Skocz do zawartości

RobertK

C.Y.C.
  • Postów

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    http://www.bikepics.com/members/robik9/
  • Skąd
    Praga Południe

Osobiste

  • Motocykl
    Royal Star T. D.
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1808613
  • Strona www
    http://www.ynox.com.pl

Osiągnięcia RobertK

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Drodzy Koledzy Kompletnie nie wiem w które miejsce wsadzić moje pytanie. Z jednej strony pod warsztaty ale z drugiej Royale są u nas w kraju nietypowe i nie łatwe w obsłudze. Adelka własnie skończyła 40tysi i muszę jej zafundować grubsze regulacje. Gaźnik kontrole zaworów itd. Zatem pytanie do ludzi z Warszawy o naprawdę dobrego fachmana. Na połczyńskiej był kiedyś mechanik blondyn w średnim wieku o ile dobrze pamiętam, który wiedział wszystko w temacie. Po zmianach już go tam nie ma a ja nie pamiętam jak miał na imię i nazwisko chociaż robiłem u nich kiedyś większy przegląd. Zatem podsumowując może ktoś pomoże mi go namierzyć albo podsunie serwis który nie spieprzy sprawy. Piszę nie często więc jeśli naruszyłem cokolwiek post do usunięcia lub przeniesienia.
  2. Ja lat temu kilka zamieściłem na swojej stronie podział Royalstarów. Chętnych odsyłam http://www.ynox.com.pl/stventure/venture.htm Według mojej wiedzy tak samo jak w przypadku Dragów i Wildów przydomek Midnight był określeniem dla wersji na rynek USA. Więcej chromu lub inne niz w europie i azji malowania. Zawsze można je poznać po innym logo na baku. W przypadku Ventury pociągnęli poprostu linię nazewnictwa.
  3. Mój TD idzie jak po sznurku jeśli nie ma kolein i nie wieje wiatr. Jeśli występują w/w nie przekraczam 140 :biggrin: Co do owiewki się nie wypowiem bo nieposiadam.
  4. Tak jak napisane powyżej, też u mnie klekocze. Przy delikatnym wciścięciu klamki klekotanie ustaje. Mam to od nowości i jest to efekt pływających zacisków. Zaciski + klocki i klekot gotowy. Ja stosuję metodę WGR (weź głośniej radio) W TD po większym przebiegu na dziurach daje dzwięki mocowanie szyby (te plastikowe rolki). Może kiedyś zamówię lub dorobię nowe.
  5. Potwierdzam, drgania kierownicy w moim DragStarze były spowodowane brudnymi zaciskami. Wydaje mi sie że wtedy zbyt ciasno były wpasowane klocki w zaciskach. Po wyczyszczeniu wymianie klocków minęło. Oczywiście przed dobraniem się do zasisków sprawdziłem łożyska koła, główki ramy i stan opony co nie pozostaje bez znaczenia.
  6. Przyznam sie w tajemnicy, że wylałem w okolicach amortyzatora połowę WD 40 a dzwięku nasłuchiwałem przez słuchawki mojej Matki lekarki :biggrin: . No i ni chu chu. nie wiem co to. Dzięki Bogu nie jestem sam :biggrin:
  7. To ja zapodam swoje pytanie do fachowców od Royali Mam swojego Tour Deluxa od nowości. Od samego początku eksploatacji skrzypi mi tylny wahacz, dzwięk pojawia się przy siadaniu lub wstawaniu z siodła. Przypomina soś jak by posieranie gumy łamane przez sprężynowy metaliczny odgłos. Mija kruszynie jak jadę w deszczu lub zafunduję jej kąpiel. Wnioskuję że coś gdzieś od nowości pracuje na sucho. Nawinąłem z tym dzwiękiem ponad 30 tysi i kompletnie nic się nie zluzowało w zawieszeniu a dzwięk mnie poprostu denerwuje. Mam pecha do tylnego zawieszenia, przy przebiegu ok 10 tysi dobiegało z tyłu trzeszczenie w czasie wolnej jazdy (przytafiło mi się na wycieczce po Szkocii) co w konsekwencji okazało sie być złym zaklinowaniem opony na feldze. Kurcze przeczytałem to co napisałem i nie wiem czy ktoś będzie wiedział o co mi chodzi, ale dobra spróbujmy :biggrin: Co do szyby (widziałem ten wątek wcześniej) to ja przy moim nikczemnym wzroście 170 cm pierwsze co chwyciłem w rękę było wyżynarką. Musiałem obciąć ok 7 cm żeby widzieć co kolwiek z za mojej szyby która jest wielkości witryny sklepowej :biggrin:
  8. RobertK

    Włochy 2009

    Nic nie polecam żeby nie było na mnie :) Tak naprawdę to wybór jest duży i w 3/4 dotyczy raczej młodych wineczek. Na prośbę o półwytrane bez kwasu pani nie trafiła tylko z jedną butelką. Więc wniosek z tego taki że raczej zna się na robocie i poda coś co chcesz.
  9. RobertK

    Włochy 2009

    Dokładnie tu http://maps.google.pl/maps?f=q&source=s_q&...29&z=16&iwloc=A
  10. RobertK

    Włochy 2009

    Cześć Trochę posiedziałem i spłodziłem wreszcie opis mojej tegorocznej wyprawy. Poświęciłem trochę czasu na szczegóły więc jeśli ktoś chce skorzystać to bardzo proszę http://www.ynox.com.pl/wlochy/index.htm Więcej moich wyjazdów www.ynox.com.pl
  11. No jak byś nie miał płynu w chłodnicy. A przynajmniej za mało.
  12. No to może w związku z tym że nastał czas zimowego dłubania przy sprzęcie podasz trochę więcej szczegółów. Też jestem na etapie klocków i opony tyle że tylnej.
  13. Bardzo proszę :icon_biggrin: Z tymi zdjęciami to świetny pomysł. Sam jestem jak ona wygląda od środka :) Jak będziesz miał takowe to podeślij.
  14. Twój email doszedł. To moja odpowiedź poleciała w nicość. (a tyle się napisałem). Zatem tą drogą http://www.ynox.pl/film/service.pdf
  15. Jeżeli chcesz daj znać na priv albo emaila. Dam Ci link do mojej strony na której umieściłem serwisówkę. Jes to co prawda rok 99 ale miska powinna być taka sam co u Ciebie. Plik w pdfie ma 12Mb
×
×
  • Dodaj nową pozycję...