Skocz do zawartości

robos66

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O robos66

  • Urodziny 09/24/1970

Osobiste

  • Motocykl
    KTM EXC 520
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    mazowieckie

Osiągnięcia robos66

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. W ubiegłym sezonie szukałem w warsztatach napraw tłumików samochodowych, ale nie chcieli ze mną gadać. Przez przypadek przy okazji wymiany wydechu w samochodzie dogadałem się z właścicielem i za 20 zeta sprzedał mi około 1m. maty bawełnianej. Wyciszyłem sobie wydech w Lc4 i jeszcze troszkę zostało. Był to warsztat w Pruszkowie który wymieniał i dorabiał też tłumiki własnej konstrukcji. Jeśli popytasz w takich zakładach to na pewno coś znajdziesz. Powodzenia.
  2. Podejrzewam, że powodem mogą być drgania przepustnicy wywołane luzem na rolkach wózka ale też nie wykluczam wady gaźnika. Już mam dorobioną klapkę z brązu, ale nie jestem pewien czy zadziała, bo silnik jest w naprawie na wymianie zaworów. Okazało się po rozebraniu góry iż resztki aluminium utkwiły w gniazdach i moto straciło kompresję, strach pomyśleć co by się stało gdyby to były kawałki twardego mosiądzu lub brązu! Demolka! Zastanawiam się nad ryzykiem.
  3. Nabyłem niedawno KTM EXC 520 z 2000 z przebiegiem ok. 5000 km. Poprzedni właściciel wymienił przepustnicę, która pękła. Od tamtego czasu moto przebyło ok. 2000 km i problem się powtórzył. Nie wiem co robić, bo w warsztatach które odwiedziłem otrzymałem różne odpowiedzi. 1- wymienić cały komplet przepustnicy (1800 zł), 2- wymiana całego gaźnika (3200 zł), 3- dorobić u frezera klapkę przepustnicy z mosiądzu i sie nie martwić (200 zł). Mam pytanie do kolegów którzy mieli już kontakt z taką awarią co będzie sensowne w tym przypadku, bo koszty są znacząco rożne . Gaźnik MX FCR39 był montowany także w YAMAHACH i podobno zdarzało się to w modelach z tamtych lat. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...