Skocz do zawartości

AgentSmith

Forumowicze
  • Postów

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O AgentSmith

  • Urodziny 02/27/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Słupca

Osobiste

  • Motocykl
    WFM M06
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4927064
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia AgentSmith

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich! Od dzisiaj jestem posiadaczem powyższego moto z 1990 roku :) Czy to był dobry wybór czy też nie to się okaże. W każdym razie mam tu już pierwsze pytania na które potrzebuje szybkie odpowiedzi z racji jutrzejszego wyjazdu. 1. Co to za korek z prawej strony na silniku? Może to głupie pytanie ale nie miałem do czynienia z takim sprzętem więc nie wiem. 2. Potrzebuję dokładnie krok po kroku opis wymiany oleju oraz przy okazji płynu chłodniczego. 3. Czy to normalne, że silnik po niedługim czasie jest bardzo ciepły, żeby nie powiedzieć wręcz gorący ( kontrolka temp. wskazywała jak najbardziej normalny poziom)? Chodzi mi głównie o tą prawą stronę przy której jest nakrętka z pkt. 1. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi i z góry mówię że jestem w trakcie poszukiwania serwisówki ;) Zależy mi jednak na czasie i proszę o konkretne odpowiedzi. A no i gdzie jest to oczko do kontroli stanu oleju?
  2. Witam. Dawno mnie tutaj nie było i nie jestem pewny czy to dobry dział, więc proszę o wyrozumiałość ;) Co do tematu, mam pytanie: oglądałem ostatnio GPZ 500s która miała żekomo rozładowany akumulator. Sprzedawca podłaczył przez klemy drugi i moto z wielkim problemem odpaliło ( żekomo drugi aku też był słaby ). Po odbięciu jednej z klem motocykl odrazu gasł. Czy to normalne, czy może jest walnięty alternator? Podobno Shadowy tak mają ale czy Kawy też?
  3. Moto jest zarejestrowane na podstawie umowy darowizn, także spisanie nowej z datą wcześniejszą raczej odpada. A co by się stało gdybym wcale faktu sprzedaży nie zgłosił skarbówce?
  4. Witam Wszystkich. Mam mały problem i mało czasu wiec proszę o możliwie najszybszą odpowiedź. Otóż sprzedaję moto i nieszczęśliwie nie zauważyłem, że moto które otrzymałem po wuju w formie darowizny nie jest u mnie dłużej jak pół roku. Zgodnie z prawem powinienem jako sprzedający zapłacić podatek dochodowy. Moje pytanie: jak uniknąć płacenia tego podatku? Czy jest może jakaś kwota wolna do której ten podatek nie obowiązuje? Drugie pytanie: Do jakiej kwoty kupujący nie musi płacić 2% od wartości pojazdu? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi.
  5. Ok dzięki wszystkim za odpowiedź. BTW. Moto jest z 1964r. Teraz czekam tylko za paroma częściami do lampy i biegnę na przegląd :)
  6. Witam Wszystkich. Nie długo będę rejestrował moją WFM-kę :biggrin: . Byłem w urzędzie skserowali mi dane motocykla. Okazało się że moto było zarejestrowane na wujka. I oto moje dwa pytania: 1. Gdy spiszę umowę kupna moto to muszę iść do skarbówki. Ile będzie kosztował podatek? Czy jest to jakiś procent od wartości moto wpisanej w umowie, czy jakaś stała kwota? 2.(główne) Jak lepiej jest zarejestrować fumkę? Jako zabytek/unikat, czy może normalnie na "zwykłe" tablice?
  7. Chyba trochę przesadzasz z tymi cenami - a właściwie to mocno. Ja nie miałem żadnych znajomości i chromy ( nikle ) w profesjonalnym zakładzie zrobili mi za coś ok 400 zł. Malowanie kosztowało mnie ok. 500 zł. I wygląda tak samo ładnie jak w tamtych latach ( miałem tu kiedyś wystawione zdjęcia ) a wydałem tyle ile napisałes na początku - ok. 1700 - 1800 zł.
  8. AgentSmith

    Paliwo

    Ok. Dzięki bardzo wszystkim za odpowiedź.
  9. AgentSmith

    Paliwo

    czyli o ile dobrze zrozumiałem do np. WFM ( i wszystkich dwusów ) można bez problemu lać zwykła benzynę z olejem i to im nie szkodz?? Proszę o odp. Chcę być pewny.
  10. AgentSmith

    Paliwo

    Witam. Mam pytanie odnośnie paliwa ołowiowego. Kiedyś ołów był w benzynie. Obecnie w paliwie go nie ma. Czy to coś szkodzi weteranom i jakie są tego skutki.
  11. Na początku idzie dobrze więc wątpię aby to była wina gaźnika.
  12. No w sumie pierścienie za dużego luzu to nie miały bo kładłem do cylindra, ale weszły więc założyłem ( były małe problemy z tym ). Jak będę przy czasie to może je wymienię i zobaczę co się zrobi.
  13. Cześć. Jakiś czas temu zmieniłem przy fumie pierścienie. Pięknie chodziła jakiś tydzień ( trochę zapomniało mi sie o dotarciu :banghead: ). Teraz gdy jest zimna ładnie odpala ale po rozgrzaniu podczas ruszania na jedynce - gdy puszczam sprzęgło bardzo słabnie, nawet pomimo tego że daję dużo gazu. Gdy już się bujnie ( z bólami ) to idzie. Ale gdy stanę lub bardzo zwolnię znowu ma problem sie bujnąć. Dlaczego :buttrock: ? Proszę o pomoc.
  14. Cześć. Jakiś czas temu zmieniłem przy fumie pierścienie. Pięknie chodziła jakiś tydzień ( trochę zapomniało mi sie o dotarciu :banghead: ). Teraz gdy jest zimna ładnie odpala ale po rozgrzaniu podczas ruszania na jedynce - gdy puszczam sprzęgło bardzo słabnie, nawet pomimo tego że daję dużo gazu. Gdy już się bujnie ( z bólami ) to idzie. Ale gdy stanę lub bardzo zwolnię znowu ma problem sie bujnąć. Dlaczego :buttrock: ? Proszę o pomoc.
  15. Cze. Sorry że długo nie odpisywałem. Wszystko jest 100% oryginalne. Żadnych podrubek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...