Skocz do zawartości

tropik

Forumowicze
  • Postów

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O tropik

  • Urodziny 04/28/1986

Osobiste

  • Motocykl
    Kawa En 500
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1135349

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia tropik

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. No właśnie też mam takie wrażenie iż napięcie ucieka gdzieś w instalacji. Wszystko dziś porobie i dam znać wieczorem jaki efekt Nowiutki i najśmieszniejsze że kosztował 300zł a nie ma róznicy między nowym a starym...
  2. Witam wszystkich! Mam wielki problem w poniedziałek wyjeżdżam do chorwacji a motocykl odmawia posłuszeństwa. Moja maszyna to Kawasaki EN 500. Problem objawia sie nastepująco. Ogólnie akumulator ładuje się, nie najlepiej ale ładuje do momentu włączenia świateł - wtedy zaczyna sie rozładowywać. Co zrobiłem: - wymiana akumulatora - wymiana regulatora napięcia na orginał SH530-12 Pomiary: Na wyjściu z alternatora mam miej wiecej na 1/3 manetki gazu (brak obrotościomierza) około 60V na każdej z 3 faz. I ten wynik niezależny jest od tego czy światła są włączone czy nie. Na kostce od regulatora: Przy wyłączonym silniku 12,5 V Przy włączonym silniku 13,3 V Przy 1/3 obrotów dochodzi nawet do 14 V (wiecej nie da rady) W momencie włączenia świateł spada 12,7 V Na klemach akumulatora: Przy wyłączonym silniku 12,5 V Przy włączonym silniku 13,0 V Przy 1/3 obrotów dochodzi nawet do 13,5 V (wiecej nie da rady) W momencie włączenia świateł spada 12,3 V Żadne kable sie nie grzeją Panowie co robić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...