
wallyb
Forumowicze-
Postów
19 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O wallyb
- Urodziny 12/11/1977
Osobiste
-
Motocykl
yamaha 1600
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
jasło
Osiągnięcia wallyb

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
myśle że propozycja zlotu xv1600 jest bardzo interesująca sam jestem posiadaczem tego zacnego motocykla i z miłą chęcią spotkał bym ludzi użytkujących te motocykle wymienił z nimi spostrzeżenia przy kufelku piwa ps impreza mogła by być w centralnej polsce wtedy wszyscy meli blisko ale Kletno mi też pasuje bo chętnie klepne te pięć setek
-
witam cie bracie gamerski co do szyby to nie wiem ale ja posiadam orginalny stelaż do mocowania szyby i moge ci go odsprzedać a jak pytałem w salonie 2 lata temu o szybe to mi powiedzieli 2000 zł więc kupiłem zamiennik wiem że nie taki ładny ale dwa razy tańszy ps pogadaj z bogusiem jego brat wraca ze stanów w marcu to może ci kupi na miejscu a koszt tam to jakieś 900 zł i dorzuci do gratów dla mnie pozdro
-
też myślałem że to świece i założyłem nowen które i tak miałem zmienić nic nie pomogło pozatym gdy silnik pracował na wolnych obrotach cylinder z tylny był zimny a świece po wykręceniu były suche tak więc ja stawiam na gażnik tylko na chłopski rozum skoro jeden działa dlaczego drugi nie po gwałtownym dodaniu gazu cylinder się budzi do życia?????
-
witam kolegów dzisiaj wyciągłem wildka aby go przepalić i na wolnych obrotach nie działa tylni cylinder nie wiem czy to spowodowało usunięcie ajsa który usunąłem kilka dni temu czy cuś może jest potrzeba wyregulować gażnik ale jest 1 więc cylindry powinny pracować równo świece są ok jasienią silnik pracował ok może ma ktoś jakiś pomysł ???????
-
dzięki za linka tylko ja w ząb angielskiego nie umiem może by streścił mi ktoś to po naszemu
-
panowie jeszcze raz potrzebuje info na temat regulacji zaworów byłem w autoryzowanym serwisie yamahy w którym oczy wystawili jak im powiedziałem że w wildku reguluje się zawory więc już napewno moje moto tam leczyć nie będą mam więc prośbe może ktoś regulował zawory i podpowie mi jak to zrobić w jakim położeniu ma być wał i czy może są jakieś punkty w ktrym ten wał ustawiamy?
-
mam pytanko do szanownych kolegów jakie luzy zaworowe mam ustawić w wildku pozdro
-
no jeżeli chcą zapiąć wszystko na ostatni guzik i ma być porządek to pewnie takie zapisy mają sęs ja trase będe musiał podzielić na dwa etapy bo 800km to mi sie zdażyło zrobić pare razy ale 1000 z hakiem to nie ma szans ale to daleka przyszłość pozdro
-
czemu nie można by za rok zorganizować wyjazd do niemiec tylko co z tymi zapisami rok wcześniej czeba się zapisywać jakoś to dziwnie wykombinowali a wildków faktycznie w polsce przybywa i powoli się nam poprawia a i motocykle są w normalniejszych cenach nie to co pare lat temu ps. ile kilometrów iest z wrocławia na ten zlot tak mniej więcej
-
a to sory nie wiedziałem że bieszczadzki wild jest w jaśle to oznacza że są trzy i czwarty w drodze
-
u mnie są dwa i trzeci w drodze jak cyc zorganizujen impreze będe chciał się do nich wybrac a jeżeli powstanie grupa wild/road star to z chęcią się z tą ekipą zapoznam a puki co dzięki za informacje i do zobaczenia w trasie
-
no to mnie pocieszyłeś bo mój ma też coś koło tego i nie regulowałem tego ustrojstwa silnik chodzi bez zarzutu obiechał ze mną nie jedną trase i nigdy nie zawiódł i narazie nie będe tego ruszał a ps tworzy się jakaś ekipa wildków coś na wzór valkyrie bo jeżeli tak to moge być zainteresowany bywam na imprezach valkyrie i naprawde chłopaki tworzą niezłe inprezy
-
to jestem niemile zaskoczony bo wildka kupiłem po to żeby nie jeżdzić z nim po serwisach i wszystko przy nim robie sam a tu taka kupa słowo serwis działa na mnie jak płachta na byka i moim zdaniem czym dalej od niego tym dla wildka lepiej a z tym to chyba nie poradze sobie sam mam jeszcze jedno pytanie czy jak nie będe tego ruszał to na mój gust z czasem będzie głośniejszy silnik ale zaworów nia powinno powypalać jeśli się myle prosze o sprostowanie
-
a jak często sie to cudo reguluje a jak czesto się to cudo reguluje
-
mam pytanie czytałem na tym forum że kilku posiadaczy wildków przeprowadziło regulacje luzów zaworowych tylko że tam jest przecież hydrauliczne kasowanie luzów a tego podobno sie nie rusza może mnie ktoś oświeci o co w tym chodzi pozdro