze
  • Postów

    136
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O nowy

  • Urodziny 12/13/1977

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle, żeglarstwo, sport
  • Skąd
    Katowice

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600 RR 04'
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://600rr.net

Osiągnięcia nowy

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Hej, Nie przejmuj się - chociaż w tej sytuacji wiem, że to hasło na niewiele się zda. Moto zawsze możesz wyremontować, albo dobrze rozliczyć szkodę - zastanów się nad tym. Ewentualnie poradź na forum;) Dobra strona to likwidacja ze szkody z Oc sprawcy. Proponuje się dobrze leczyć i przedstawić wszystkie rachunki w PZU - niech płaci sprawca i ubezpieczyciel. Należy Ci się! Ważne jest to, że żyjesz i masz ise dobrze. Jestem ciekawy czy miałeś na sobie jakieś ciuchy poprawiające bezpieczeństwo. Jesli tak to za nie też dostaniesz zwrot - powinno starczyć na podobne. 3m się,
  2. Jak chcesz to możemy ponegocjować ;) http://cgi.ebay.pl/Alpinestars-GP-TECH-Glo...5QQcmdZViewItem Jak to zwykle bywa za topowy model trza dopłacić extra:) W Techach masz kangura i to też robi cenę :( Pozdr,
  3. Witaj, Jak wiesz - PC pracuje na mapach które są dedykowane dla motocykla z różnymi "wynalazkami". Zależnie od tego co masz w moto czy filtr BMC czy K&N, czy wydech yoshi,arrow czy inne cuda trzeba by było zapodać taką mapę aby dobrze oddała "stan" motocykla. Jak się pewnie domyslasz nie jest to łatwe. W związku z tym proponuję skontaktować się z ludźmi którzy na hamowni sprawdzą Ci motocykl i dostosują mapę wtrysku do tego modelu. Z wykresu mocy i momentu tak pokombinują dawkowaniem, że odczujesz różnicę. Oczywiście przede wszystkim powinieneś powiedzieć im co chcesz osiągnąć. Tak więc sam najpierw musisz odpowiedzieć sobie na to pytanie. Powodzenia,
  4. Proponuję w takim razie porównać badania jednego modelu kasku wg normy europejskiej i amerykańskiej. Bo w tej chwili to sobie tylko możemy gdybać i domniemywać. Jesli kogoś interesuje raport amerykański w sprawie testu kasu ARAI - to proszę o PW. Ciekawa lektura :biggrin: IMHO jedynie porównując dokładne warunki w jakich badane są kaski można wydać miarodajną opinię. Pozdrawiam
  5. Podłem numery części które mnie interesują - znalazłem je na stronach - linki w pierwszym poście. Wyliczył wszystko na poziomie 1700EUR ntto :icon_eek: Tak więc cena mnie zabiła :D Postanowiłem zaryzykować i sprowadzić owiewki z USA. Tak więc szczegółów nie uzgadniałem czy zaliczki j jak z dostawą. Możesz do niego napisać na gg. Nie sądzę aby robił problemy z zakupem części przez osoby fizyczne. Powodzenia, Podłem numery części które mnie interesują - znalazłem je na stronach - linki w pierwszym poście. Wyliczył wszystko na poziomie 1700EUR ntto ;) Tak więc cena mnie zabiła ;) Postanowiłem zaryzykować i sprowadzić owiewki z USA. Tak więc szczegółów nie uzgadniałem czy zaliczki j jak z dostawą. Możesz do niego napisać na gg. Nie sądzę aby robił problemy z zakupem części przez osoby fizyczne. Powodzenia,
  6. Zgodzam się w zupełności. Sam używam kamizelki wtedy kiedy ja zdecyduję, że poprawia to moje bezpieczeństwo. Jestem przekonany, że większość z nas tak robi. Koledzy, którzy pomykają w mieście przez większość swej motocyklowej aktywności z takich a nie innych względów (np. kurierzy) mają takie kamizeleczki - pomagają a czasem wzbudzają respekt - szczególnie, gdy ktoś jedzie białą Hondą CB :icon_mrgreen: Jestem za światłami - sam robię 60-70k km rocznie. Moje subiektywne odczucie jest takie, że wszyscy będziemy bardziej widoczni i jak to hasło mówiło ".....widocznie lepsi" Pozdrawiam,
  7. albo źle wyczujesz klamkę hamulca i sie bedzie działo...jak to ktoś tam mówi. Ale tak na poważnie, to jestem za - jeśli są magicy dość często bywający na torze mogli by wypowiedzieć się na ten temat. Z mojej praktyki wynika, że wszystkie czynności wymagają olbrzymiej koncentracji, biegi, hamowanie, tor jazdy itd itd, jest tego od cholery dla początkującego motocyklisty na torze. Dlatego trzeba nabierać nawyków, które zwykle pojawiają się podczas mozolnych ćwiczeń, ćwiczeń itd itd. I z każdym kółkiem jest łatwiej. Też czekam na rozwinięcie tego wątku i kilka porad bardziej doświadczonych. Pozdrawiam,
  8. Witam, Wrzucę kamyk do ogródka: AGV Miałem X-VENT Replica. Kas fajny, mnie osobiście przeszkadzało jedynie tyle, że przy pełnym "złożeniu na bak" nie miałem widoczności. Może w przypadku mojej czaszki w połączeniu z tym kaskiem właśnie tak było. Kto wie. Poza tym jakoś przetrwał wypadek - bez skutków ubocznych dla mojej głowy. Tak więc byłem zadowolony ale trzeba było go zmienić. I wtedy zobaczyłem jak wykończone są kaski..... SHOEI przepaść jaka dzieli tych producentów jest w IMHO ogromna. Miałem XR-1000 w wersji Voltage. A teraz mam X-Spirita Ukawa. Co mogę napisać: XR-1000 - był głośny i dlatego shoei wypuścił dodatkową nakładkę wyciszającą. Kask świetny X-Spirit - jeszcze głośniejszy, ale w przypadku tego typu sprzętu nikt na to nie zwraca uwagi. Jak ktoś już napisał stopery i ognia:) Liczy się wentylacja - doskonała wentylacja tak na marginesie. Polecam ze swojej strony SHOEI. Nie miałem okazji testować modeli firmy ARAI. Jestem jednak przekanany, że jeśli jest tam Made in Japan to pewnie są lepiej wykonane niż Made in Italy. Pozdrawiam,
  9. [......Wiec pod koniec lutego trzeba bedzie sprobowac ponownie. Kontaktowałem się z nimi. No cóż cena pewnie i tak lepsza jak u dealera w Polsce. Niemniej jednak nijak się ma do tego co można osiągnąć w USA. Zresztą sam właściciel sam to przyznał. Pozostaje więc ryzyko oclenia i import z za wielkiej wody. Eh kiedy my ich dogonimy..... :icon_twisted: Pozdrawiam,
  10. Przykro mi. Na drugi raz nie noś scyzoryka w kieszeni :wink: A tak na marginesie. To nawiązałem kilka dobrych kontaktów. I jeśli oczywiście wziąć pod uwagę fakt, że ze SKYPA możesz darmowo dzwonić na numery 1-800... w USA to sie z kolegami dogadasz. A jak masz namiar na kogoś w stanach co wyśle Ci to do Polski np. statkiem czy samolotem to już prawie pełnia szczęścia. :icon_mrgreen: Tak więc bede przecierał ścieżki - zobaczymy jak to zagra. A tak na marginesie to mam nadzieję, że taki katalog fiszek online przyda się dla innychy kolegów. Przecież tam jest i kawasaki i suzuki i yamaha. Pozdrawiam,
  11. Widze, że dyskusja koncentruje się na sprzęcie :icon_mrgreen: A ja mam pytanie co do preferowanych przez was ćwiczeń fizycznych przed sezonem. Jeśli dajecie ostro po heblach to bez zaprawy ( i nie pisze tutaj o oliwieniu wewnętrznym) chyba nie dalibyście rady - mięśnie puchną i brak wyczucie na klamce (to z autopsji hehe). Napiszcie coś o tym. Czy uważacie że jest to istotne aby przed sezonem przygotować się fizycznie? Tak słyczałem, że motocyklistę można poznać po stalowym uścisku dłoni :wink:. Pozdrawiam,
  12. Witam, Mma nadzieję, że temat ten przyda się dla użytkowników tej marki. Za granicą :banghead: - dobre hasło nie?, za granicą są sklepy intenetowe z nawet dealerzy, którzy oferują ceny części zamiennych znacznie poniżej ceny katalogowej. Ta cena u nas jak wiadomo jest ZZZZZZZZZZZZzzaj.....sta. Tak więc proszę Was o podzielenie się opinią, czy i gdzie udało wam się wynegocjować jakąś fajną cenę. A jak macie namiary na kogoś i nie chcecie tego napisać na forum to proszę o info na PW :P Będę zobowiązany. Sam natomiast przesyałm Wam link ze strony w USA, gdzi mozna sobie częściowo przynajmniej zweryfikować numery części i ORIENTACYJNIE rozeznać się w cenach. Czasami przydaj się to do kalkulacji szkody :banghead:. U Kawalera w Katowicach krzyczą za to 200 Peelenów sic!!! Mam nadzieję, że linki się przydadzą. Drugi link to namiar na najtańsze części hondy jakie udało mi się zlokalizować w USA :biggrin: Fiszki Online: HONDA, SUZUKI, KAWASAKI, YAMAHA. http://www.ronayers.com/fiche/getman.cfm Tanie części HONDA: http://www.servicehonda.com/parts.php Pozdrawiam,
  13. No na tym zdjęciu to prawie ja G Klasa mercedesa :biggrin: Ale czpki z głów panowie UAZ i NIVA to przyzwoite samochody terenowe nie jak jakieś tam Vitary czy inne.. Pozdrowiania
  14. Jak nie masz nic to zawsze warto. Spyta się czy ma taki bajer jak odpinaną podpinkę, czy podszewke. To sobie będziesz mógł to wyprać i nie powinno być większego stersu, że coś złapiesz;) A tak na poważnie to jest to zakup, który ciężko robi się na odległość. Musisz przymierzyć i tele. Pozdrawiam i powodzenia w licytacji
  15. Ma wady, ale subiektywnie powiem, że anty radar ma ich więcej. Tak ja już ktoś wpomniał na CB już kilkadziesiąt kilometrów wcześniej wiesz, że jest na na 8 na 412km jest wypadek śmiertelny i trasa zablokowana. Już wtedy wiesz, że trzeba szukać objazdów itd itd. Nie wpominam o misiakach, federalnych, bo faktycznie czasem jest tak, że ty pierwszy ich zobaczysz i jest za późno. Moim zdniam połaczenie CB i nawigacji to jest jakieś rozwiązanie. A tak czy inaczej jak przeginasz pałe to musisz sie liczyć z mandatem. Ja osobiście jak widzę gościa w wozie klasy średnie z CB, który jedzie przepisowo to też zwalniam :P Pozdrawiam i szerokości dla wszystkich,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...