Skocz do zawartości

lizardking

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lizardking

  • Urodziny 07/05/1977

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    konin

Osiągnięcia lizardking

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Mam pytanie do użytkowników motocykli. W moim gpz 500S 96 rok. zauważyłem luz pomiedzy pistą tylnego koła a mocowaniem tylnej zębatki. Domyślam się że występują tam jakieś gumowe wkłady. Chciałbym dowiedzieć się czy luz w tym miejscu jest normalny a jeśli nie to czy jakieś istniejące tam wkłady można zakupić jako część zamienną czy wymienia się to razem z kołem ?
  2. Nie chciałbym znów zawracać nikomu głowy ale pomimo iż nauczyłem się korzystać z opcji szukaj i nawet znalazłem temat o kosztach rejestracji motocykla spoza polski a konkretnie z niemiec to i tak nie udało mi się dowiedzieć czy opłata recyklingowa /500 pln/ jaka wnosi się rejestrując auto obowiązuje też przy rejestracji motocykla. Domyślam się, że motocykle nie podlegają pod akcyze i martwi mnie tylko ten recykling.
  3. Qurwa, zapuściłem ten temat - moderator skasował bo zdublowany, szukam po całym forum i nie widzę. Proszę o odpowiedx jaka jest procedura rejestracji moto z niemiec albo link gdzie na forum to znajde
  4. Wielki DZIĘKI dla Breżniewa. Napisz jeszcze na co zwrócić uwagę przy kupnie, jakieś słabe punkty itd. Wiem że to nie ten dział ale niech już tu zostanie
  5. Dziękuję za wyjaśnienie mi rodowodów poszczególnych typów motocykli i autoramentu poszczególnych wersji. Mi jednak chodzi o coś zupełnie innego. Nie kieruję swego pytania do teoretyków czy motocyklistów-gawędziarzy, czy wreszcie do osób które wiedzę na temat poszczególnych jednośladów czerpią z prasy i internetu. Pytam użytkowników tych konkretnych modeli o niezawodność pojazdu. Podobno w Savage`u po 30 tys. rozlatuje się głowica a GS potrafi dokręcić bezawaryjnie do 100 tys. Proszę o wypowiedzi posiadaczy danych modeli, o wiedze na podstawie doświadczenia z danym motocyklem a czy to będzie cruiser czy dragster to zostawiam "znawcom"
  6. GS czy LS - tak to duży rozrzut, przyznaje ale nie ma dla mnie wielkiego znaczenia to czy będę jeździł chopperem czy naked-bikem. Chodzi mi o to co mam kupić za 5 tys. złotych żeby jeździć a nie naprawiać. To może być nawet inna marka ale powyżej 500 pojemności. Hondy za te pieniądze to 80 - 82 rocznik, Yamahy podobno przekombinowane /5 zaworów/ a kawasaki drogie Doradźcie koledzy...
  7. lizardking

    LS czy GS?

    Witam ! Mam zamiar dołączyć do grona motonitów i zastanawiam się nad zakupem któregoś z modeli suzuki: ls 650 savage lub gs 500 f. Głównie interesuję mnie niezawodność. Proszę o opinie o wspomnianych sprzętach. Dodam ze byłyby to motocykle za ok. 5tys. pln
×
×
  • Dodaj nową pozycję...