Skocz do zawartości

lukaszs551

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lukaszs551

  • Urodziny 07/14/1990

Osobiste

  • Motocykl
    kawka kx450f
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3949780
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    bialystok

Osiągnięcia lukaszs551

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. ja to powiem szczeze ze mialem derbi przez jakies 2-3 lata (senda DRD) i powiem ze przez ten caly czass co ja mialem to nie mialem, z nia najmniejszego problemu silnik to miala naprawde dobry jedyne co w niej wymienialem to wiadomo naped linki itp ale ogolnie derbi sa uwazane za w miare dobre pojazdy ale oczywisc dla dziecka na poczatek kariery
  2. trzeba bylo im po prostu powiedziec w salonie niech wszystkie blokady zdejmoja bo inaczej nie kupisz i tyle a nie teraz myslec gdzie moze byc
  3. Jak na poczatek to jak nie masz pewnosci co do moto to najlepiej poprostu dac do serwisu niech zrobia przeglad i ci wymienia co trzeba bo jak w 4paku cos sieposypie to placisz sporo wiec warto sie upewnic a rozgrzewac to poprostu po odpaleniu niech chwile postoji przed jazda a cop ile remonty to raczej nie jest z gory ustalone to przedewszystkim zalezy od tego jak bedziesz dbac wiec warto pamietac o wszystkich wymmianach na czasi oczywiscie o czystosci filtra a to czy dobrz zrobiles kupujac 400 sam sie przekonasz ale wszystko jest do opanowania szczeze to ja sam bylem w podobnej sytuacji :biggrin:
  4. jak na pierwsze moto to drz bedzie ostro kopal i napewno szybko nie zabraknie wrazen a na supermoto to sie napewno lepiej nadaje 4t przynajmniej wg mnie
  5. jak pokaze faktory na wymienione czesci i jest wszystko jak mowi to napewno warto brac
  6. ja to nie wiem jak mozna miec motor i wyciagac go raz w tygodniu na 2 godziny ja tam na swojim smigam wszedzie doslownie bez motoru to praktycznie nie wyruszam z domu a niestety za tym ida wieksze koszta w utrzymaniu a takie pozadniejsze trasy to robie kilka razy w tygodniu zalezy od checi a na dodatek na szczescie ostatnio dostalem 8 litrow oleju do silnika :) i kilka filtrow to narazie wydatki mam z glowy
  7. <wilku> sam tego nie wymyslilem na poczatku sezonu wyslalem do polski wlasnie z usa (na dodatek z californi) motor wejdz na ta strone i albo napisz do nich a najlepiej to zadzwon i ci powiedza 200$ za m3 to naprawde sie oplaca jak sie troche moto rozlozy to za grosze mozna wyslac tu masz strone http://www.polonezparcelservice.com/ i moto jest do odebrania w czestochowie chyhba ze im troche odplacisz to do domu ci dowioza oczywiscie po uregulowaniu cla bo najpierw trafi do uzedu celnego wlasnei w czestochowie a oplaty to mnie wyszly jakies 700 czy 900 zl juz dokladnie nie pamietam bo dogadalem sie z gosciem i w umowie napisalem 500$ i nie zapomnij tylko ze musisz miec umowe podbita przez notariusza a ile wyniesie ubior na krosa to zalezy jaki chcesz kupic (nowe /uzywane) i zalezy wiadomo jakie firmy srednio z 2-3 tys zl za nowy komplet
  8. MI nie chodzi o to ze ja nie wiem jak jest z utrzymaniem 450 tylko ciekawi mnie jak to poprostu robia inny a w ksazeczce serwisowej akurat w mojej kawce producent zaleca wymiane tloka z pierscieniami co 15 h a korby co 30h dla mnie akurat najgoesze jet zminianie oleju i filtra co 15h bo jak sie jezdzi srednio 2h dziennie to trezba co tydzien wymieniac i na dodatek sie nie naleje byle czego tylko syntetyk a to troche kosztoje
  9. a moze teraz cos o utrzymaniu 450 4t bo jak narazie nikt nic o tym nie wspominal ciagle dyskusja toczy sie na temat 125/250 ciekaw jestem co ile czasu i co wymieniacie w 450
  10. sprowadzenie z USA wcale duzo nie kosztuje 200$ za metr szescienny sie placi jak statkiem plynie tylko ze sie czeka ponad miesiac i trzeba cos pokombinowac przy umowie bo placi sie podatek 22% i clo podajze 6% wiec jak wpiszesz normalna cene w umowie to ani troche to sie nie oplaci bo za same oplaty wyjdzie bardzo duzo
  11. Ja rowniez uzywam motul i sie spisoje calkiem dobrze i co wazne nie klei sie az tak i nie przyklejaja sie do niego jakies brudy
  12. tak patrzac na ten caly temat to powinien on nazywac sie dt125 vs dt80
  13. z tym ze poszukaj w usa to sie zgodze quady tu sa akurat sporo tansze i zazwyczaj na wypasie tj. jakies tuningi itp
  14. Dzieki wielkie nigdzie nie moglem tego znalezc
  15. wie ktos ile ma zebow seryjna zebatka tylna w kx450f z 2006??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...