Skocz do zawartości

KrukersRadek1

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O KrukersRadek1

  • Urodziny 02/01/1990

Osobiste

  • Motocykl
    Honda Mtx 80
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7257731

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia KrukersRadek1

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Własnie zrobiłem szlif cylindra i wszystko zamontowałem. Jak myslice czy dobrym pomyslem jest zrobienie mieszanki dobaku w proporcji 1:40 z olejem zeby miec pewnosc ze slnik sie nie zatrze czy normlanie docierac go na dozowniku. Jesli chodzi o dzownik to dział poprawnie ale jakos czuje ze nie bede miał 100% pewnosci ze przy docieraniu bedzie odpowidnia ilosc oleju w mieszance paliwowo powietrznej. Co robic pomózcie. Moze ktos z was miał podobną sytuacje:d
  2. oto jak wyglądał mój tłok po wyciągnięci z cylindra:D TRAGEDIA tłok
  3. Zastanawiam sie czy robic szlif czy tez kupic nowy tłok o srednicy 46mm (bo na tyle miałem robiony wczesniej przez wczesniejszego własniciela szlif) i włozyc go do cylindra ale bez szlifu. Wydaje mi się ze tłok 46mm by wszedł akurat, ale slyszalem tez ze przy szlifie jest jeszcze nakladana jakaś warstwa nadajaca lepsze porusznie się tłoka, więc niewiem. Pozatym taki szlif to chyba by wogle wyrównał wszystkie nierownosci cylindra nawet te nie widoczne zabardzo gołym okiem. Doradzcie, warto robic szlif? jeszcze jedno pytanie: Skad mam wiedziec ile musi byc luzu w między tłokiem a cylindrem, czy ten mechanik co bedzie mi robił szlif on bezie wiedział jak to dopasowac?
  4. Tak własnie tak ten tłok wygląda jak na tamtym zdjeciu co wskazywałes:) Jesli chodzi o cylinder to jeszcze go sprawdze jeszcze raz, ale jak patrzyłem wczesniej to nie mial zadnych zarysowań był idelanie gładziutki, więc wydaje mi się ze raczej cylinder dobry. Chyba był w nim robiony szlif bo rozmiar tłoka umnie to (45,8 - 45,9) gdzies tyle. A nominał to jest 45? A jesli chodzi o pierscienie to maja straszne luzy i ewidetnie są poscierane. I teraz zastanawiam się nad kupnem nowego tłoka: Co powiecie o tych tłokach nie wydają mi sie na dobre sądzac po cenie. http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...kty&dzial=tloki Nie wiem jaki kupic zeby mi troche na nim ta honda pojezdziła:)
  5. jak zaciągne ssanie to troche lepiej załpuje, tak jkaby sie lekko utrzymywał na 1 tys obrotów a potem pada. Tak, tłok jest poprzypalany, za pierscieniami az do otworów na ten klin mocujacy go do korbowodu. Jak myslicie to moze być to? ja sie jeszcze zastanwiałem nad samym zapłonem, ale modul zapłownowy mam dobry, a sama cewka tez daje odpowiednie napiecie do swiecy i iskra jest.
  6. Ja wiem jak się reguluje wolne oborty. chcialbym powtórzyc ze śruba jest wkrecona na makasa czyli przpustnica jest otwarta w miare mozliwosci tej sruby, i mimo to nigdy niechce zapalic, dopiero jak wspomoge go maneką gazu to wtedy załapuje. Zajzałem do cylinra i na tłok. Niewiem czy tak powinno byc ale tłok jest poprzypalany po bokach dosć mocno. Dzsiaj znów wszystko posprawdzalem w gazniku i jest jak powinno byc, wszystkie dysze są czyste i z przelotem, poziom paliwa w komorze pływaka jest odpowieni. Nie wiem dalej czym to moze byc spowodowane? Powiedzcie mi jak sie reguluje zapłon w hondach mtx 80?
  7. Kupiłem gaznik do mtx 80, (hm183) i przy regulacji nawet jak śróbe do regulacji przepustnicy podkręce na maksa, to mam problemy z odpaleniem. musze kopać i lekko podkręcac maneteke gazu dopiero wtedy sam załapuje. Zauwazyłem ze czym silnik jest bardziej gorący tym trudniej go odpalic. sam juz niewiem. wszystkie dysze przeczyszciłem (przedmuchałem sprężarką), zajzałem do mambran(blaszki sa szczelne i wszystko jest w porzatku). Niewiem co mam dalej robic, podejzewałem jeszcze, moze pierscienie ze są popekane i utrudniaja prace silnika na wolnych obrotach. Jesli chodzi o działenie w dalszej fazie, to w maire podkrecania gazu silnik zachowuje się dosc normalnie, dochodzi do 10 tys. Dzisiaj postaram się zajzec do cilindra. prosze o jakieś podpowiedzi i mozliwą pomic, z góry dziekuje.
  8. Kupiłem gaznik do mtx 80, (hm183) i przy regulacji nawet jak śróbe do regulacji przepustnicy podkręce na maksa, to mam problemy z odpaleniem. musze kopać i lekko podkręcac maneteke gazu dopiero wtedy sam załapuje. Zauwazyłem ze czym silnik jest bardziej gorący tym trudniej go odpalic. sam juz niewiem. wszystkie dysze przeczyszciłem (przedmuchałem sprężarką), zajzałem do mambran(blaszki sa szczelne i wszystko jest w porzatku). Niewiem co mam dalej robic, podejzewałem jeszcze, moze pierscienie ze są popekane i utrudniaja prace silnika na wolnych obrotach. Jesli chodzi o działenie w dalszej fazie, to w maire podkrecania gazu silnik zachowuje się dosc normalnie, dochodzi do 10 tys. Dzisiaj postaram się zajzec do cilindra. prosze o jakieś podpowiedzi i mozliwą pomic, z góry dziekuje.
  9. Bo ja sie troche dziwie, poniewaz umiem bez prolemu regulowac wolne obroty, tylko ze jak motor chodzi stabilnie na 2,5 tys i odkrecam troche na przepustnicy zeby te obroty zmniejszyc, to jak juz zejdzie ciut ponizej 2,5 tys to odrazu spada do 1,5 a póniej jak jest dobrze rozgrzany to gasnie. Dlatego zastanawiem sie czy zostawic go na 2,5 ale według mnie to za duzo jak na wolne obroty? I niemoge go ustawic na 2tys bo wtedy chodzi najmniej spokojnie albo wzrasata albo spada do 1,5? Śrube mieszanki reguluje stopniowo az do momentu kiedy oborty przestają wzrastac:) A mógł by mi ktos powiedzeci na ile uwas są ustawione wolne oborty? I czy ten nagły spadek z 2,5tys do 1,5 to moze byc winą popekanych pierscieni(nie sugeruje ze mam popekane)? Co do poprzednij odpowiedzi, bardzo dziekuje i musze stwierdzic ze niestety niemam tej kontrolki:) i chciał bym jeszcze dodac ze jak motor nie jest fest rozgrzany to jakos te obroty sie utrzymuja i chodzi spokojnie jednak po dłuzszej zezdzie całkeim są rozregulowane bo gasnie, niewiem jak sie juz zato zabrac. pomocy
  10. Witam ponownie:) Mam takie pytanie do posiadaczy mtx 80 (powietrze): Jakie powinny byc wolne obroty w mtx 80, zastanawiam sie czy powinny ciut przekraczac 2tys czy byc ponizej 2 tys. pomózcie bo cos niemoge go wyregulowac:( Z góry dziekuję
  11. A wie ktos konkretnie ile pali taki MTX 80 chłodzony powietrzem? Chciałbym jeszcze raz poruszyc temat dyfuzorów i koncówek. Poniewaz chciałbym wykonac zabieg wybebeszania tych czesci, jak to zrobic, poprostu mam rozcinac dyfuzor? Pomózcie prosze!
  12. Sprubuje tego ze świecą, Dzisiaj rozkręciłem gaznik, posprawdzałem czy wszystko jest na swoim miejscu i w jakim jest stanie, okazało się ze w dosć dobrym tylko jeszcze go dobrze oczyszcze. ILE moze palic taki MTX 80 bo ja czuje ze mój to pali jak ciągnik, bardzo duzo, jak to wyregulować zeby mniej palił, bo gaznik hondy jest tak skonstrułowany ze jedynie moge się bawić regulacją iglicy przepustnicowej, a to nieiem czy tak duzo da. Pływak jest cały plastikowy wiec nic tam sie nieda zrobić. Pomocy!!!
  13. Czesć wszystkim jestem tu nowy posiadam honde MTX 80 (powietrze). Mam równiez schemat eklektryki do niej jak cos to pisać na gg. I równiez mam takie pytanko Na jekie obroty według was powinien wchodzic MTX 80? Mój dochodzi do 8tys. a potem to wyglada jak by była jakas blokada. czy MTX 80 mają jakies blokady, czy blokadą moze byc CDI w ukąłdzie elektrycznym. Pomózcie bo nieiwem czy to poprostu jest kwestia wyregulowania gaznika, przecież liczniki siegają az do 11 tys a wydaje mi się ze bez problemu powinien osiagac na luzie conajmniej 10tys. pomocy z góry dziekuję. jesli sie myle poprawcie mnie. pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...