Skocz do zawartości

kikon18

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kikon18

  • Urodziny 01/01/2006

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia classic
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8693804

Informacje profilowe

  • Skąd
    Krosno

Osiągnięcia kikon18

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Panowie, mam takie pytanie, pracownicy ze stacji kontroli pojazdów nie moga znalesc takich danych o motorku LTD 454 a mianowicie chodzi mi o : dopuszczalną mase całkowitą oraz dopszczalny nacisk na oś (F1 oraz F2 w dowodzie). Najlepiej jak by ktoś przepisał z dowodu rejestracyjnego. ( info, potrzebne do zarejestrowania motocykla))
  2. WItam :bigrazz: jestem szcześliwym posiadaczem Kawy 454 z 1991 roku. Mam ją od dwuch tygodni i niestety sa w niej do regulacji gazniki. Kupiłem wakuometry i wyregulowałem ta jedną sróbą żeby było równe podciśnienie. Teraz moto poprawiło swoją prace lecz nie wiem czemu tak słabo wkręca się na obroty. Teraz pytanie: Jaki powinien być poziom paliwa w komorze pływakowej Czy w tych modelach jest możliwość regulacji iglicy ?? ile tak mniej wiecej ma być wykrecona śruba ta od dołu co jest przy każdym gaźnikiem ( chyba składu mieszanki)
  3. Oki dzięki że przynajmniej zechciałes coś napisac :icon_razz: sprawdze dziś, tarcze są nowe wiec nie ma mowy że jakoś sie powycierały i trzeba wymienić. jak nie to jeszcze jedną opcje wczoraj wymyśliłem. Moze jak odchyliłem ten dekiel to linka się gdzies zaczepiła i nie oddaje do końca, a może cos mi tam odpadło, tylko nie wiem wąłsnie jak to zbudowane jest bo nie otwierałem tego do końca. Moze ma ktoś jakiś schemat tego silnika, aprilia classic 125 albo może być też nsr 125 to jest podobny silnik. no niestety :( odpaliłem przed chwilka i ni się nawet nie poprawiło, linke całkiem sciągłem z manetki al to równiez nic nie dało. CO mam teraz zrobić ?? Pomoże ktos ?
  4. Witam. Problem polega na tym że po wymianie oleju sprzęgło mi jak by nie ciągnie. Zaczeło sie od tego że miałem mały wyciek ze skrzyni, postanowiłem to naprwic, nie odkreciłem do końca dekla ponieważ nie mogłem odkrecić jednej śróbki ( nie od dekla tylko od gazu, sórbka znajdowała sie na deklu, nie trzymała go ) ( ąż mi klucze pogieło :icon_exclaim:) wiec popuscięłm te od dekla i odsunołem dekiel na odległos jakieś 4 cm, wyczysciłęm wszystko i nasmarowałem hermetykiem. skreciłem i stało to tak nie zalane olejem jakeiś 2 tygodnie. Dziś przyszedł mi nowy olej taki sam jak poprzednio, niczym sie nie rózniacy, zalałem odpalam, po właczeniu biegu nie chciało za bardzo jechać obroty rosły a motor sie prawie nie rozpędzał, myślałem że może rozgrzać troche silnik żeby sie olej wymieszał, ale to takze nie pomogło, dalej jest tak jak było. Nie wiem co zrobić ?? DORADZCIE COŚ.
  5. a ja mam takie pytanie czy ta zasada że nie wolno z nineralnego na połsynetetyk i z półsyntewtyka na syntetyk, tak samo obowiazuje w oleju przekładniowym. POnieważ ja miałem wczesniej półsyntetyk motula transoil expert 10w40 i teraz przez pomyłke wysłał mi gosć motul transoil 10w40 tylko że syntetyczny. Czy moge wlać ten olej ?? nic sie nie stanie ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...