No witam również i gratuluję nowego nabytku :biggrin: Co do linki ssania rzeczywiście po wyciągnięciu trzeba ją przekręcić i nie powinna się ruszyć. Od zeszłego sezonu również śmigam Intruzem tylko, że troszeczkę nietypowym jak u nas bo VS700 w wersji USA :) nabiłem już nim trochę km i nie narzekam a wręcz jestem bardzo zadowolony :) kupiłem go z zamiarem jazdy a wszelkie mankamenty zostawiłem sobie na zimę. Oczywiście sprawdziłem wszystkie płyny oleje i filtry oraz hamulce (trzeba było tylko dolać oleju do dyfru z tyłu) a tak nie ruszałem nic i nic mnie nie zawiodło :) Co do zawiechy to rzeczywiście trzeba ją poprawić (solo jest ok) ale jak się jeździ z pasarzerem to nie daje rady, tak przy okazji może ktoś zna sposób na usztywnienie tylniego zawieszenia? Czy amortyzarory od VS1400 coś poprawią? Słyszałem, że ktoś w Łodzi dał do dorobienia same sprężyny na twardsze, może ktoś zna temat i namiary na takową osobę, firmę która by dorobiła takie sprężyny? P.S. Mam dylemat co do uszczelniaczy przedniego zawieszenia ponieważ na mikrometrze widnieje szerokość niecałe 36mm przednich lag. A biorąc pod uwagę, że moto pochodzi z USA po przeliczeniu mm na cale wychodzi 1,4" nie mogę dostać uszczelniaczy o średnicy wew między 35 a 36mm czy orientujecie się czy dostanę uszczelniacze wyskalowane w calach na te 1,4"? I czy naprawdę jest możliwość żeby przednie lagi nie były metryczne na średnicy? dzięki za odp pozdrawiam Stach