Skocz do zawartości

pienio

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pienio

  • Urodziny 09/14/1981

Osobiste

  • Motocykl
    aprilia rx 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4529165

Informacje profilowe

  • Skąd
    krakow

Osiągnięcia pienio

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. czesc. Problem mam taki ze mi migacze za szybko migaja.Mam orginalne z przodu i male(http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=180172726134&ssPageName=STRK:MEWN:IT&ih=008) z tylu.Czy ja musze miec te same kierunkowskazy z rzodu i styly zeby tempo w jakim mrogaja bylo legalne. dzieki za pomoc pozdro
  2. sluchaj a jak ty go masz ustawionego moze ja go zle ustawiam? jak bardzo masz ta srube naciagajaca linke wykrecana ? masz moze jakies info jak to usatwic jakis link dzieki
  3. motor przyspiesza i jezdzi calkiem normalnie tyle ze tak jak mowie nie ma tego przyspieszenia na calkowitym odkreceniu manetki czyli co nie dziala? co mam zrobic dzieki
  4. czesc problem tego typu motor ma moc ale do trzech czawratych odkrecenia manetki gazu(na kazdym biegu).na pozostalej jednej czwartej wogole nie przyspieszai brzmi jakby nie dostawal paliwa albo go nie spalal. sparawdze filtr paliwa (moze paliwo nie dochodzi w odpowiednich ilosciach) patrzylem czy cos zle nie ustawilem Power velvu bo sie to zcaelo dziac krotko po tym jak go przestawialem wymienilem swiece -bez zmian przestawlem ustawienia gaznika -bez zmian czy to moze byc cos z elektryka i moze z wono swieca pracuje i przez to paliwo nie jest zpalane w odpowiednim tempie czy komus sie cos takiego kiedys dzialo? dzieki pozdro
  5. jaki lancuch do APRILIA RX 125????? prosba o info. dzieki
  6. Chyba cos z miom oczkiem jest bo nie widze zadnego innego oczka Gdzie dokladnie to jest? dzieki
  7. czesc Kilka dni temu ustawilem dobrze power valve i wydaje mi ze od tej pory motor daje dwieki jak by by ' pracowal na sucho' kiedy jest na postoju na wolnych obotach tylko.Silik daje dziwe' cyc cyc cyc-jak by lyzka o blache uderzac ' odglos jak by pracowal bez oleju. 2T olej zbiornik pelny i wydaje sie go ubywac.Nie wiem ja w skrzyni bo nie wiem jak sparawdzi jego poziom(ale z 600 km temu wlalem 600ml nowego oleju-chyba go tak szybko nie wypilo).Moze mi ktos powiedziec jak w RxX 125 z 1991 sprawdza sie poziom oleju w skrzyni(nie mam zadnego bagneta, czy wskaznika, czy sruby ktora odkrece i widze jego poziom. dzeiki
  8. haha Tak klamka poprostu sie zapada czasem a motor nie hamuje A ostatnio mi sie zablokowal zkoleji , i nie moglem ruszyc. Tak musze odpowietrzyc. Tam jest taka srubbka ktora sie zpuszcza plyn , nie.Zakladam werzyk na nia i wkladam ten werzyk w pojemniczek z plynem chamulcowym(tak tylko zeny koncowka byla przykryta , nie. A potem pompuje stopniowo klamka, ciagle usupelniajac na pewnym poziomie zbiorniczek nowym plynem i tak az mi zacznie wyplywac nowy plyn przez rurke. tak ma to byc.ktos mi tu tlumaczyl jak to zrobic. dzieki pozdro
  9. :) czesc okazalo sie ze sie wielcy brytyjscy inzenierowie nie popisali i kiepsko mi gaznik ustawili(miejmy nadzieje ze to to to ttto to to) podregulowalem lekko gaznik i motor ma swa moc. Chyba ze ten problem co mialem pojawia sie dopiero po jakims dluzszym odcinku przejechanym.zobaczymy. jak na teraz pozostaje problem z zanikajacy hamulcem noznym co jest dosc zaskakajuce gdy podjezdzam do swiatel. takze plyn wymienie. nie? dzieki chopoki wielkie pozdro :icon_biggrin:
  10. czesc jak sie masz chlopie? jedyne obiawy to to ze jak gazuje to nie ma na gaz takier reakcji jak powinna.motor jest bardzo slaby a wchodzi na wysokie obroty tak jak powinien.(wsumie to on sie dlawi lekko, pyrka ja 50cm silnik i tak jak pisalem przmi jak by mial za malo paliwa a za duzo powietrza w mieszance, ale na postoju jak go nie gazuje chodzi rownomiernie, ladnie- brzmi normalnie ).piatke to ja musze wbijac po 10 secundach rozpedzania i jade 60 na godzine. jesli chodzi o gaznik to motor byl w serwisie gdzie podobno gaznik wyczyscili, ustawili wysokosc plywaka(ja tam cos popieprzylem),zmienili swiece,dokrecili igle przepustnicy(podobno to bylo przyczyna ze motor gasl i go zalewalo), i ze cos tam figlowal z elektryko(nie wiem na ile to jest prawda-moze chcieli zarobic wiecej) dzieki za pomoc Lukasz
  11. czesc WLAsnie po misiacu pieprzenia sie z z tym moto zrobilem 100 km i znow sie cos dzieje. Motor nie ma mocy na kazdym przelozeniu.Moja max predkosc to 80 km/h(zylowanie ostre). Co z nim nie tak. Czy przyczyna moze byc gaznik(niesadze bo przmi normalnie, moze troszke za duzo purka jakby mial za duzo powietrza w mieszance) ale czy to by oslabilo go tak bardzo, niesadze. wydaje mi sie ze starcil kompresje.Czym to moze byc spowodowane?Czy to tylko uszkodzenie pierscienia, moze tloka czy cos jescze moze to byc. Niedawno zciagalem cyclinder i i moze cos wtedy zdupczylem, ale czemu problem pojawil sie dopiero po 100 km.(poza tym wydaje mis ze wszystko zlozylem ok). Moze pierscienie zoastaly uszkodzone bo nie bylo smarowania silnika.() a moze to jakas glupota(oby). dajcie cyne co moge zrobic. dzieki wielkie pozdro
  12. czesc juz jestem blisko mam problemy z wyregulowaniem gaznika mam dwie sroby:jedna jak jest odkrecana zamyka przepustnice(tzn zmniesza szczeline az ja zamyka) przy tym samym zwiekszajac ilosc paliwa dochodzacego do gaznika(??????? czy tak to dziala) a druga to sruba jest do regulacji skaldu mieszanki pal-pow nie? pierwsza odkrecam stopniowo zeby zmniejszyc obroty a jak juz przygasa to odkrecam druga ktora sluzy troche jak pokretlo TUNNING w radiu czy to prawda?). i tak ustawilem go ze na postoju sobie spokojnie tyka wmiare ale jak go czasem pogazuje dobrze to mi potem gasnie. co sie tez dzieje i jest najwiekszym problemem jest ze przy redukcji z wyzszych biegow motor tez gasnie( jak wyzej przy postoju tyle ze wczasie jazdy- pogazuje go i jak go przestaje gazowac to gasnie) wogole czasem sie tak zachowuje jak by sie sam rozregulowywal.Jest ustawiony na spokojna prace a tu przyspiesza ja zwalnia, chodzi nie rownomiernie. sprawdzilem sprzego(linke) i jest wystarczajaco naciagnieta(jak ja bardziej naciagne to no jest nonstop wysprzeglony-takze jest naciagnieta na maksa). Wydaje mi sie ze to z gaznikiem jest cos nie tak czy to normalne ze pali tylko na zsaniu? co ja moge jeszcze z nim zrobic dajcie cyne prosze pozdro :wink:
  13. siemanko dobra z tym juz dalem rade.Rozkrecilem gaznik i okazalo sie z ze plywak nie domykal zaworka i dlatego sie tam wlewalo paliwo i gaznik sie przelewal. dobra zkrecilem ipieknie na kopa odplalil.zgasl bo niewyregulowany wiec poszedlem obczajac jak go wyregulowac.zaczalem rubkami krecic tak jak tu http://ataman.junak.net/naprawa/137.html pisza i chcialem go dopalic a tu nic.ani pchanie ani kopanie. to odkrecilem zeby sprawdzic swiece i swieca byla schlastana olejem. chyba moze olej tam sie znalesc, czy nie? moze to jeszcze ze smarownia jak skladalem tlok z cylindrem. prad mnie pokopal jak kopnolem i iskra jest takze git(oczywiscie jak swiece z oleju przeczyscilem) czy to wlasnie jest to co sie nazywa zalniem swiecy?? i czemu to nastapilo powiem wam ze juz z tym moto wymiekam od miesiaca tylko przy nim robie. a odkad kupilem zrobilem moze z 10 km :biggrin: chlopaki dajcie kody co ja moge z nim zrobic pozdro dzieki wielkie
  14. czesc tak okazalo sie ze to byla przepustnica zle wsunieta. dobra motor odpalil( od kopa nawet :banghead: ) ale mam inne problemy z nim w czym jeden jest zasadniczy: -paliwo mi wycieka od spodu gaznika jak jest kranik otwarty i silnik nie pracuje -jechalem na nim kiedy sie poprostu przy okolo 40 km/h zgasl i go juz nie moglem odpalic kiedy go kupilem pojawil sie dokladnie ten sam problem co teraz i zaczalem niepotrzebnie rozkrecac silnik, starcilem nad nim z miesiac i jestem znow w punkcie wyjscia chlopaki prosba , dajcie wskazowki :banghead: dzieki
  15. Dzieki za info Jutro bede mial czas zeby tam zagladnac. Tak przy okazji co to sa 'simeringi'? A czyli mowicie ze powietrze inne niz z filtra moze sie do gaznika dostawac. obczaje dzieki pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...