Skocz do zawartości

przecinak90

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O przecinak90

  • Urodziny 12/08/1990

Osobiste

  • Motocykl
    aprilia rs 125:D
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1115120
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    warszawa

Osiągnięcia przecinak90

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. jeżdżę już 6 lat i jakieś pojecie o jeździe mam ,tyle że akurat nigdy nie miałem żadnych problemów z rama ,a ty mi nie będziesz mówił, czy mam sie barwic pdr. od fizy czy motocyklami pzdr
  2. ALE JA NIE MAM PEKNIETEJ RAMY TYLKO WGNIECONA!!!I NIE CHCE OD WAS SIE DOWIEDZIEC CZY BYSCIE TO ZROBILI CZY NIE TYLKO CZY JEST BEZPIECZNIE NA TAKIEJ JEZDZIC? Motor jest prosty tyle ze ma wgniecenie wielkosci zlotowki, motocykl to suzuki gsxr 600 99r
  3. nie chce zakaldac nowego tematu wiec pisze tu. i dla mnie to nie jest glupota bo to ze sie pytam o wgniecona rame czy jest zagrozeniem nie uwazam za glupote nie jestem doswiadczony wiec pisze tutaj, i prosze o jakas konkret odp. czy da sie na takiej wgnieconej ramie jezdzic? wgniecenie jest wielkosci złotówki.
  4. a ja mam pytanie czy jesli Rama ma wgniecenie, ale jest prosta, to czy jest ona również tak niebezpieczna, jak rama z pęknięciem?
  5. witam mam taki problem ze amoto mi chodzi na luzie normlanie bez zadnego przerywania tak samo dzieje sie na 1 biegu ale jesli wzuce na 2 3 itd to zaczyna przerywac przy wyzszych obrotach. nie wiem jaka moze byc tego przyczyna swiece mam nowa gaznik przeczyscilem dzis i nic nie dalo. stalo sie to przy jedzie nagle jechalem i zaczela mi ja dlawic na wysokich obrotach jaka mzoe byc tego przyczyna??
  6. no deba czyli sie zablkowalo tak sie mowi przynajmniej ja tak mowie no ale za 100zl kupisz tlok jakiejs hujwoej firmy a jesli masz do kupienia okazje cylinder za 350zl i to seryjny cylinder a nie jakijes innej nie znanej firmy to chyba kupic mzona po taniosci a tloki dobrej firmy sa od 300zl wiec chyba mam racje nie patrzlem kiedy ten temat zalozyles
  7. taaaa mialem idnetyczna sytuacje w sowjej rs 125:P kupilem ja z mrygajca lampka od oleju a typ od ktorego kupilem powiedzal ze mgoe z ia jeszcze dlugopojezdzic a po 2 dniu od kupna jade sobie ze 120 i nagle kolo deba staje zjezdzam na pobocze po czym odplaic nie chce ale po pewnym czasie odpalila okazalosie ze wlasie zatarlem silnik bo oleju juz nie bylo jak narazie to dzis jej ie zrobilem chcoiaz kupilem juz cylinder na allegro;p za 350zl noi bede tlok dobieral za 400zl(vertexa) i radze ci nie kupuj jakichs hujowych tlokow za 100zl bo to juz lepiej wylozyc wiecej hajsu a kupic lepszy pzdr
  8. Witam chacilbym sie dowiedziec gdzie mozna kupic torowe plastiki dokladnie chodzi mi do aprilii rs 125 jesli zna ktos jakas strone lub jakis inny portal do przerobek plastikow(oprocz plastbike tam juz prubowalem) to piszcie
  9. Siema chcailbym sie dowiedziec od kogos kto posiada rs 125 czy poruwynwal juz plastiki ze straszej budy do nwoszej? pytam sie b chcialbym wlasnie zamienic moje plastiki od starszej budy powod bardziej mi sie podobaja pzdr
  10. co racja to racja stoi ona tam bardzoooo dlugo ale przez to myslicice ze wiele osob ja ogladalo i nikt nie kupil? niedawno mito na allegro bylo z 25moto a teraz strasznie zmalalo do 10 i jak narazie nie ma z czego wybierac..;/ zna ktos jeszcze jakies inne zrodlo do szukania moto oprocz otomoto i allegro? :biggrin:
  11. a ta rska tez jest zajebista http://moto.allegro.pl/item208044995_aprilia_rs_gs_125_.html co prawda slyszlaem ze jesli bym kupil cos stuningowane na 160 to potem jak mi pierdolnie jedna czesc to mam duzy klopot prawda to :) a z mito jesli mialbym teraz wybierac to http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M358914 ta zwraca na mnie najbardziej uwage co prawda jest po szlifie ale jak na ten rok to typek za nia duzop nie chce ale najbardziej przeraza mnie przzebieg: 18 971km rozumiem ze duzo na niej nie pojezdze bo wszscy mowia ze szlif bedzie mnie czkeal przy 20?
  12. kasy nie mam az tak duazo akurtat mama mnie sponosruje:D i nawet nie mailbym bym 1000zl do dolozneia do lepszego. co do transporu to powienien mnie wyjsc kolo tak mysle 1000zl sie jednak zastaniwam . co do nsr napenwo nie kupie. mzoe ma ten troche sporotwy charakter ale jakos do niej mnie nie kusi zreszta one sa drogie za 7000tys mozna kupic ok 98r. patrzylem, zasatnaiwam sie nad ta mito bo ona tez jest zajbsita ale przeraza mnie to ze ona ma jakies inne wszytkie czesci od tradycyjnyach moto(srubki itd).Chyba jednak wybiore mito... za ta rske z berlina bym jeszcze duzo czasu i kasy mial wydac:(
  13. no wlasnie o to chdzoi ze apka nwoka mi sie bardziej podoba natomiast mito tez ma ladny wygladhttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M455349 ta rska jest zajbesita noi okazja:P wiem ze okazje przewaznie sie potem nie oplacaja ale mzoe w niemczech jest naprawde tak taNIO? mitoma mniej czesci widac zreszta na allegro i ponoc nawet glupia srubka od owiewki jest jakas inna na jakis klucz specjlany(tak wyczytalem na innym forum) a chdzoi mi o wyglad i silnik bo nie chce zeby mnie jakis polonez albo cos bralo.Mam duzy dylemat:P rska ladnijesza a mito lespzy silnik. Co robic? mowa oczywiscie jest o 125:)
  14. Witam chce sie dowiedziec co by bylo lepsze mito czy nowa rs'ka, wiec nie piszcie:"ja na twoim miejscu kupilbym nsrke albo cbr" chce tylko ktora z tych dwoch moto ponoc mito jest bardziej awaryjna od rski, ale mito jest szybsza bo ma bardziej wyzylowany silnik i przez to jest bardziej awaryjna? moze ktos to potwierdzic? Sam mam apke rs 50 i jestem z niej bardzo zadowolony wiem ze to nie to samo co 125 ale marka ta sama...piszcie na forum lub na gg:1115120
×
×
  • Dodaj nową pozycję...